Впровадження ip-телефонії на корпоративному рівні. Ip телефонія для бізнесу —

телефонія
IP-телефонія все активніше захоплює міжнародний ринок голосового зв’язку. І найбільш перспективним напрямком її розвитку є корпоративні мережі. Використання передачі голосової інформації через Internet Protocol має масу переваг перед стандартною телефонним зв’язком. І головною перевагою IP-телефонії, безсумнівно, є низька вартість розмов. У зв’язку з цим, багато компаній, чия діяльність передбачає постійне здійснення міжміських і міжнародних дзвінків, а також для організації внутрішнього зв’язку впроваджують IP-технології.

І з кожним днем ​​обладнання та програмне забезпечення для організації Ip телефонії стає все дешевше, а переконається в цьому, Ви можете на сайті http://phonet.com.ua/.

 Однак, перехід на даний тип зв’язку вимагає дотримання ряду умов.

В першу чергу, впроваджувати IP-технології необхідно поступово, щоб співробітники компанії змогли адаптуватися до нового типу голосового зв’язку. Бажано почати з її використання в масштабах одного відділу, поступово поширюючи на всі інші підрозділи компанії.

По-друге, необхідно відразу визначити відповідальних за процес запуску і обслуговування корпоративної мережі. Як правило, це завдання покладають на IT-відділ. Але цілком можливо, що співробітники конкретної компанії не володіють достатньою компетенцією для вирішення всіх виникаючих питань. У цьому випадку має сенс найняти нових працівників або відправити наявних на курси підвищення кваліфікації.

По-третє, варто потурбуватися придбанням і установкою всього необхідного обладнання. Необхідно пам’ятати про те, що якість голосового зв’язку в даному випадку безпосередньо залежить від швидкості і пропускної здатності Інтернет-каналу, тому його параметри повинні повністю відповідати всім вимогам. Крім того, корисно мати резервний спосіб підключення до Інтернету для забезпечення зв’язку в разі перебоїв у основного провайдера. Крім цього, необхідно встановити ПО, покликане захистити мережу від атак вірусів. Виконання цієї умови потрібно для забезпечення безпеки переданих по корпоративних каналах даних. Не зайве обзавестися і альтернативним джерелом електроенергії на випадок її раптового відключення.

В цілому ж, впровадження IP-телефонії не так складно, як здається. Згадайте про те, що років 10 тому використання комп’ютерних програм для спілкування здавалося чимось з ряду геть, а сьогодні нікого не дивує навіть аська на телефон 6 5. Так що залишилося зовсім небагато часу до того, як IP-телефонія стане настільки ж звичною , як провідна і стільниковий зв’язок.

Ссылка на основную публикацию
Adblock detector