Як виправити помилку 3004 в iTunes

Програма iTunes, розроблена компанією Apple для роботи з iOS-пристроями надає користувачам безліч функціональних можливостей. Спочатку продукт планувався для організації медіа файлів і використання його в якості плеєра, але корисно додаток не тільки цим. Опції Айтюнс, крім синхронізації і можливості працювати з контентом, дозволяють оновити або відновити прошивку пристрою, але при всіх своїх переважних особливості програма не позбавлена ​​і недоліків у вигляді повідомлень про помилки, що для неї не є рідкістю. Збої пронумеровані унікальними кодами, які допомагають зорієнтуватися користувачу в пошуку вирішення проблеми. Помилка 3004 в iTunes часто «радує» користувачів своєю присутністю при оновленні або відновленні, при цьому до усунення неполадки продовжити роботу не представляється можливим. Вирішується проблема різними способами, які залежать від причини її виникнення, найчастіше виправити ситуацію можна програмним шляхом, але в деяких випадках error 3004 викликана апаратними несправностями.

Як виправити помилку 3004 в iTunes

Усунення помилки 3004 в iTunes.

Методи боротьби з помилкою 3004 в iTunes

Існує кілька ефективних способів позбавлення від неполадки з кодом 3004. Застосовуючи черзі кожен з них, можна швидко усунути причину появи повідомлення про помилку в Айтюнс. Виконувати операції по боротьбі з несправністю і відновлення коректної роботи нескладно, тому допомога фахівців для виправлення не буде потрібно.

Спосіб 1. Відключення антивіруса і брандмауера

Зіткнувшись з помилкою 3004 в iTunes, перш за все варто з’ясувати, чи не блокує чи роботу програми захисне ПЗ. Надмірно пильні антивіруси і брандмауери можуть конфліктувати з Айтюнс, розцінюючи процеси додатки як дії вірусів. Тимчасово вимкніть захисну програму, перезавантажте iTunes і спробуйте знову оновити або відновити iPhone. Якщо процедура виконалася успішно, потрібно перейти до налаштувань антивіруса і додати сервіс в список виключень.

Спосіб 2. Сканування на віруси

Шкідливі програми, які оселилися на комп’ютері, можуть пошкоджувати файли Айтюнс, що призводить до різних збоїв програми. Запустіть сканування вашим антивірусом або утилітою Dr.Web CureIt, яка знаходиться у вільному доступі в мережі. Після усунення всіх знайдених загроз виконайте перезавантаження і спробуйте виконати процедуру відновлення за допомогою iTunes знову.

Робота з Dr.Web CureIt

Спосіб 3. Зміна налаштувань браузера

Простий, але ефективний спосіб усунення помилки 3004 в iTunes — установка стандартного браузера Internet Explorer як використовуваний за замовчуванням. Виставити налаштування можна наступним чином:

  • запускаємо Internet Explorer;
  • натискаємо значок шестерінки вгорі праворуч і переходимо до «Властивостям браузера»;
  • в віконці, що з’явилося у вкладці «Програми» тиснемо «Використовувати браузер Internet Explorer за замовчуванням»;
  • в наступному вікні вибираємо назву зі списку і натискаємо «Використовувати цю програму за замовчуванням».

Те ж саме можна зробити з Панелі управління:

  • переходимо до розділу «Програми за замовчуванням»;
  • вибираємо тут пункт «Завдання програм за замовчуванням»;
  • в списку вибираємо Internet Explorer і тиснемо «Використовувати цю програму за замовчуванням».

Використовувати браузер Internet Explorer за замовчуванням

Спосіб 4. Перевірка файлу hosts

Позбутися від настирливого повідомлення про помилку 3004 можна також, відредагувавши файл hosts, який могли видозмінити деякі програми або віруси, внаслідок чого і був заблокований доступ до сервера. Виконуємо процедуру таким чином:

  • переходимо за адресою C: \ Windows \ System32 \ drivers \ etc \;
  • відкриваємо файл hosts в блокноті з правами адміністратора;
  • знаходимо і видаляємо рядок 208.105.171.gs.apple.com.

Перевірка файлу hosts

Виконавши процедуру, необхідно перезавантажити Айтюнс і спробувати відновити роботу з програмою.

Спосіб 5. Оновлення iTunes

Застаріла версія програми — одна з можливих причин виникнення помилки 3004 і ряду інших збоїв. Конфлікт компонентів операційки з iTunes старого зразка не рідкість, програму слід перевірити на наявність доступних оновлень і при необхідності оновити до останньої версії. Те ж саме стосується і самої ОС комп’ютера, її компоненти теж повинні бути оновлені.

Спосіб 6. Повторне iTunes

Заново встановити на комп’ютер сервіс — часом найбільш оптимальне рішення, якщо інші способи виявилися неефективними. Для цього спочатку необхідно повністю видалити Айтюнс і компоненти програми, потім завантажити з офіційного сайту і поставити нову версію. Після перезавантаження девайса можна пробувати відновити роботу.

Спосіб 7. Виконання процедури на іншому комп’ютері

Використання іншого ПК, ноутбука може допомогти провести роботу по оновленню або відновленню коректно, а також дасть можливість визначити, де криється джерело проблеми. Якщо при підключенні до іншого девайсу знову з’являється помилка 3004, то причину неприємностей слід шукати на пристрої iOS.

У більшості випадків один з наведених вище способів допомагає усунути проблему, але коли методи програмного рішення не виявилися ефективними, варто звернутися за допомогою до фахівців. Апаратні несправності допоможуть виявити діагностичні роботи в сервісі. Не рекомендується самостійно намагатися полагодити iPhone або iPad, не маючи при цьому необхідних знань і навичок.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector