Технічну підтримку недолюблюють користувачі багатьох пристроїв. В основному, тому що замість відповіді на питання нас часто перекладають з розділу в розділ або від одного фахівця до іншого. Але іноді трапляється, що все-таки потрібно звернутися саме туди. Наприклад, якщо в Steam пропали куплені гри, або гроші самі по собі знялися з рахунку. Написати в службу підтримки в таких випадках просто обов’язково.
Робота підтримки в стім
Розглянемо цей розділ в Steam докладно.
Щоб зайти в підтримку, натискаємо на кнопку «Довідка» в меню зверху і вибираємо «Служба підтримки в Steam».
Служба підтримки Steam
У вікні, відразу ж виводиться остання активність: придбані нещодавно гри, запущені програми і т. П.
Нижче йдуть кілька розділів: програми, аккаунт, пристрої і т. П. Більшість проблем у користувачів ігрового сервісу цілком типові, тому ви можете отримати відповідь і без написання листа. При переході в розділ «Ігри» Steam знову покаже останню активність. На кожну з цих посилань можна перейти, якщо проблеми у вас були саме з цим додатком.
Якщо все-таки потрібно написати
Проте, завжди залишатимуться проблеми, при яких обов’язково потрібно написати листа до служби підтримки Steam.
Матеріальні пропажі. З вашого облікового запису або рахунку, який до нього прив’язаний, знімаються гроші. Куплені гри пропали з бібліотеки і не повертаються туди. При обміні з гравцями виникла помилка, і ваш інвентар спорожнів.
Проблеми з обліковим записом. Навіть при зміні пароля чи інших діях ви не можете повернути доступ до свого облікового запису або контенту на ньому.
Розберемося, які питання можуть виникнути у гравця при зверненні в сервіс, і як проходить його написання.
Зі списку проблем у вікні техпідтримки вибираємо ту, яка нас турбує.
Переходимо за уточнюючими питань або розділах до тих пір, поки не виявимо кнопку «Звернутися в підтримку» або «Написати листа».
Кнопка звернення в техпідтримку
Потім нас переведуть в вікно, де запропонують увійти в обліковий запис техпідтримки або створити її. Цей обліковий запис відрізняється від стандартного, тому доведеться створити його, якщо ви жодного разу не реєструвалися в службі підтримки. Робиться все швидко і легко: вводимо ім’я пароль, e-mail і капчу. Потім підтверджуємо дані через поштову скриньку.
Форма входу в аккаунт техпідтримки Steam
Після авторизації з’являється форма відправлення листа. Вибираємо категорію свого питання, потім підкатегорію, все це виставляється при відповіді на додаткові питання.
Форма звернення в техпідтримку Steam
В поле «Тема» коротко описуємо причину звернення. В поле «Ваше питання» повністю розписуємо, що не так з вашим аккаунтом. Також можна прикріпити файли, наприклад, скріншоти, на яких будуть відображені помилки Steam. Текст набираємо російською — сервіси підтримки є і в Росії.