Крім того, що iOS 11 пропонує користувачам багато нових і корисних функцій, цей апдейт приносить і безліч проблем, які будуть виправлені тільки з наступним оновленням системи. Про найпоширеніші помилки і проблеми iOS 11, а також способи їх вирішення ми розповіли в цій статті.
Встановлені програми вилітають або зависають
Якщо ви зіткнулися з подібною проблемою на вашому девайсі, можете спробувати наступні рішення для її усунення:
- Переконайтеся, що додаток оновлено до останньої версії. Для цього треба зайти в App Store і відкрийте вкладку «Оновлення». Подивіться, чи є доступні оновлення для зависающих додатків.
- Якщо оновлення немає або воно є, але не допомогло вирішити проблеми — спершу видаліть цю програму і встановіть його заново.
Якщо жодного з цих дій не допомогли з вирішенням проблеми, то дочекайтеся поновлення таких додатків — розробники оптимізують їх під нову версію системи і зависання припиняться.
Кнопки в Центрі керування не відключають Wi-Fi і Bluetooth
З виходом iOS 11 натискання на кнопку «Wi-Fi» або «Bluetooth» не відключає ці функції, а лише від’єднує пристрій від точки доступу і розривається зв’язок з усіма підключеними по Bluetooth пристроями, крім Apple Watch і Apple Pencil.
Для повного виключення Wi-Fi і Bluetooth необхідно зайти в «Налаштування» і вимкнути їх у відповідних розділах.
Неможливо відправити електронні повідомлення за допомогою облікового запису Outlook.com або Exchange
Якщо ви використовуєте облікові записи Outlook.com, Office 365 і Exchange 2016, то напевно зіткнулися з помилкою в стандартному додатку «Пошта» в iOS 11 — листи переміщаються в папку «Не вдалося відправити», а система оповіщає про те, що сервер відхилив повідомлення .
Apple працює у співпраці з компанією Microsoft над вирішенням цієї проблеми, і відповідне виправлення буде випущено в наступному оновленні програмного забезпечення. Microsoft радить користувачам перейти на додаток Outlook для iOS, доступне в магазині App Store.
Немає синхронізації повідомлень в iCloud
З самого початку бета-тестування iOS 11 компанія Apple тестувала функцію збереження листування в iCloud. Вона дозволяла синхронізувати повідомлення через хмарне сховище на всіх гаджетах Apple. Наприклад, користувач міг отримати СМС по дорого додому на iPhone, а відповісти на нього вже вдома за допомогою свого iPad.
В останній бета-версії iOS 11 дана функція була прибрана і відправилася на доопрацювання. Apple заявила, що вона буде доступна в одному з оновлень iOS 11, але точних термінів компанія не назвала.
Пристрій не підключається до Wi-Fi
Якщо ви не можете підключитися до мережі Wi-Fi, спробуйте перезавантажити ваш iPhone, iPad або iPod. Якщо такий спосіб не спрацює, то по потрібно скинути налаштування мережі: перейдіть в «Налаштування» → «Основні» → «Скидання» → «Скинути настройки мережі». Якщо і цей крок не допоміг, то зайдіть в «Налаштування» → «Основні» → «Скидання» і виберіть «Скинути всі налаштування». При виконання останньої дії всі налаштування і додатки на вашому пристрої будуть видалені, а апарат перезавантажиться. Після проходження першого встановлення спробуйте підключитися до Wi-Fi-мережі — тепер все має запрацювати.
Пристрій погано ловить мережу
Якщо на вашому гаджеті під управлінням iOS 11 постійно пропадає зв’язок, перейдіть в «Налаштування» → «Основні» → «Скидання» і виберіть «Скинути настройки мережі». Тепер проблема повинна бути вирішена.
З App Store не завантажуються додатки
Для вирішення цієї проблеми, потрібно:
- Виконати примусову перезавантаження пристрою шляхом утримання кнопок «Живлення» та «Додому» (кнопка зменшення гучності для iPhone 7/8 И7 / 8 Plus) протягом 15-20 секунд.
- Скинути налаштування мережі. Для цього перейдіть в «Налаштування» → «Основні» → «Скидання» і виберіть «Скинути настройки мережі».
Якщо ви зіткнулися з будь-якими проблемами в роботі iOS 11, які не описані в цій статті, напишіть нам про них в коментарях. Ми обов’язково знайдемо шляхи вирішення цих несправностей і розповімо про них вам.