Як правильно оформити сторінку в Фейсбук: основні принципи

Соціальні мережі стали чимось більшим, ніж місцем в Мережі для спілкування користувачів. Зараз в них вдається успішно займатися просуванням власного бізнесу. Наприклад, в Фейсбуці можна завести сторінку, присвячену вашому торговому бренду. Таким чином число клієнтів зросте. Однак варто враховувати, що просто створити сторінку мало, її необхідно належно оформити. У статті якраз і буде надана інформація про те, як оформити сторінку в Фейсбуці, щоб залучити якомога більше клієнтів до свого товару чи послуги.

Ілюстрація на тему Як правильно оформити сторінку в Фейсбук: основні принципи

мета оформлення

Соціальних мереж багато, однак, незважаючи на це, принципи оформлення профілів в них незмінні. Бізнес-сторінка повинна відповідати п’яти критеріям:

  1. Відразу давати зрозуміти суть спільноти.
  2. Мати єдиний фірмовий стиль.
  3. Утримувати в своєму оформленні заклик до дії (купити товар або замовити послугу).
  4. Адаптуватися під всі типи пристроїв (смартфони, планшети, комп’ютери).
  5. Приносити додатковий клієнтську базу.

Варто відзначити, що багато користувачів бояться заводити сторінку на Фейсбуці, тому що правила заокеанської соціальної мережі постійно змінюються, як і її дизайн. Однак, дотримуючись перерахованим вище правилам, у вас вдасться створити універсальний дизайн бізнес-профілю.

Як можна помітити з усього вищесказаного, сторінка вашої спільноти повинна ясно давати зрозуміти відвідувачу, що за продукт ви продаєте, будь то товар, або послугу. При цьому, робити вона це повинна максимально швидко. Є так званий «тест трьох секунд». Його суть полягає в тому, що користувачеві повинно знадобитися від 3 до 7 секунд, щоб зрозуміти, що це за група. Також він відразу повинен визначити, які послуги вона надає та чи будуть вони йому корисні. Якщо цього часу недостатньо, тоді потрібно докорінно змінювати оформлення.

Ілюстрація на тему Як правильно оформити сторінку в Фейсбук: основні принципи

Тепер давайте перейдемо безпосередньо до самої теми і спробуємо розібратися, що можна розмістити на обкладинку спільноти, щоб привернути увагу нової аудиторії:

  1. Назва компанії. Варто розуміти, що відвідувач групи буде бачити все оформлення цілком, відповідно, категорично не рекомендується дублювати найменування бренду в назві, на логотипі і кавер-фото. До того ж, сама назва спільноти може відрізнятися від назви компанії, так як його необхідно формувати, виходячи з пошукових запитів цільової аудиторії.
  2. Фото, яке приверне увагу цільової аудиторії. Це може бути як логотип, так і обкладинка. Але варто розуміти, якщо передати візуально основну суть бренду не виходить, тоді викручуватись не варто, простіше написати на фотографії текстове пояснення.
  3. унікальне торгова пропозиція. На обкладинці в обов’язковому порядку воно повинно бути присутнім. Ви повинні розповісти відвідувачам, чому саме ваш товар або послуга краще за інших. Чому вони повинні вибрати саме вас.
  4. контактні дані. Вони також відносяться до обов’язкового розміщення на сторінці. Залиште на обкладинці свої номери телефонів, адреса електронної пошти, URL-адреси додаткових соціальних мереж і месенджерів. А якщо ваш бізнес офлайн, тоді вкажіть фізичну адресу вашого офісу чи магазину.
  5. Заклик до дії. Вишенькою на торті буде чітко сформульоване коротке речення, що спонукає користувача скористатися вашою пропозицією негайно. Способів оформлення даного елемента досить багато і докладніше про це буде розказано трохи пізніше.

Ілюстрація на тему Як правильно оформити сторінку в Фейсбук: основні принципи

Крім усього іншого на кавер-фото можна ще розмістити акційні пропозиції, якщо вони, звичайно, є. Ще важливо розуміти, що всі п’ять перерахованих вище пунктів одночасно розміщувати не обов’язково, чогось може і не бути. Тут буде дуже актуально правило «20%». Суть його полягає в тому, щоб весь текст, розташований на сторінці спільноти, не займав більше 20% кавер-фото. До слова, існують спеціальні сервіси, що дозволяють швидко це визначити, наприклад сам Facebook надає такий інструмент. Відкрити його ви можете, перейшовши за цим посиланням.

Ну і останнє, про що хотілося б згадати зараз — це про те, що категорично не можна розміщувати на обкладинці елементи, що суперечать правилам і нормам спільноти Facebook. Відповідно, не можна писати образи, погрози, публікувати порногорафію або оголення, також не варто проявляти ненависть і закликати інших користувачів до насильства.

відповідність стилю

Як вже говорилося раніше, якщо ваша сторінка в Фейсбуці представляє якийсь бренд, то вона повинна бути оформлена у відповідному стилі. Це стосується до всіх соціальних мереж і їх бізнес-сторінок. Вищесказане означає, що в оформленні повинні використовуватися кольору компанії, їх шрифти, текстура, фотографії логотип тощо. Таким чином користувач відразу ж зможе зрозуміти, куди потрапив, якщо до цього знайомився з вашим брендом на інших ресурсах.

Ілюстрація на тему Як правильно оформити сторінку в Фейсбук: основні принципи

Якщо ви не впевнені, що самостійно зможете коректно оформити свою сторінку в фірмовому стилі, тоді рекомендуємо звернутися до професійного дизайнера, який виконає всю роботу за вас. Звичайно, послуги кращих фахівців в цій області коштують недешево, проте результат того вартий.

Додайте заклик

Тепер перейдемо до заклику до дії, про який вже говорилося вище. Важливо засвоїти одне важливе правило: оформлення бізнес-сторінки — це реклама, а якщо в ній не використовується заклик, значить це дуже погана реклама.

До 2013 року Facebook забороняв розміщувати на кавер-фотографіях спільнот заклики до якого-небудь дії, в даний час це робити дозволяється, чим неодмінно потрібно скористатися. Однак варто розуміти, що сам заклик нічого не означає, якщо немає мотивації. Ось кілька шаблонів, виходячи з яких, можна зрозуміти сенс мотивуючих закликів:

  • Натисніть «Подобається» і дізнавайтеся про всі новинки першими.
  • Підпишіться на співтовариство і отримаєте акційну знижку 30%.
  • Поділіться посиланням і виграйте безкоштовний подарунок.

Ілюстрація на тему Як правильно оформити сторінку в Фейсбук: основні принципи

І це лише перше, що спадає на думку. Крім цього, можна на сторінці розмістити функціональну кнопку, яка буде розташовуватися в правій частині обкладинки, а на тлі намалювати, наприклад, стрілку до неї, щоб погляд користувач зачепився саме на заклик до дії.

Ілюстрація на тему Як правильно оформити сторінку в Фейсбук: основні принципи

Варто враховувати, що кнопка може і не знадобитися — все залежить від типу сторінки, яку ви вибрали при створенні. Також не рекомендується розміщувати відразу кілька інтерактивних елементів в співтоваристві, так як це може ввести користувача в ступор, і він не зрозуміє, що від нього хочуть.

Адаптація під мобільні

Мобільні пристрої щільно увійшли в наше життя, за даними на 2017 рік, Фейсбук відвідує понад 1,74 мільярда користувачів зі смартфона. Природно, це значна цифра, яка невпинно зростає. До слова, більше 50% користувачів використовують для входу в соціальну мережу виключно свої телефони. Природно, це необхідно враховувати при проектуванні оформлення сторінки спільноти. Так, всі важливі елементи і написи рекомендується розміщувати ближче до центру обкладинки, так як на телефоні її краю обрізаються. Якщо точніше, то на смартфонах видно лише 640 пікселів по центру, тому при створенні дизайну користуйтеся спеціальними програмами.

кавер

Багато користувачів забувають про корисність розміщення комерційних пропозицій на кавер-фотографії. Вкажіть, які саме послуги або товари надає ваша компанія, але при цьому не забудьте в описі групи прикріпити відповідні посилання. Якщо цього не зробити, толку від зазначених даних на зображенні не буде.

Ілюстрація на тему Як правильно оформити сторінку в Фейсбук: основні принципи

Також не слід забувати, що на обкладинці можна розміщувати пропозиції, що суперечать правилам і нормам спільноти Фейсбук. Так що ознайомтеся з ними, перш ніж виконувати всі дії. В іншому випадку адміністрація заблокує ваш аккаунт.

про розміри

В кінці хотілося б приділити увагу розмірам всіх елементів оформлення спільноти Facebook. Їх варто враховувати, інакше все зображення і логотип будуть виглядати безглуздо — будуть обрізаними або розтягнутими. Отже, ось які розміри використовуються для оформлення обкладинки групи:

  • Аватар. Перше, що необхідно засвоїти — він повинен бути квадратним. У підсумковому оформленні його розмір буде займати 180 на 180 пікселів, проте враховуйте, що видно буде лише частина 160 на 160 пікселів. Так це, тому що інші 20 пікселів займає обведення по краях, яка, до слова, має виключно білий колір. На аватар найкраще ставити великі логотипи, що займають практично всю зазначену вище простір.
  • Обкладинка (кавер-фотографія). Розмір цього елемента становить 828 на 315 пікселів. Це що стосується браузерної версії сайту, якщо брати до уваги мобільний додаток Фейсбук, але видно буде лише частина фото — 640 на 315 пікселів. Відповідно, обрізаються краю обкладинки.

В принципі, це все елементи, які можуть бути розміщені в оформленні сторінки спільноти. Що стосується тексту, то його вам має бути введений у створенні безпосередньо обкладинки і аватара, на сайті зробити це окремо не можна.

Тепер давайте поговоримо про те, як зробити завантаження вже зроблених аватара і обкладинки на сайт. Варто відразу сказати, що зробити це можуть лише адміністратори групи. А виконується дана дія наступним чином:

  1. Натисніть на іконку фотоапарата, яка розташована в нижньому правому куті аватара, або на кнопці «Змінити обкладинку», що розташовується в правому нижньому кутку кавер-фотографії.
  2. З’явиться вікно файлового менеджера «Провідник», в якому необхідно перейти в папку з підготовленими матеріалами.
  3. Виділіть потрібний файл (аватар або обкладинку) і натисніть на кнопку «Відкрити» в нижньому правому куті вікна.
  4. З’явиться фоторедактор Facebook, в якому вам запропонують вказати масштаб вибраного вами фото. Зробіть це і натисніть на кнопку «Зберегти зміни».

Ілюстрація на тему Як правильно оформити сторінку в Фейсбук: основні принципи

До слова, це перший спосіб додавання всіх елементів оформлення, є ще другий, який більш вигідний, так як при його виконанні можна відразу ж вставити цільові посилання в обкладинку спільноти.

  1. Перебуваючи на сторінці свого профілю, перейдіть в розділ «Фото».
  2. Створіть новий альбом, який назвіть довільно. Найкраще використовувати назву вашої групи.
  3. Завантажте в створений альбом фотографії для групи. Тут же ви можете додати цільове посилання в опис фотографії.
  4. Перейдіть на головну сторінку вашої спільноти та натисніть на кнопку «Вибрати з завантажених». З’явиться вона після натискання на кнопку «Змінити обкладинку» або «Змінити фото».
  5. Виберіть відповідні фотографії з раніше створеного альбому.

Багато користувачів відзначають, що другий метод є більш якісним. Швидше за все, це через те, що фотографії попередньо проходять обробку алгоритмами соціальної мережі, коли додаються в альбом, а вже потім публікуються на головну сторінку спільноти.

Мабуть, це все, що стосується оформлення групи в Фейсбуці. Однак вам варто враховувати той факт, що соціальна мережа постійно розвивається і вимоги іноді змінюються, тому стежте за останніми новинами майданчики, щоб бути в курсі всіх подій.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector