Як отримати максимум віддачі від рекламних флаєрів

флаєр
Флаєр, при своїх невеликих розмірах, грає важливу роль в організації різних заходів і акцій і часто служить вхідним квитком. Друк листівок виконується з метою оповіщення про майбутню подію для швидкого залучення уваги найбільшої кількості відвідувачів. Друк флаєрів виконується дуже швидко і має доступну вартість. Флаєра розраховані на донесення інформації для широкої аудиторії, зазвичай вони несуть в собі відомості про програму вечора та її учасників, а також вартості входу.

Як працює флаєр? різновиди

Серед флаєрів можна відзначити різні види відповідно до їх спрямованістю:

  • Інформаційні — служать для інформування про заходи, товари і послуги. Інформаційні флаєри часто можна приурочити до якогось певного події.
  • Дисконтні флаєри зазвичай дають право на отримання знижки або товару.

Кілька порад з використання флаєрів

  • Отримувати знижки, всілякі подарунки та бонуси приємно кожному. Тому пропозиція заощадити власникам флаєрів припаде до смаку.
  • Пам’ятайте, що розміщення контактної інформації на ньому не буде зайвим, оскільки з цими даними Ваш флаєр автоматично перетворюється в візитну картку вашої компанії.
  • Головним завданням флаєра є привернення уваги цільової аудиторії. Для того, щоб він знаходився в руках публіки якомога довше, їх замовники йдуть на різні дизайнерські прийоми. Майстерний дизайн, оригінальна подача і гумор змусять потенційного клієнта не тільки не викинути яскравий барвистий листочок, а й зберегти його для колекції.
  • Флаєр повинен стати доказом споживачеві, що Ваша фірма реально існує. Тому він може містити відгуки ваших клієнтів з адресами їх блогів. Це чудово працювати на розвиток суспільства клієнтів.
  • Флаєри найкраще розміщувати в місцях скупчення цільової аудиторії, причому таким чином, щоб люди могли їх взяти. Недбало розкидані листівки, будуть нагадувати сміття. Якщо ви поширюєте флаєра, що запрошують в дискоклуб, роздавайте їх в місцях скупчення молоді, наприклад біля інститутів, училищ, кінотеатрів.

Що потрібно знати про дизайн

Яскравий заголовок неодмінно приверне увагу аудиторії. Основному текст повинен бути витриманий в одному стилі з заголовком, і конкретизувати його. Заголовок повинен притягувати до себе увагу і нести в собі смислове повідомлення. Вдало працюватимуть марковані списки для розкриття суті основного тексту.

Які типові помилки можна зустріти в дизайні

  • Не слід використовувати в тексті флаєра більше двох шрифтів. Тема виконується одним шрифтом, основний текст — іншим. Нестандартні, дивні, а також авторські шрифти також не варто застосовувати в тексті і заголовку. У них немає нічого погано, якщо включити їх до складу картинки або в оформлення логотипу. Але для інформаційного матеріалу, яким є флаєр, вони не підходять.
  • Не рекомендується перевантажувати флаєр текстом або зображеннями, прагнучи заповнити весь вільний простір. Такий дизайн тільки додасть тьмяності визначних об’єктів, а нам навпаки, потрібно їх виділити. І пам’ятайте, що навіть чорно-білий флаєр, якщо він грамотно оформлений, здатний привернути до себе увагу.

Флаєри є одним з видів рекламної поліграфії. Замовити флаєри в Києві можна в компанії «CITY-KIEV PRINT», скориставшись контактною інформацією на сайті.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector