Як зробити хештег в Фейсбук: правила використання, ліміт

У соціальній мережі Фейсбук є можливість застосовувати хештеги, це дозволяє без проблем відшукати вміст ваших публікацій. Завдяки цьому, користувачі соцмережі легко знайдуть вас, враховуючи загальні інтереси. Але не всі люди знають, як зробити хештег в Фейсбук правильно.

Ілюстрація на тему Як зробити хештег в Фейсбук: правила використання, ліміт

Як правильно використовувати хештег

Правильне використання тегів допоможе значно збільшити кількість продажів послуг і товарів. Їх застосування дає вам такі переваги:

  • Збільшення охоплення. У Фейсбуці це працює за таким же принципом, як і в Instagram. Люди намагаються знайти публікації з якоїсь мітці і відшукують ваші пости.
  • Створення власного бренду. Якщо ви вкажете свій тег, людині буде легше відшукати вас і опубліковані вами пости у величезній кількості інформації в Інтернеті. Краще застосовувати одну особисту мітку, так її простіше буде запам’ятати.
  • Створення каталогу послуг / товарів в групах в соцмережах. Якщо ви будете додавати за допомогою нижнього підкреслення найменування розділів вашого магазину, ви створите структуру, орієнтація в якій для ваших передплатників стане простіше.
  • Проведення акцій та конкурсів. Такий спосіб дуже ефективний. Ви можете організувати конкурс фотознімків з особистої міткою і швидко знаходити публікації учасників для вибору переможця.

Отже, правильне використання хештегів здатне дуже допомогти в просуванні акаунтів і груп.

Роль хештегов в Фейсбук

Дане поняття вперше з’явилося в мережі Twitter і лише через кілька років його стали використовувати в ФБ. Хештеги орієнтуються просто: вони схожі на текст, перед яким проставляється решітка. Наприклад, # Це # Виглядає # Так. Теги грають важливу роль, завдяки їм користувачі швидко знаходять опубліковані матеріали, які їм цікаві.

Ілюстрація на тему Як зробити хештег в Фейсбук: правила використання, ліміт

Поради та попередження

Ось кілька важливих порад від фахівців:

  • Для того, щоб залучити якомога більше людей на сторінку в Фейсбук і отримати потрібний результат, потрібно проставляти унікальний hashtage, він буде мати ефект вашої цифрового підпису.
  • Застосовуючи теги з декількох слів, кожне нове пишіть з великої літери. Так фразу буде простіше читати.
  • Публікуючи новий пост на Фейсбуці з мобільного телефону, обов’язково застосовуйте мітки. Так більше людей його перегляне.

Попередження: не користуйтеся тегами, дратівливими користувачів, наприклад: #nomakeup.

Ліміти на проставлення хештегов

В реальності не існує певних обмежень на кількість використовуваних міток. Але фахівці не радять ставити їх тисячами. Краще прописати 2-3 добре продуманих і правильно підібраних.

Ілюстрація на тему Як зробити хештег в Фейсбук: правила використання, ліміт

Як використовувати хештеги для просування

Тут все залежить від того, яка у користувача мета просування. Якщо у вас маленький магазин у соціальній мережі, то вам потрібно збільшити базу власних передплатників. Потрібно щоб вас помітили серед тисяч схожих сторінок і клієнти вийшли на вас. Для великих брендів — головне стати впізнаваним і створити власний імідж. Розглянемо, як застосовуються hashtags для просування.

Тематичні хештеги

Просування з використанням тематичних міток — це один з кращих способів. Тут вони грають роль ключових слів. Теги можуть бути високочастотними, середньочастотними і низькочастотними. Перевірити їх частотність у вас вийде за допомогою пошуку в соціальній мережі або використовуючи сервіс, наприклад, websta.me.

Намагаючись організувати просування за допомогою високочастотних і середньочастотних хештегов, вам буде дуже важко звернути увагу на свій товар або бренд. Але багато хто використовує високочастотні hashtags для набору критичної маси передплатників.

брендові хештеги

Бренди постійно створюють свої хештеги, використовуючи фірмовий слоган. Вони набирають велику популярність і їх застосовують в різних постах і повідомленнях, а не тільки в тих, що тісно пов’язані з брендом. Наприклад, учасники соцмережі публікують такі пости: # почувствуйнашулюбовь, або # слушайсвоелето, який в рекламі застосовувала компанія Кока-Кола.

Часто hashtag присвячується якомусь брендовому товару. І навіть їх користувачі публікують в своїх постах. Наприклад: #cocacolazero в мережі Instagram має більше ніж 80 тисяч публікацій. Відмінний результат.

Хештеги заходів, конкурсів та флешмобів

Бренди часто застосовують для просування в соціальних мережах власних заходів хештеги. Наприклад, минулого літа компанія з Росії Splat, разом з фондом відомого актора Костянтина Хабенського, організували флешмоб з благодійною метою: # чіщузубипомогаю, охоплення виявився більш ніж 50 мільйонів користувачів.

Бувають випадки, що флешмоб сприяє виправленню допущеної помилки. Наприклад, так сталося з компанією Білайн, вона запускала такий флешмоб: # люблюсебя, що дозволило звернути помилку собі на благо.

Потрібно враховувати, що hashtage не завжди допомагають досягти успіху, потрібно знати, як їх використовувати. У Facebook можна застосовувати в них спеціальні символи, а також цифри, які не прописуючи літери. Ще для правильного їх використання потрібно знати таку інформацію:

  • Застосовувати хештеги з такими словами, які правильно відображають те, що міститься в публікації.
  • Їх потрібно використовувати на ті теми, які популярні в даний момент.
  • Текст повинен відрізняться від інших в мережі.

Все перераховане обов’язково варто враховувати.

Ілюстрація на тему Як зробити хештег в Фейсбук: правила використання, ліміт

Як робити пошук по хештегом в Фейсбуці

Потрібно знати, що під час пошуку по hashtag, в стрічці спочатку відображаються сторінки зі схожими назвами, а після пости друзів, а далі загальнодоступні публікації з різних сторінок. Щоб відшукати публікації з hashtage в Фейсбук, потрібно використовувати функцію пошуку на сайті, що є стандартною. Другий варіант — це прописати в адресному рядку свого браузера посилання https://www.facebook.com/hashtag/, а далі сам тег.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector