Відгуки Приватбанк! Як не потрапити на вудку співробітників при оформленні карти

приватбанк
Варто відзначити, що зазначені тут пункти «розлучення» на підключаються непотрібні послуги притаманні не тільки Приватбанку, але також і іншим банкам. Тому інформація буде корисна для всіх, хто збирається відкрити рахунок, депозит, кредит у банку. В даному матеріалі спробуємо викласти стандартні схеми підключення непотрібних (тільки крадуть гроші) послуг працівниками самого банку і принципом роботи банку.

Кредитний ліміт

Неважливо працюєте ви чи ні — вам нададуть кредитний ліміт на відкриту карту. І чим вище у вас дохід і оборот грошей за попередній час, тим вище кредитний ліміт. В принципі кредит іноді може виручити, але якщо вам потрібні гроші в кредит, то краще оформляти його окремим договором, а не підключати до карти. Суть в тому, що прострочення кредиту на один місяць це вже втрата 3 відсотків від суми. Якщо перерахувати відсотки на рік, то ми отримуємо кредит в розмірі 36 відсотків річних. Крім цього баланс на карті буде спотворений і ви будете бачити суму кредиту і суму фактичних грошей в одному рядку. Що загрожує тратою кредитного ліміту навіть тоді, коли ви не збиралися нічого витрачати.

висновок: Від кредітніго ліміту потрібно відмовитися, в будь-якому випадку ви його зможете включити самостійно в Приват24.

Що роблять співробітники Приватбанку?: Не звертаючи уваги на відмову від кредитного ліміту, вони все одно його включають, тому після того як ви відкрили рахунок і по приходу додому потрібно даний ліміт відключити.

скарбничка

Послуга, яка подобається багатьом пенсіонерам. Але чому? Відповіді поки на це питання ми не знайшли. Хоча дану послугу намагаються підключити практично всім.

Суть послуги скарбничка: Щомісяця з вашого рахунку буде зніматися певна сума, за замовчуванням — 50 грн. Нібито ці гроші будуть «падати» на депозит, а на залишок суми буде нараховується 15 відсотків РІЧНИХ. Але навіть на саму стандартну карту «Універсальна» також нараховується відсоток на залишок 10 відсотків річних, що в підсумку набагато більше, ніж може назбирати скарбничка, тому як сума на картці буде більше ніж на скарбничці.

висновок: Від скарбнички теж потрібно відмовитися, а якщо вам потрібно зберігати гроші, то для цього є депозит, а взагалі гроші в гривнях краще не зберігати.

Як діють співробітники ПриватБанку? Вони пропонують вам підключити скарбничку, а якщо ви відмовляєтеся, то це їх не зупиняє, і як тільки ви залишаєте банк, оформляють скарбничку замість вас. Звичайно ж, вам на телефон прийде повідомлення, що ви оформили скарбничку, але якщо цю смс пропустити, то вона так і залишиться оформленої. А для того щоб відмовитися, то вам потрібно буде відправити смс з текстом «OFF» на номер який вказаний в смс.

Страховка життя і здоров’я від ПриватБанку

Наступним пункт з нав’язаних послуг — це страховка. Суть коротко — ви платите 20 грн на місяць, а вони в разі серйозних захворювань, переломів виплачують відсоток від суми. Для того щоб не ходити коло та навколо, наведемо приклад:

У разі апендициту вам виплатять 15 відсотків від суми 5000 грн, тобто 750 грн. І тепер замислимося, чи варта гра свічок? І тяганина з папірцями за 750 грн?

Як діють співробітники ПриватБанку? Найчастіший випадок вони йдуть напролом, оформляють страховку і просять сказати код з смс або самі забирають ваш телефон, щоб ввести всі паролі, які прийдуть на телефон.

висновок: Відмовитися від страховки, прийти додому і почитати наскільки вона вам потрібна. В крайньому випадку, ви зможете її замовити через Приват24 спокійно сидячи вдома.

Як не потрапити на вудку ПриватБанку?

  1. Не потрібно віддавати, передавати або показувати свої смс нікому включаючи співробітникам банку
  2. Якщо вам прийшла смс, то в самій смс, як правило, вказаний пароль, до якої послуги в даний момент ви підключаєтеся. Тому перед тим як говорити, кому то пароль, варто прочитати смс.
  3. Чи не підписувати жодних документів, включаючи електронні поки не дізнаєтеся, за що ви підписуєтеся.
  4. Чи не поспішати оформляти ніякі карти, депозити, кредити і так далі. Потрібно розуміти, що співробітник банку приймає клієнтів цілий день і бачить наскільки неуважний людина. Чим швидше розмовляє операціоніст, звалює на повільну роботу системи, тим більша ймовірність того, що вам намагаються «впарити якусь дичину».

Якщо Вам підключали ще якісь послуги без вашого відома — пишіть про це в коментарях

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector