Зміст
Не виходить авторизуватися в Steam? Запитайте відновлення пароля. Треба буде ввести ключ, який з’явиться на мобільному аутентифікаторі. Для цього у вас повинна стояти захист Guard. Але і без неї ви не втратите аккаунт — в крайньому випадку код прийде поштою або SMS. Якщо немає доступу до прикріплених E-mail або телефону, надішліть запит в техпідтримку. Але оператори можуть відмовити.
Меню відновлення
Щоб відновити пароль Стим-профілю:
- На комп’ютері: запустіть клієнт. Якщо ви не включали опцію «Автоматична авторизація», з’явиться форма для введення логіна. Натисніть «Не можу зайти».
- У браузері: відкрийте сайт store.steampowered.com. Якщо сторінка англійською мовою, клікніть на кнопку «Language» справа вгорі. Поруч з нею є стрілка. У списку виберіть «Русский». Натисніть на «Вхід». Ця кнопка теж справа зверху.
- На телефоні просто увійдіть в Steam-додаток.
- Клацніть по посиланню «Забули?».
- Відкриється форма із запитами на підтримку. Виберіть проблему, з якою звертаєтеся: «Не пам’ятаєш пароль?», «Загублений мобільний аутентифікатор» або «Мій аккаунт вкрали».
- Напишіть E-mail, номер телефону або логін. Чи не нік в профілі, а саме логін. Ви його бачите при вході.
- Далі алгоритм дій залежить від того, чи поставили ви захист Guard і підтвердили чи пошту.
мобільний аутентифікатор
У вас є прикріплений аутентифікатор? Тоді ви легко зайдете в свій профіль Стим.
Як увійти в Стім, якщо забув пароль? Можна ввести ключ, який з’являється в додатку на мобільному телефоні.
- У формі відновлення введіть логін.
- Пункт «Ввести код аутентифікатора».
- Відкрийте додаток Стіма на смартфоні, який прикріплений до аккаунту.
- Там буде ключ. Він періодично змінюється, тому пишіть швидко. Щоб побачити символи, не потрібно авторизуватися.
- Додатково система попросить ввести код, присланий по SMS або електронною поштою.
- Тепер ви можете поставити новий пароль.
Пошта і телефон
Якщо ви втратили телефон або видалили додаток, відновити Стим-аккаунт буде не так просто. Знадобиться аварійний код, який вам дали при підключенні Guard. Його треба було записати або заскрініть.
- Виберіть «Немає доступу до аутентифікатору».
- Пункт «Надіслати повідомлення на …». Там вказані дві останні цифри вашого телефону.
- На нього прийде SMS з кодом.
- Або виберіть «Неможливо отримати доступ до цього номеру». Тоді лист прийде на E-mail.
- Передрукуйте ці символи в поле для введення.
- Вкажіть аварійний ключ.
- Аутентифікатор відкріпив.
- Якщо ви не пам’ятаєте свою адресу електронної пошти, втратили телефон або чи не записали аварійний код, звертайтеся в службу підтримки.
Не всі активують Guard і качають мобільний додаток. Без нього вам відразу запропонують відновити пароль по E-mail або SMS. Але через це будуть недоступні деякі функції сервісу. Наприклад, торгівля. У деяких випадках треба надати інформацію, яка доводить, що ви — власник профілю.
Служба підтримки
Щоб відправити запит в техпідтримку:
- На сторінці «Не можеш увійти?» Виберіть пункт «Немає доступу до аутентифікатору».
- Також вкажіть, що у вас немає доступу до смартфону і поштою.
- Заповніть анкету: логін, номер телефону, E-mail, який вказали при реєстрації.
- Не варто писати «Забув пароль від Стіма. Допоможіть ». Потрібно довести, що це ваш аккаунт. Наприклад, поясніть, як ви оплачували покупки. А краще — прикріпіть скріншот або скан чека.
- Якщо у вас є диск з грою і ви вводили з нього ключ, сфотографуйте або відскануйте коробку. Так, щоб було видно код. І додайте це до анкети.
- Щоб прикріпити зображення, натисніть на посилання «Вибрати файл».
- Користувачі часто забувають або втрачають паролі. Тому звернень багато. Дадуть відповідь не відразу.
- Вам взагалі можуть відмовити. На підтримку пишуть не тільки чесні користувачі, але і зловмисники, які «відновлюють» чужі акаунти.
- Надайте якомога більше даних. Так вище шанс, що запит схвалять. Якщо не знаєте, яка інформація потрібна, запитаєте.
Що робити при зломі?
Ви вводите правильний код, копіюєте його з файлу, але Стим все одно пише «Неправильний пароль»? Можливо, ви помилилися при заповненні реєстраційних даних. Але якщо клієнт з них раніше «заходив», швидше за все, вас зламали.
- Спробуйте відновити акаунт. Нехай він і в руках зловмисників, телефон і E-mail все ще у вас.
- Перевірте комп’ютер на віруси. Поміняйте пароль в поштовій скриньці. Навряд чи «хакер» просто підібрав код. Можливо, на ПК троян, який пересилає ваші дані хакерам.
- У техпідтримку є пункт «Вкрали аккаунт». Але на цій сторінці стаття про те, як захистити облікові дані. Надішліть запит через форму відновлення.
Проблеми зі входом в Стим легко вирішити, якщо у вас прикріплений мобільний аутентифікатор. Просто введіть код з екрану. Ключ можна вислати і по E-mail. Регулярно оновлюйте поштову адресу в профілі. Інакше для відновлення треба буде писати в техпідтримку.