Зміст
- 1 Причини, за якими не працює Інтернет на смартфоні
- 2 Що робити, якщо проблема в режимі телефону
- 3 Перевірка балансу вашого рахунку
- 4 Перезавантаження мобільного девайса, якщо Інтернет не працює
- 5 Якщо пропав Інтернет потрібно перевстановити SIM-карту на смартфоні
- 6 Пошук кращого сигналу мобільного оператора
- 7 Переконайтеся, що ви не вичерпали ваш ліміт Інтернету
- 8 Перевірка настройки APN на телефоні
- 9 Що можна зробити, якщо неправильно обраний режим мережі
- 10 Установка налаштувань протоколу APN в iPv4 / IPv6
- 11 Перезавантаження Інтернет-роутера для відновлення роботи Internet
- 12 Відключення антивіруса на мобільному телефоні
- 13 Деактивация проксі для підключення до мережі
- 14 Зміна налаштувань роутера
- 15 Скидання налаштувань вашого гаджета до заводських
- 16 висновок
Багато з нас не уявляють своє життя без Інтернету. Прокидаючись, ми в першу чергу беремо в руки телефон (ноутбук) і читаємо свіжі новини, переглядаємо пости в соціальних мережах і повідомлення в месенджерах. Нижче розберемо, чому може не працювати Інтернет на вашому мобільному телефоні, і що ж робити в такій ситуації.
Причини, за якими не працює Інтернет на смартфоні
Причини відсутності Інтернету на телефоні безпосередньо залежать від того, яким видом з’єднання ви користуєтеся — WiFi або мобільним інтернетом. Зазвичай про непрацюючому підключенні сигналізує відсутність значка підключення до мережі Інтернет (G, 3G, Н, Е, LTE, значок WiFi), а при запуску будь-якого браузера останній повідомляє про відсутність мережі.
Більшість факторів, чому не вдалося підключитися Інтернет до смартфону, можна звести до наступного:
- Випадковий збій в функціоналі смартфона;
- У вашому гаджеті активований режим «Політ» (В літаку);
- Ваш девайс знаходиться поза зоною покриття мережі мобільного оператора;
- Номер вашого телефону має негативний (нульовий) баланс при авансовому розрахунку за послуги;
- Ви вичерпали ліміт Інтернету по вашому інтернет-пакету МТС, Мегафон, Теле2, Білайн;
- На вашому телефоні встановлено режим «Proxy»;
- У вашому гаджеті не активована опція «Передача даних»;
- Точка доступу в телефоні (APN) налаштована неправильно;
- Ваш телефон не справив автоматичну реєстрацію в мережі (або на присутніх справив її некоректно);
- Ваш пристрій не підтримує набір послуг 3G, 4G etc .;
- Чи не підтримується Інтернет на інший сім-карті. На деяких телефонах Інтернет підтримується тільки на першій сім-карті, на другий він він перебуває за межами
- Встановлений на телефоні антивірус блокує доступ до мережі;
- Ваш роутер не функціонує належним чином;
- Є проблеми з наданням послуг у вашого оператора (провайдера).
Давайте розберемося інструменти, що дозволяють виправити відсутність Інтернету на мобільному гаджеті і відновити стабільне підключення.
Розбираємо причини виниклої проблеми
Що робити, якщо проблема в режимі телефону
Насамперед рекомендуємо переконатися, що у вас не активований режим «У польоті» ( «У літаку», «Airplane Mode»), який блокує доступ до Інтернету. Якщо режим активований, тоді відключіть його.
Вимкніть режим «У літаку»
Переконайтеся також, що у вас включена опція «Мобільні дані» для мобільного інтернету.
Читайте також: Як перекинути відео з телефону на комп’ютер.
Перевірка балансу вашого рахунку
Також переконайтеся, що на вашому рахунку є позитивний баланс, і Інтернет у вашому пакеті доступний. Для цього достатньо відправити оператора мобільного відповідний USSD-запит (зазвичай * 100 # виклик) або SMS з потрібним кодом.
Негативного балансу на вашому рахунку бути не повинно
Перезавантаження мобільного девайса, якщо Інтернет не працює
Якщо у вас не підключається Інтернет на мобільному телефоні, тоді рекомендуємо перезавантажити ваш девайс.
- Повністю вимкніть ваш телефон;
- Потім вилучіть їх нього акумулятор (батарею);
- Зачекайте пару хвилин;
- Далі вставте акумулятор назад та увімкніть телефон.
Цей спосіб також допоможе в ситуації, коли реєстрація телефону в мережі була працювати коректно.
Перезавантажте ваш телефон
Якщо пропав Інтернет потрібно перевстановити SIM-карту на смартфоні
Якщо просте перезавантаження телефону нічого не дала, тоді вимкніть телефон і вилучіть з нього сім-карту. Уважно огляньте слот на наявність пилу, сміття та інших небажаних частинок. При необхідності прочистіть слот, вставте SIM-карту назад і включіть гаджет. Якщо нічого не змінилося — йдемо далі.
Вийміть з вашого телефону сім-карту
Пошук кращого сигналу мобільного оператора
Якщо ви перебуваєте на кордонах (або далі) зони покриття мобільного оператора, то мобільний Інтернет для вас буде або він перебуває, або буде поганої якості. Переконайтеся, що індикатор мережі має не менше двох смужок, в іншому ж випадку рекомендуємо знайти місце прийому з сигналом краще.
При низькому сигналі пошукайте місце з кращою якістю сигналу
Переконайтеся, що ви не вичерпали ваш ліміт Інтернету
Якщо ви користуєтеся обмеженим (лімітованим) обсягом Інтернету, тоді рекомендуємо переконатися, що ви не вичерпали свій ліміт. Зазвичай це можна перевірити перейшовши в «Налаштування» — «Мобільні дані». Або відправивши відповідний запит вашого мобільного оператора.
Перевірте обсяг залишився у вас інтернету
Перевірка настройки APN на телефоні
Якщо Інтернету на смартфоні немає, тоді в цьому можуть бути винні некоректні налаштування APN (точки мобільного інтернету), які використовує сім-карта для підключення до мобільної мережі. Налаштування APN свої у кожного оператора.
Наприклад, для налаштування APN у оператора МТС необхідно виконати наступні:
- Перейдіть в налаштування вашого мобільного гаджета;
- Виберіть там «Бездротові мережі», далі «Мобільна мережа» і потім «Точка доступу»;
- Тапніте на «Створити» ( «Нова точка доступу»);
- Введіть наступні дані:
ім’я | mts |
APN1 | mts |
Ім’я користувача | mts |
пароль | mts |
MCC | 257 |
MNC | 02 |
Тип аутентифікації | PAP |
Тип APN | Інтернет (default) |
Натисніть на «Зберегти», і поставте галочку поруч з створеної вами точкою доступу. Потім перезавантажте ваш девайс.
Встановіть настройки APN
Це стане в нагоді: як роздати Інтернет з PC на телефон.
Що можна зробити, якщо неправильно обраний режим мережі
У деяких випадках обраний на вашому телефоні режим мережі (3G або 4G) може не відповідати покриттю вашого мобільного оператора. Якщо у вас є телефон 4G, то у вас повинен бути активований режим 4G. Якщо ж у вас телефон не підтримує цей формат, але ви працюєте в операційній системі, яка використовує його як мережевий режим (наприклад, за допомогою рутірованія), ваш телефон може спробувати підключитися до мережі 4G, для якої він не пристосований.
Для настройки Інтернету, якщо він не працює:
- Перейдіть в «Налаштування»;
- Потім виберіть «Мобільні дані», і далі «Режим мережі»;
- Тут виберіть той режим, який найбільше відповідає вашим телефоном.
Виберіть правильний режим
Установка налаштувань протоколу APN в iPv4 / IPv6
Дана опція є в настройках APN лише ряду телефонів. Деякі пристрої (наприклад, OnePlus 3) дають можливість залишити поле «APN Protocol» порожнім. Якщо в налаштуваннях APN вашої мережі є подібне, тоді переконаєтеся, що замість цього активована опція IPv4 / IPv6.
Встановіть настройки мережі
Перезавантаження Інтернет-роутера для відновлення роботи Internet
Якщо на телефоні відсутній Інтернет Wi-Fi, рекомендуємо перезавантажити ваш роутер. Також переконайтеся, що кабель від провайдера щільно підключений в роз’єм WAN вашого роутера.
Переконайтеся, що кабель від провайдера щільно підключений в роз’єм WAN
Відключення антивіруса на мобільному телефоні
У деяких випадках працюю на вашому гаджеті антивірус може стати причиною появи проблеми з доступом в Інтернет. Тимчасово деактивуйте (вимкніть, видаліть) його з метою переконатися, що він не є фактором виникнення проблеми.
Вимкніть мобільний антивірус
Деактивация проксі для підключення до мережі
Включений на вашому телефоні проксі може викликати проблеми з підключенням до Інтернету. Вимкніть Proxy на вашому телефоні, перезавантажте пристрій, а потім спробуйте знову підключитися до мережі.
Вимкніть проксі в настройках телефону
Зміна налаштувань роутера
Некоректний вибір регіону в налаштуваннях роутера можете викликати проблеми, через які не працює Інтернет на телефоні. Перейдіть в налаштування, знайдіть там розділ налаштувань Wi-Fi, і встановіть коректну країну вашого перебування.
Також в настройках Wi-Fi вашого роутера переконайтеся, що там встановлений режим «802.11 b / g / n» замість застарілого «802.11 n».
Встановіть коректні настройки роутера
Скидання налаштувань вашого гаджета до заводських
Якщо нічого не допомагає і Інтернет не працює на вашому телефоні, варто подумати над скиданням налаштувань вашого гаджета до заводських. При цьому пам’ятайте, що ваші файли в пам’яті телефону при такому скиданні будуть видалені.
Сам же скидання виконується переходом в «Налаштування», вибором опції «Резервне копіювання» (або аналога), і тапом на опцію «Скидання даних».
Це корисно знати: що робити, якщо не працює сенсор на гаджет.
висновок
У статті ми детально розібрали, чому може не працювати Інтернет на мобільному телефоні, і які існують способи для вирішення проблеми. Використовуйте перераховані нами поради, це допоможе відновити доступ до мережі на вашому девайсі і насолоджуватися повноцінним з’єднанням.