Зміст
Мессенджер Ватсап — це всесвітньо відома програма для спілкування користувачів, з дуже широкою аудиторією. Не дивно, що багато хто використовує його як інструмент для реклами. У цій статті будуть перераховані основні переваги розсилки в месенджері і розказано, як виконати поставлене завдання двома різними методами.
Реклама в Ватсап: основні переваги
Розсилка реклами в WhatsApp може стати дуже корисною, якщо грамотно нею користуватися. Нижче будуть перераховані головні переваги такого способу:
- Ціна. Залежно від того, яким способом ви будите користуватися, ця послуга може бути безкоштовною або коштувати грошей.
- Поширення. Тільки в Росії месенджером користується понад 30 млн людей, відповідно, шанс знайти свою цільову аудиторію досить високий.
- Можливості. Можна скористатися вбудованими засобами. Вони менш ефективні, тому що дозволяють відправляти повідомлення тільки контактам з телефону, але є і другий варіант. Ви можете використовувати програми, які використовують свої бази контактів.
- Платоспроможна аудиторія. Користувачами WhatsApp часто виявляються люди старше двадцяти років, тому шанс придбання ними вашого товару збільшується.
Як зробити розсилку в WhatsApp
Замовити рекламу в WhatsApp або зробити її самостійно, вирішувати тільки вам. Нами ж будуть розглянуті обидва варіанти.
Спосіб 1. Використання опції додатки «Нова розсилка»
Ви можете здійснювати розсилку в самому додатку, але варто враховувати, що одержувачів ви можете вибирати тільки зі списку своїх контактів. Якщо цей варіант для вас оптимальний, то для його реалізації потрібно зробити наступне:
- Натисніть по функціональної кнопці у верхньому правому куті.
- Виберіть пункт «Нова розсилка».
- Відкриється список контактів. Відзначте користувачів, яким буде відправлено повідомлення.
- Натисніть по зеленій кнопці з галочкою.
- Відкриється чат, в якому вам залишається лише ввести повідомлення та натиснути «Відправити».
Після цього всіх вибраних абонентам прийде введене вами повідомлення. У майбутньому ви можете заходити в цей чат і відправляти нові повідомлення.
Спосіб 2. Програма для розсилки WhatsApp
Якщо ж число ваших контактів обмежена, можна скористатися програмами для розсилки з використанням сторонньої бази номерів. Є кілька таких програм, наприклад, WhatsAppBulkSender, Prostor-sms, Zazumedia, bClient і ряд інших. Вони будуть розглянуті трохи нижче. У кожній програмі розсилка відбувається по-різному, але є загальний для всіх принцип:
- Введіть ім’я користувача.
- Вкажіть номер вашого телефону.
- Впишіть адресу електронної пошти.
- Виберіть тип номерів.
- Введіть число повідомлень, що відправляються.
- Задайте фільтр аудиторії.
- Надайте доступ до аккаунту Ватсап.
- Введіть рекламне повідомлення.
- Запустіть розсилку.
Чи є обмеження та санкції за розсилки в WhatsApp
Торкаючись цієї теми, потрібно розуміти, що є деякі обмеження та санкції, що накладаються за несанкціоновану рекламу. Так, користувач має право відправити скаргу на відправника. Однак до інтернет-розсилці це не відноситься, принаймні зараз. Акуратність треба проявити в іншому — в незаконному вилученні з інтернету баз даних з абонентами. Також варто розуміти, що відправлення повідомлень з протиправними матеріалами також заборонена.
Програми для розсилки в Whatsapp
Ну а тепер давайте поговоримо безпосередньо про програми для розсилки, які можна використовувати для вирішення своїх завдань.
- WhatsAppBulkSender. Закордонне додаток, яке стало популярним в Росії. Серед можливостей варто виділити розсилку до 15000 повідомлень, створення груп, інтеграція баз даних і використання вже наявних.
- Prostor-sms. Якщо ви шукайте безкоштовну програму для розсилки в Ватсап, то краще Prostor-sms ви не знайдете. Звичайно, вона умовно платна, надається лише пробний період терміном на 50 днів. Є всі ті ж функції, що і в попередньому додатку. Ще можна виконувати підбір аудиторії і переглядати звіти.
- Zazumedia. Це сервіс, що надає широкий спектр послуг. Так, ви можете використовувати бази даних безпосередньо Zazumedia, а можете завантажувати власні. Є підбір таргетированной аудиторії, присутній простої і зрозумілий інтерфейс, а при необхідності можна звернутися в підтримку для вирішення будь-яких питань.
В принципі, трьох додатків досить, щоб вибрати для себе відповідне. Кожна програма коштує грошей, а тарифи можуть змінюватися в залежності від побажань замовника і виконавців.