Зв’язок з технічною підтримкою Скайпу, який у них номер телефону

дівчина техпідтримка

Найчастіше користувачі стикаються з труднощами у використанні функцій програми Скайп, з якими неможливо впоратися самостійно. Проблеми можуть бути пов’язані з поповненням рахунку в Skype, з доступом до аккаунту і роботою самої програми на пристрої. Для вирішення подібних питань створена технічна підтримка користувачів. Група працівників компанії надає допомогу користувачам в онлайн режимі або через електронну пошту. Давайте розглянемо детально, як скористатися допомогою технічної підтримки програми.

Коли потрібно звертатися в техпідтримку Скайпу

Якщо колись перечитувати потрібну інформацію в розділі Спільнота або в соціальних мережах, то Ви можете звернутися до відділу обслуговування клієнтів. За допомогою співробітників компанії можна вирішити такі категорії питань:

  • Обліковий запис і пароль. Заблоковані облікові записи, проблеми з паролем або ім’ям в Скайп, мой профиль, список контактів.
  • платежі. Непередбачені і відхилені платежі, ваучери та подарункові сертифікати, повернення грошей та інше.
  • виклики. Здійснювати дзвінки, дзвінки по відеозв’язку, платежі за дзвінки, переадресація і перемикання виклику.
  • Мобільні та інші пристрої. Скайп для Android, для IPhone, для Windows phone і інші.
  • Технічні запитання. Проблеми з установкою програми і у використанні певних функцій, проблеми з відео і звуком, складності з підключенням.
  • Безпека і конфіденційність. Повідомлення про зловмисні дії, параметри конфіденційності та повідомлення про безпеку.

Техпідтримка Скайп

Зв’язок з службою підтримки Skype, який у них телефон

Якщо виникла проблема, що стосуються роботи Скайп і його функцій, зверніться службу технічної підтримки. На жаль, відсутня можливість зв’язатися з співробітниками програми по телефону. Звернутися за допомогою можна в онлайн-чаті або по електронній пошті протягом дня. Існує перелік труднощів, для вирішення яких можна звернутися в службу підтримки. Перш ніж поставити питання, постарайтеся позбутися від проблеми самостійно. Щоб звернутися за допомогою в меню програми Skype знайдіть розділ Допомога — служба підтримки або перейдіть за вказаним посиланням. Існує три варіанти вирішення виниклої проблеми за такими адресами:

  • Support skype.com — розділ Питання і Відповіді.
  • Community skype.com — розділ Спільнота.
  • Support microsoft.com — розділ Техпідтримка.

Перш ніж звернутися в техпідтримку програми, користувач може самостійно усунути проблему за допомогою сайту Питання і Відповіді або Співтовариство. Більшість типових труднощів з використанням програми обговорювалися на форумі. Тому, прочитайте всю необхідну інформацію або самі задайте Ваше запитання. Програма Скайп має сторінки в соціальних мережах. Соціальна сторінка доступна для користувачів, які зареєстровані в системі.

дівчина техпідтримка

Якщо проблема виникла з труднощами з входом в обліковий запис або справа стосується злому сторінки, то тут знадобиться тільки допомога співробітників Скайп.

Для того щоб зв’язатися з техпідтримкою необхідно:

  1. Перевірити чи можете Ви зайти до свого облікового запису. Запустіть програму на пристрої і зайдіть в аккаунт.
  2. Виберіть курсором миші потрібну категорію.
  3. Залежно від проблеми можна зв’язатися з працівниками Skype в онлайн режимі або по електронній пошті.
  4. Для спілкування через чат необхідна підтримка браузера пристрою функції спливаючих вікон.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector