Як відключити платні послуги і підписки у МТС, «Білайн», «Мегафона» і Tele2

Оператори

Улюблена розвага російських стільникових операторів — потайки підключати абонентам платні послуги, сервіси та передплати. За це їх не карають, в кращому випадку абонент може подати в суд і повернути собі суму зайвих списань. Зазвичай це невеликі гроші, тому мало хто судиться з операторами.

За довгі роки роботи оператори оволоділи навичками законного нав’язування платних послуг декількома способами. Наприклад, вони можуть підключити якусь опцію, яка надається безкоштовно протягом обмеженого терміну, і в тому випадку, якщо абонент через забудькуватість не відмовиться від неї, починають списуватися гроші. Оператори також обожнюють переводити в статус платних послуги, які були безкоштовними, або можуть вказувати, що послуга безкоштовна, а в її описі уточнювати, за яких умов за неї може списуватися плата.

«Закон про захист прав споживачів» забороняє нав’язувати споживачам послуги, тому будь-яку платну опцію, що не відноситься безпосередньо до надання мобільного зв’язку, можна відключити. Для кожного оператора свій алгоритм дій, але в цілому все стандартно.

Зайдіть в особистий кабінет свого оператора і перевірте, чи є у вас небажані опції і підписки:

  • Мегафон: https://lk.megafon.ru> Послуги та опції
  • Білайн: https://my.beeline.ru> Мої дані> Мої послуги
  • МТС: https://login.mts.ru> Тарифи та послуги> Управління послугами
  • Tele2: https://tele2.ru/lk> Послуги> Мої послуги

Через USSD-команду:

  • Мегафон: * 505 # виклик
  • Білайн: * 110 * 09 # виклик
  • МТС: * 152 * 2 # виклик
  • Tele2: * 153 # виклик

В особистий кабінет також можна потрапити з мобільного додатка вашого оператора: «Мегафон» (Android / iOS), «Білайн» (Android / iOS), МТС (Android / iOS), Tele2 (Android / iOS).

Перегляньте список платних опцій і відмовтеся від зайвих. Також має сенс відключити всі непотрібні вам безкоштовні послуги, оскільки є ризик, що в майбутньому деякі з них можуть стати платними.

Якщо платних послуг немає, а гроші все одно випаровуються з рахунку, замовте виписку і подивіться на історію списань. Можливо, і виписка не проясниться списання, тоді можна звернутися за роз’ясненнями до підтримки оператора за телефоном, в соцмережах, мессенджере або по електронній пошті.

Заходьте в особистий кабінет щоразу після переходу на новий тариф або хоча б раз на півроку для профілактики — не виключено, що за цей час оператор міг підключити вам що-небудь, про що не поставив до відома.

Даруємо подарунки за ваші найкращі статті в блогах

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector