Функція обміну повідомленнями в Skype недоступна — що робити

Глобальна мережа

При використанні Skype користувачі часто стикаються з проблемою, пов’язаною з відправленням повідомлень. Сьогодні ми спробуємо розібратися, чому дана функція дає збій і підібрати оптимальні методи усунення помилки.

Як може виглядати ця помилка і чому вона виникає

Для початку необхідно розібратися, в чому полягає проблема.

  • Повідомлення від вас не йдуть, а система постійно повідомляє про помилку.
  • Лист вирушило, але не може завантажитися.
  • У листуванні видно, що повідомлення надіслано, але може не показувати його отриманні співрозмовником.

У всіх цих варіантів є подібності, але процес усунення кожної неполадки може відрізнятися. Насамперед уточніть, чи не користується ваш друг настройками безпеки. Він міг їх включити випадковим чином, навіть сам про це не підозрюючи. Якщо це так, то в даному випадку ви безсилі. Залишається тільки просити його перевірити настройки і по можливості відключити безпеку.

Якщо настройки в порядку, тоді «заковика» захована в іншому місці і її потрібно шукати у себе.

Дівчина малює діаграму

Оновлення Скайп — перший метод вирішення

Перевірте, яка версія Скайпу функціонує на вашому пристрої. Якщо повідомлення просто перестали відправлятися, це свідчить про те, що у вас і у вашого друга стоять різні версії і вони один одному не видно. В такому випадку, месенджер потрібно оновити. Процедура виглядає наступним чином:

  1. увійдіть в Skype;
  2. вгорі програмного вікна знаходиться кнопка «Допомога», натисніть на неї;
  3. з сплив меню виберіть пункт «Подивитися поновлення»;
  4. якщо система оповіщає про наявність оновлень, їх потрібно завантажити.

Щоб не ворожити нова у вас версія або застаріла, включите автоматичний режим оновлень, це робиться так:

  1. відкрийте Скайп;
  2. в горизонтальному меню у верхній частині екрану натисніть на «Інструменти»;
  3. перейдіть в «Налаштування»;
  4. клікніть по пункту «Увімкнути автоматичне оновлення»;
  5. збережіть зміни.

Дівчата перед ноутбуком

Якщо даний метод не допоміг, то поломка може полягати в браузері. Оновлення Internet Explorer, якщо не допоміг перший метод. Перевстановлення «Інтернет Експлорер» полягає в таких діях:

  1. натисніть кнопку «Пуск»;
  2. зайдіть в панель інструментів;
  3. виберіть рядок «Установка оновлень»;
  4. в списку знайдіть «Internet Explorer» і натисніть на нього;
  5. на екрані з’явиться вікно, в якому буде запропоновано видалити всі оновлення, підтвердіть;
  6. тепер перезавантажте ПК;
  7. зайдіть в Скайп і знову все перевірте.

Такі маніпуляції повинні усунути виниклу помилку. У разі, коли і цей варіант не дав позитивного результату, перевірте з’єднання з інтернетом. Через відсутність доступу або недостатньо пропускної здатності, чат може не працювати.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector