З сайту МТС пропали контакти підтримки. Як їх знайти?

МТС

Оператор стільникового зв’язку МТС запустив оновлений сайт, і абоненти помітили, що на ньому відсутній контактна інформація, за якою можна звернутися в підтримку. Телефон гарячої лінії перш був вказаний майже на всіх сторінках сайту в видному місці, але тепер його немає.

У розділі «Часті питання» наводяться відповіді на питання, які можуть виникнути у абонентів. Перейти до форми зворотного зв’язку за посиланням під відповіддю, якщо він вас не влаштував, не вийде — відкриється список тарифів, на які можна підключитися. Здається, що на сайті немає телефону гарячої лінії і форми зворотного зв’язку, але це не так, просто вони заховані настільки глибоко, що виявити їх майже неможливо. Знайти їх вийде, якщо з головної сторінки перейти розділ «Допомога»> «Мобільний зв’язок»> «Обслуговування абонентів»> «Контактний центр». Там вказано, як можна звернутися в МТС в разі виникнення питань або проблем:

  • По всій Росії в мережі МТС і в мережах МТС-Україна, МТС-Білорусь: безкоштовний дзвінок на короткий довідковий номером 0890.
  • У міжнародному та національному роумінгу: безкоштовний дзвінок c номера МТС на номер +7 495 7660166 (обов’язково потрібно набирати в міжнародному форматі з +7).
  • З міських телефонів і з мобільних інших стільникових операторів: безкоштовний дзвінок на номер 8 800 250 0890.

МТС також відповідає на звернення у всіх популярних соціальних мережах, в тому числі ВКонтакте, Facebook і Twitter.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector