Автоматизація контекстної реклами: що це і навіщо використовувати? —


Системи автоматизації поступово проникають на російський ринок і використовуються найбільш прогресивними компаніями по інтернет-рекламі. Зараз багато вітчизняних розробники пропонують власні сервіси, цілком конкурують з західними аналогами.

Розберемо докладніше, в чому полягають переваги автоматизації, і як вона застосовується на практиці. За рахунок автоматизації стає можливим отримання інформації з різних рекламних кампаніях в зведеному вигляді. Також варто відзначити, що автоматизація контекстної реклами дає можливість генерувати і редагувати оголошення, працювати з Яндекс.Маркет, оптимізувати контекстні кампанії і рекламу в соц. мережах. Додатковий бонус — проста вивантаження звітів.

Розберемо принцип роботи на конкретному прикладі. Припустимо, якесь підприємство веде кілька рекламних кампаній: по 5 в Яндекс.Директ і Google Adwords, 1 компанія в соціальній мережі «Вконтакте».

Фірмі важливо розуміти, яка з даних кампаній виявляється ефективнішою, тобто необхідно обчислити значення ключового показника ефективності (KPI). Зробити це вручну досить складно, а ось система автоматизації вивантажить Автоматизації контекстної реклами
докладний звіт за лічені хвилини, дозволяючи визначити, яка майданчик більш корисна в залученні потенційних клієнтів. Також система дає можливість обчислити найважливіші показники по проекту в цілому: не тільки KPI, а й CPA, ROI та інші. Автоматизація контекстної реклами дозволяє завжди забезпечувати актуальність рекламних оголошень, асортименту, цін, характеристик.

Ця перевага особливо важливо для інтернет-магазинів, що пропонують широкий вибір товарів. Звичайно, виправляти оголошення вручну цілком можливо, але це займе багато часу і відніме багато сил, ось чому набагато простіше звернутися до автоматизованих систем.

Велике поширення зараз отримала і система наскрізної аналітики, що дозволяє провести аналіз ефективності різних рекламних кампаній на основі обсягу продажів. Завдяки її використанню можна отримати корисні дані, що показують, який прибуток приносить та чи інша кампанія, уникнувши аналізу кліків, дзвінків клієнтів, заявок. На підставі цієї інформації можна легко виявити, які саме майданчики неефективні в просуванні товару або послуги, а які, навпаки, дійсно працюють.

Реклама в інтернет-просторі зараз стає все більш популярною, активно витісняючи інші канали. Багато людей вважають за краще не тільки шукати в мережі інформацію про необхідний товар, а й здійснювати покупки, не виходячи з дому. У такій ситуації неприпустимо залишити даний вид рекламування без уваги, ось чому сучасні інформаційні системи активно використовуються підприємствами, що відносяться вперед.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector