Хто на чому заробляє в Telegram

Заробіток в інтернеті стає все більш популярним з кожним днем. Заробляти гроші, не виходячи з дому, хоче практично кожен. І дійсно, такий вид роботи має ряд незаперечних переваг. По-перше, не потрібно витрачати час на дорогу до офісу і назад. Недавні дослідження показали, що стрес від забитого транспорту істотно позначається на працездатності. По-друге, ви не залежите від робочого графіка і можете коригувати його, як зручно.

Хто на чому заробляє в Telegram

У Telegram існує кілька способів заробітку.

Варіантів заробітку в мережі представлено досить багато. Однією з найсучасніших платформ є месенджер «Telegram». Коли кілька років тому розробники представили функцію каналів, її мало хто сприйняв серйозно. Але сьогодні так заробляють сотні і навіть тисячі людей в усьому світі. У сьогоднішньому матеріалі розглянемо, на чому заробляють в «Telegram». Це цікаве питання, оскільки для користувачів месенджер є абсолютно безкоштовним. Також дізнаємося, як можна легально заробити в цьому додатку.

Основні способи заробітку в «Telegram»

Почнемо з того, що розглянемо, які взагалі існують способи заробітку в «телеграмі». Ми розглянемо основні чотири варіанти. Чому тільки чотири? Тому що саме ці способи є цілком легальними і не порушують правил користування сервісом. Отже, приступимо.

Публікація рекламних оголошень на каналі

Як уже згадувалося, публікація рекламних оголошень у каналах «Telegram» є вельми популярним способом заробітку в інтернеті. У чому переваги такої реклами?

  1. По-перше, аудиторія каналів набагато більш чуйна, ніж в соціальних мережах. Якщо у «Вконтакте» і «Facebook» рекламу зазвичай прокрутити, а іноді, через незрозумілі алгоритмів роботи, вона взагалі залишається поза увагою, то тут можна розраховувати на набагато більший відгук. Люди звикли довіряти власнику каналу.
  2. По-друге, те, що реклама публікується в тому ж розділі, де і основний контент, дозволяє домогтися набагато більшої кількості переглядів. За статистикою, можна очікувати, що рекламне повідомлення в «Telegram» подивиться приблизно половина читачів, тоді як в «ВК» цей показник становить приблизно 20%, а в «Facebook» і зовсім 10%.

Як же, власне, відбувається заробіток в «Телеграм» за допомогою каналів? Який принцип лежить в його основі? Ціна рекламного поста буде залежати від наступних факторів:

  1. Мова і географія передплатників. Так історично склалося, що російськомовна аудиторія зазвичай не така платоспроможна, як, наприклад, англо- або німецькомовна. Тому часто рекламні публікації будуть коштувати дорожче, якщо канал ведеться не російською мовою, а основна аудиторія живе в країнах Західної Європи або США.
  2. Тематика. Є так звані дорогі тематики, а є і недорогі. Якщо в своєму каналі ви постите картинки домашніх улюбленців або анекдоти, розраховувати на те, що прийде рекламодавець, готовий викласти велику суму, швидше за все, не доводиться. Такі ж теми, як криптовалюта, економіка, фінанси, інвестування, інтернет-маркетинг, штучний інтелект і подібні, зазвичай мають дещо меншу аудиторію, але при цьому вона буде більш платоспроможною. Цілком логічно розраховувати, що при однаковій кількості передплатників реклама на такому каналі буде коштувати набагато дорожче. вибір тематики
  3. Формат поста і кількість публікацій за день. Щоб привернути увагу передплатників і постійно утримувати його, необхідно ретельно стежити за якістю публікацій і їх кількістю. В ідеалі вони не повинні бути десь скопійованими, а бути оригінальними. Крім того, існує негласне правило — кількість публікацій за день має бути 1 — 2. Також важливий такий показник, як залученість. Що це? Внизу кожної публікації каналу можна побачити, скільки людина переглянуло запис. Наприклад, якщо передплатників — 10 000, а кожен запис через добу після публікації дивиться не більше 2 — 3 тисяч, то залученість користувачів досить низька, і ціна на рекламну публікацію може знизитися. Також дуже важливо уважно ставитися до оформлення матеріалу. Якщо стаття виходить занадто довгою, краще скористатися сервісом telegra.ph, спеціально створеним Дурова для публікації лонгрідов.
  4. Про що рекламний пост. Хоча канали «Telegram» тільки знаходять свою аудиторію, але вже встановилися певні правила. Якщо реклама публікує інформацію про інших каналах або ботах, то ціна буде нижчою. Якщо ж прорекламувати якийсь сайт або сервіс, вартість буде дещо вищий.

ПОРАДА. Як зазвичай формується ціна на одну рекламну публікацію? Досить часто за кожного передплатника автор бере ціну від 0,25 до 1 рубля. Тобто, при умовному кількості читачів в 10 тисяч чоловік вартість буде в середньому становитиме від 4 до 10 тис. Рублів. Але підсумкова вартість буде залежати від перерахованих вище факторів.

Розробка програми

Розробники «Telegram» опублікували відкритий API. Тому кожен може спробувати свої сили в розробці альтернативного застосування. Час від часу проводяться конкурси для різних платформ, де переможці можуть заробити досить пристойні гроші. Суми часто обчислюються сотнями тисяч доларів.

Злом «Telegram»

Розробники настільки впевнені в безпеці «Telegram», що оголосили премію в розмірі 6 млн. Рублів тому, хто зможе зламати алгоритм захисту даних. За кілька років, правда, премію так нікому виграти і не вдалося.

Нагорода за злом

створення ботів

Боти — це спеціальні акаунти, які управляються так званим штучним інтелектом. З їх допомогою можна виконувати безліч функцій, які раніше повністю залежали від людини. Наприклад, можна замовляти піцу додому або купувати квитки, шукати потрібні книги або дізнаватися прогноз погоди. Багато компаній впроваджують ботів в свій бізнес, що дозволяє заощадити кошти на організацію служби підтримки, а також спрощує процедуру спілкування з покупцями. Кожен бот створюється під конкретний сервіс і сайт, враховуючи всі індивідуальні особливості замовника. Щоб створити дійсно якісного бота, потрібно володіти навичками програмування.

Як Дуров заробляє на «Telegram»

Вельми цікаве питання, враховуючи, що для звичайних користувачів додаток абсолютно безкоштовно. У ньому навіть не міститься реклами, і немає ніяких платних функцій. З відкритих джерел відомо, що підтримка сервісу обходиться його творцеві до 12 млн. Доларів на рік. Проте, інформації про те, за рахунок чого Павло Дуров отримує прибуток від свого дітища, зовсім небагато. Правда, щось все-таки відомо. У 2015 році була анонсована монетизація сервісу. Що це означає? Тепер кожен бажаючий може впроваджувати на основі платформи «Telegram» якісь платні послуги, а доходом потрібно буде ділитися з адміністрацією «Телеграма».

Дуров оголосив початок монетизації

висновок

Для більшості користувачів «Telegram» найбільш оптимальним варіантом заробітку буде розкрутка каналу і публікація рекламних оголошень. При правильному підході можна розраховувати на прибуток до декількох десятків тисяч рублів.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector