Розмір фото для Фейсбуку: профілю, поста або аватарки

У соціальній мережі Фейсбук з кожним роком з’являється все більше користувачів з Росії і країн СНД. Новачкам іноді складно розібратися з усіма правилами. Тому в даній статті ми розповімо про те, який розмір фото для Фейсбуку є оптимальним. Це стосується фотографій профілю, поста або аватарки. Також ви дізнаєтеся про правила розміщення фото до реклами і обкладинці.

Ілюстрація на тему Розмір фото для Фейсбуку: профілю, поста або аватарки

розміри зображень

Розміри для Facebook дуже важливі. Щодня в соцмережу користувачі завантажують більш ніж 300 тисяч фотографій, в акаунти, групи, додають оголошення. Для представників будь-якого бренду, який просувається через Фейсбук, важливо знати всі нюанси щодо розмірів картинок. Це допоможе зробити так, що бренд буде виглядати значно привабливіше в інтернеті. Далі ми розповімо про точні розміри фото і картинок в Фейсбук, і вам стане простіше просувати свої товари і послуги.

До постам

Користувачам потрібно враховувати, що розміри картинок, додаються в пости, багато в чому залежать від їх орієнтації. Всі зображення, включаючи фотографії, можуть бути:

  • Квадратними.
  • Прямокутними вертикальними (у вигляді портрета).
  • Прямокутними горизонтальними (у вигляді альбомного листа).

Якщо розглядати квадратну картинку, то незалежно від її початкового розміру, з нею відбувається стиснення до 470 Х 470 рх. Фотографії, що мають портретну орієнтацію — 291 Х 394 рх з вирівнюванням по краю поста з лівого боку. З горизонтальними картинками відбувається стиснення до 470 рх по ширині, а також вони пропорційно зменшуються в висоту. Картинки, що мають ширину менше, будуть відображатися в своїх розмірах, але також вирівняються по краю зліва поста.

Ілюстрація на тему Розмір фото для Фейсбуку: профілю, поста або аватарки

До зовнішніх посилань

Під час використання зовнішньої посилання на інший ресурс при публікації поста, Фейсбук показує в ньому зображення, яке він знайшов у файлі першоджерела. Воно розташоване в тезі og: image. Для правильності знаходження фото на сторінці вашого ресурсу, ви можете самі прописати його url (це робиться в розділі head вашої сторінки). Для картинок на Facebook такого плану відбувається стиснення до 470 Х 246 рх.

У разі якщо їх розмір спочатку є меншим, то вони стискаються до квадрата 158 Х 158 рх. Розташовуються фото з лівого боку від тексту. Існує також виключення для довгих зображень. Після того, як вони будуть стиснуті, їх співвідношення таке: ширина складе 158 рх, а в висоту вони будуть 237 рх.

Ілюстрація на тему Розмір фото для Фейсбуку: профілю, поста або аватарки

Зображення на обкладинці

Обкладинкою називається фон сторінки в соцмережі Facebook. Рекомендовані розробниками параметри багато в чому залежать від того, з якого саме пристрою ви вирішили завантажити фотографії або картинки. В пікселях показники повинні бути такими:

  • Для комп’ютера або ноутбука — 828х315 px.
  • Для мобільних пристроїв і планшетів — 640х360 px.

При недотриманні даних параметрів картинка буде виглядати розмитою. Якщо розміри будуть менше потрібних, картинка розтягнеться. Коли формат більше потрібного, програма зробить стиснення і в результаті картинка стане гіршої якості, ніж була в оригіналі. З цієї причини, якщо ви вирішили вибрати зображення великого розміру на обкладинку, дізнайтеся як потрібно зменшити його параметри. Це можна зробити за допомогою різних сервісів, а також додатків в мережі. Їх багато, досить просто прописати в пошуковику.

Коли ви завантажуєте обкладинку в соціальну мережу Facebook, потрібно враховувати, що велика частина користувачів заходить в Фейсбук з мобільних пристроїв і смартфонів. Для того, щоб вони переглядали зображення в хорошій якості на своєму екрані, всі необхідні параметри картинок повинні бути дотримані. Тому, якщо ви завантажуєте фото обкладинки з ПК, перегляньте, який вигляд сторінки буде в телефоні.

Ілюстрація на тему Розмір фото для Фейсбуку: профілю, поста або аватарки

До реклами

Перед проведенням рекламної кампанії в Фейсбуці і підготовкою матеріалів, потрібно з усією серйозністю поставитися до вибору якісних картинок і фотографій. Для їх коректного відображення, розмір повинен бути 254Х133 рх. Ви і користувачі побачите їх з правого боку від тексту. Також, створюючи банер для Фейсбук, не тільки важливо підбирати картинку з необхідними параметрами, але і звертати увагу на зміст зображення. Воно повинно відповідати інформації, яку відображає. Ось декілька порад від фахівців по правильному підбору зображення для реклами на Фейсбук:

  • На фото або зображення повинні бути зображені щасливі люди.
  • Зображення повинно бути яскравим і чітким.
  • На фотографії не повинно бути занадто багато деталей, картинка повинна бути простою.
  • Щоб залучити аудиторію, картинка повинна бути трохи з гумором.
  • Для створення оригінального зображення, скористайтеся послугами дизайнера.
  • Використовуйте фото з особистого сайту.

Крім того, що обов’язково для реклами потрібно дотримуватися параметри фото / картинки, потрібно також прислухатися до описаних вище порад фахівців. Це допоможе швидше розкрутити і просунути свій продукт або послугу.

Не можна недооцінювати важливість підбору зображень незалежно від того, йде мова про зображення для поста, для обкладинки або реклами. Візуально все повинно виглядати найкращим чином. Природно, щоб це здійснити, треба чітко знати необхідні параметри і дотримуватися їх. Тоді ніяких проблем ні зі своїм акаунтом, ні з рекламою на Фейсбук виникати не буде.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector