Як замовити рекламу в WhatsApp, як зробити розсилку

Мессенджер Ватсап — це всесвітньо відома програма для спілкування користувачів, з дуже широкою аудиторією. Не дивно, що багато хто використовує його як інструмент для реклами. У цій статті будуть перераховані основні переваги розсилки в месенджері і розказано, як виконати поставлене завдання двома різними методами.

Ілюстрація на тему Як замовити рекламу в WhatsApp, як зробити розсилку

Реклама в Ватсап: основні переваги

Розсилка реклами в WhatsApp може стати дуже корисною, якщо грамотно нею користуватися. Нижче будуть перераховані головні переваги такого способу:

  1. Ціна. Залежно від того, яким способом ви будите користуватися, ця послуга може бути безкоштовною або коштувати грошей.
  2. Поширення. Тільки в Росії месенджером користується понад 30 млн людей, відповідно, шанс знайти свою цільову аудиторію досить високий.
  3. Можливості. Можна скористатися вбудованими засобами. Вони менш ефективні, тому що дозволяють відправляти повідомлення тільки контактам з телефону, але є і другий варіант. Ви можете використовувати програми, які використовують свої бази контактів.
  4. Платоспроможна аудиторія. Користувачами WhatsApp часто виявляються люди старше двадцяти років, тому шанс придбання ними вашого товару збільшується.

Як зробити розсилку в WhatsApp

Замовити рекламу в WhatsApp або зробити її самостійно, вирішувати тільки вам. Нами ж будуть розглянуті обидва варіанти.

Спосіб 1. Використання опції додатки «Нова розсилка»

Ви можете здійснювати розсилку в самому додатку, але варто враховувати, що одержувачів ви можете вибирати тільки зі списку своїх контактів. Якщо цей варіант для вас оптимальний, то для його реалізації потрібно зробити наступне:

  1. Натисніть по функціональної кнопці у верхньому правому куті.
  2. Виберіть пункт «Нова розсилка».
  3. Відкриється список контактів. Відзначте користувачів, яким буде відправлено повідомлення.
  4. Натисніть по зеленій кнопці з галочкою.
  5. Відкриється чат, в якому вам залишається лише ввести повідомлення та натиснути «Відправити».

Ілюстрація на тему Як замовити рекламу в WhatsApp, як зробити розсилку

Після цього всіх вибраних абонентам прийде введене вами повідомлення. У майбутньому ви можете заходити в цей чат і відправляти нові повідомлення.

Спосіб 2. Програма для розсилки WhatsApp

Якщо ж число ваших контактів обмежена, можна скористатися програмами для розсилки з використанням сторонньої бази номерів. Є кілька таких програм, наприклад, WhatsAppBulkSender, Prostor-sms, Zazumedia, bClient і ряд інших. Вони будуть розглянуті трохи нижче. У кожній програмі розсилка відбувається по-різному, але є загальний для всіх принцип:

  1. Введіть ім’я користувача.
  2. Вкажіть номер вашого телефону.
  3. Впишіть адресу електронної пошти.
  4. Виберіть тип номерів.
  5. Введіть число повідомлень, що відправляються.
  6. Задайте фільтр аудиторії.
  7. Надайте доступ до аккаунту Ватсап.
  8. Введіть рекламне повідомлення.
  9. Запустіть розсилку.

Чи є обмеження та санкції за розсилки в WhatsApp

Ілюстрація на тему Як замовити рекламу в WhatsApp, як зробити розсилку

Торкаючись цієї теми, потрібно розуміти, що є деякі обмеження та санкції, що накладаються за несанкціоновану рекламу. Так, користувач має право відправити скаргу на відправника. Однак до інтернет-розсилці це не відноситься, принаймні зараз. Акуратність треба проявити в іншому — в незаконному вилученні з інтернету баз даних з абонентами. Також варто розуміти, що відправлення повідомлень з протиправними матеріалами також заборонена.

Програми для розсилки в Whatsapp

Ну а тепер давайте поговоримо безпосередньо про програми для розсилки, які можна використовувати для вирішення своїх завдань.

  1. WhatsAppBulkSender. Закордонне додаток, яке стало популярним в Росії. Серед можливостей варто виділити розсилку до 15000 повідомлень, створення груп, інтеграція баз даних і використання вже наявних.
  2. Prostor-sms. Якщо ви шукайте безкоштовну програму для розсилки в Ватсап, то краще Prostor-sms ви не знайдете. Звичайно, вона умовно платна, надається лише пробний період терміном на 50 днів. Є всі ті ж функції, що і в попередньому додатку. Ще можна виконувати підбір аудиторії і переглядати звіти.
  3. Zazumedia. Це сервіс, що надає широкий спектр послуг. Так, ви можете використовувати бази даних безпосередньо Zazumedia, а можете завантажувати власні. Є підбір таргетированной аудиторії, присутній простої і зрозумілий інтерфейс, а при необхідності можна звернутися в підтримку для вирішення будь-яких питань.

В принципі, трьох додатків досить, щоб вибрати для себе відповідне. Кожна програма коштує грошей, а тарифи можуть змінюватися в залежності від побажань замовника і виконавців.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector