Реклама в соціальних мережах або спроби самопросування. Чи варто? —

соціальні мережі
Всі ми знаємо про те, що існує достатньо способів платного просування, що чиниться як послугою спеціалізованими компаніями, сайтами або форумами, займається просуванням сайтів або компаній на замовлення. Однак, більшість компаній шукають способи роботи ефективної реклами на аудиторію, але при цьому намагаються заощадити.

І все це для того, щоб скоротити в мінімальні розміри витрат на рекламу і спробувати просувати свої послуги самостійно. Це, між іншим, реально, знову ж таки, займатися таким способом просування рекомендується дуже обережно. Відразу варто сказати, якщо у вас вже є інтернет магазин, компанія, яка надає послуги і при цьому вже приносить будь-якої дохід, то розмінюватися на самостійне просування не варто!

Краще замовити послугу розкручування вконтакте у спеціалізованій компанії. Адже при неправильних діях можна не тільки нашкодити своєму магазину, але Вашу групу, аккаунт в соц. мережах можуть заблокувати і добре, якщо це все станеться на перших порах.

Суть самостійного просування в соц. мережах?

Полягає він у створенні тієї чи іншої організації декількох акаунтів на різних менеджерів, пропозиція послуг з розробленим скриптів і відправлення повідомлень про пропозицію того чи іншого послуги або товару з усіх цих акаунтів. Кожен аккаунт при цьому повинен відповідати певній віковій аудиторії, але менеджер на акаунті при цьому буде працювати в однині.

На всіх акаунтах можна поставити як одну аватарку, так і різні, але всі вони повинні бути незвичайними, щоб потенційного зачепила така аватарка і він захотів вийти на рівень спілкування з менеджером.

При цьому, менеджер не повинен спілкуватися шаблонними фразами, а вести себе як зазвичай, не викликаючи враження нав’язливості. Менеджери однієї і тієї ж компанії не повинні розсилати інформацію про одних і тих же заходах, послуги та тренінгах, оскільки така реклама дуже швидко просікають будь-яким середньостатистичним користувачем будь-якої соціальної мережі.

Повідомлень, які менеджери можуть відправити користувачам цих акаунтів теж повинні бути обмеженими, щоб системи соціальних мереж не забанили аккаунт, а він потрібен буде для стабільної постійної роботи.

Такі акаунти створюються на пачку спеціально і заздалегідь закуплених директорами компаній сімкарт. Їх можна створювати де завгодно — в контакті, однокласниках, фейсбуці та інших соціальних мережах. Не варто відразу при роботі зі скриптами і розсилкою повідомлень розкидатися посиланнями на групи. Спочатку необхідно поспілкуватися з потенційним клієнтом, дізнатися про располагающем часу і вже після деяких моментах пропонувати з тих чи інших посиланнях свої товари або послуги.

замість висновку

Але все це дає лише тимчасовий ефект і конверсія такого просування настільки мізерна, що іноді нею просто не має сенсу займатися. Тому вдаватися до цього варто тільки в крайньому випадку.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector