Ранжування Релевантність. Що це? Як вплинути?

пошук ранжування
Процес сортування сайтів пошуковою системою після введення запиту користувачем називають ранжуванням. Якщо охарактеризувати дане поняття іншими словами, то це буде звучати як порядок. Виходячи з його даних, ресурсу буде присвоюватися належне місце у видачі. Видається він у вигляді списку на сторінці пошуковика, з посиланнями та кількома рядками тексту.

Ранжування як на нього істотно вплинути?

Принцип роботи. Даний процес здійснюється по великій кількості факторів. Отже, за даними Яндекса таких факторів кілька сотень, за даними Гугл аналогічних чинників кілька десятків. Але в дійсно ранжування в обох пошукових системах досить схоже і засноване на декількох принципах, алгоритмах працюють в комплексі, які відповідно підтверджуються статистичними даними заснованих на машинному навчанні. «Сіль» тут в тому, що тонкощі роботи алгоритмів ранжирування не відомі навіть співробітникам компаній пошукачем. Іншим словами жодна людина не може сказати, на якому місці після публікації матеріалу буде та чи інша стаття, сторінка або ресурс в цілому. А все, тому що до цього питання необхідно підходити комплексно. І якщо Вам необхідно просування сайтів Волгоград, Санкт-Петербург, Київ, Одеса, то в більшості випадків ідеальним варіантом буде знайти компанію, яка має досвід у створенні та просуванні проектів саме в вашому регіоні.

Хоча скептики можуть зауважити, якщо людина або компанія може просунути сайт в великих регіонах з високою конкуренцією, то для більш дрібних регіонів все буде набагато простіше. Але у відповідь варто зауважити, що ресурси, які мають підприємці в регіонах непорівнянні з ресурсами в столицях будь-якої держави. І коли ми говоримо про розумне просуванні сайту, потрібно враховувати не тільки результат, але і якою ціною він буде досягнутий.

Крім усього, визначити, з якої причини один ресурс знаходиться на одну або більше позицій вище хоч тематика і однакова часто досить складно (за умови, що суттєвих недоліків в кожному ресурсі — немає).

Що таке релевантність?

На даний момент найбільш значущим фактором в ранжируванні документа в пошуковій системі є його релевантність. Це імовірнісна характеристика яка показує наскільки документ показаний користувачеві відповідає очікуванням останнього. І кожна існуюча пошукова система намагається виправдати очікування користувача, а завдання оптимізатора або власника ресурсу максимально правильно відповісти на те чи інше питання користувача. Найбільш типовим пояснення ідеальної релевантності буде запит типу «купити що недорого» — ідеальний відповідь пошукової системи — поставити на перше місце в пошуку сторінку з цим товаром з максимально дешевої ціною, доставкою та обслуговуванням серед усіх наявних на даний момент в наявності.

Але якщо провести такий експеримент, то ми побачимо абсолютно іншу картину. А все тому що ранжування документів в пошуку це — комплекс алгоритмів, факторів і критеріїв. Звідси випливає якщо Вам хтось пропонує просунути сайт якихось новомодним методом — це може допомогти тільки в одному випадку якщо у вас ідеальний сайт і всі інші фактори, які впливають на ранжування у вас доведені до максимуму. А це в принципі неможливо зробити.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector