Яке найкращий час для викладання фото в Інстаграм?

Яке найкращий час для викладання фото в Інстаграм? Над цим питанням замислюється практично кожен початківець інтернет-підприємець. Гуру Інстаграма стверджують, що публікації, зроблені в певний проміжок дня, працюють ефективніше, ніж інші. Давайте розберемося, чи дійсно важливо підбирати час для викладання фото?

Ранок — час перших публікацій

Хорошим часом для першого поста в Інстаграм вважається ранній ранок. Людина, яка прокидається близько 7 годин, перш за все перевіряє: що ж сталося вночі у мережі? Скільки лайків і коментарів залишили друзі? Хто, з ким і де провів цю ніч? Кого відзначили на фотографії, а кого — ні.

За своєю природою людям цікаво підглядати за іншими. І ранковий час цього дуже сприяє, так як людина тільки прокинувся і ще ніжиться в ліжку. Ще не настав час денної метушні і є можливість швидко перегорнути стрічку.

Які види постів користуються популярністю в ранкові години:

  • побажання на день або тиждень;
  • кумедні, життєрадісні картинки;
  • зображення димлячої чашки кави;
  • пейзажі, фото природи;
  • пост-інтрига, щоб у передплатника була мотивація повернутися на вашу сторінку ще і ще.

обідні години

Вдалим часом для публікацій можна назвати обідню пору з 12.00 до 14.00 годин. У ці години в більшості офісів перерву і співробітники поспішають в кафе, не випускаючи з рук телефон.

Під час поглинання ланчу швидко переглядають стрічку, попутно «ковтаючи» інформацію. Найбільш ефективними будуть корисні пости, в яких ви ділитеся фішками і Лайфхак, актуальними новинами.

Вечір — традиційний «прайм-тайм»

Найкращим часом для публікацій в Інстаграм сміливо можна назвати «прайм тайм» — часовий проміжок з 18 години і до пізньої ночі. За статистикою 90% користувачів перебувають в цей час в мережі. Більшість абонентів сидять з мобільних пристроїв.

Це ваш зоряний час! Ви можете продавати, пропонувати, рекламувати, розповідати про себе і свої послуги.

Але не варто забувати, що у всьому важливо знати міру. Якщо кожен день закидати пости на одну і ту ж тематику, аудиторії це швидко набридне. І через деякий час передплатники почнуть покидати сторінку.

Як підібрати для публікацій найбільш вдалий день тижня?

Крім часу, рекомендується правильно підбирати день тижня. Особливо це актуально для тих, хто займається продажами. Експерти стверджують, що кращі дні для рекламних публікацій — вівторок і четвер. У понеділок йде розгойдування, в п’ятницю — вже відпочинок. У суботу та неділю купують в основному товари для будинку: аксесуари, одяг, предмети побуту.

Ми можемо сміливо заявити, що всі дії в мережі необхідно тестувати, досвідченим шляхом визначаючи час, зміст постів і їх кількість. Секретна формула успіху проста: ідеального рецепта, придатного для всіх, не існує.

Тому що тільки ви можете знати, що потрібно вашим передплатникам. А для цього важливо знати особливості своєї аудиторії. Уважно подивіться, люди якої вікової категорії, соціального стану знаходяться у вас в підписках. Проведіть аналітику тих, хто коментує і залишає лайки під вашими фото. І виведіть підсумкову статистику.

Важливими параметрами будуть:

  • Підлога. Зверніть увагу на процентне співвідношення чоловіків і жінок серед фоловерів.


Увага! Самою соціально активної категорією в мережах вважаються жінки.

  • Вік. У Інстаграм можна побачити вік учасника, але орієнтовно це можливо визначити по поведінці і публікуються коментарів.
  • Географія. Визначте регіон проживання основної аудиторії, звідки передплатники виходять в мережу — з селищ, великих міст або сусідніх країн.

Робота з аналізу аудиторії здається дуже нудною і монотонною. Переважна більшість людей не хочуть думати над цим питанням. Але раз ви вже дочитали цей пост до цієї частини, значить, вам все ж цікава і важлива ця тема.

Аналітика потрібна завжди, в 100% з 100 випадків! Якщо ви хочете розвивати свій бренд і просуватися як особистість — вивчіть свою аудиторію. Важливо знати все: де і як живуть ваші передплатники, скільки заробляють, чим захоплюються і на що витрачають гроші.

Чим точніше ви знаєте свою аудиторію, тим точніше зможете створити унікальна торгова пропозиція, від якої неможливо буде відмовитися.

Частота постів на добу

Ще одне питання «про наболіле». Буквально кілька років тому піком популярності користувалися спільноти і групи, в яких розміщували більше десятка постів кожен день. Після того як алгоритми змінилися, передплатники перестали бачити більшу частину постів. З’явилася інформація, що життєво важливо викладати 3 поста в різний час дня, щоб охопити якомога більше людей.

Зараз алгоритми змінюються практично кожен день. Досвідчені інстаграміри радять починати розкрутку аккаунта з одного поста на добу. І дуже часто цього буває достатньо, щоб органічний охоплення рос і пости виходили в топи.

Ще одна рекомендація: тестируйте все, що ви робите. Буквально кожна дія. Час виходу постів, їх кількість. Звертайте увагу, на які посади реакція людей активніше, а повз яких вони проходять. Приділяйте належну увагу дизайну сторінки та якості опублікованого контенту.

Найпростіший спосіб дізнатися, що потрібно передплатникам — запитати. Проводьте опитування, щоб щиро і по-справжньому ставати краще.

Будьте в курсі проблем і бажань свого клієнта. Дізнайтеся, чого вони хочуть, і як ви можете закрити не вирішує для них питання. Чим простіше буде рішення, тим більше грошей буде на вашому рахунку.

Після прочитання у тебе залишилися питання? Постав їх у коментарях! А також дивись відео по темі!

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector