Просування СММ: як обробляти негатив в соцмережах —


Якщо свій шекспірівський питання «SMM-просування: замовити або не замовляти?» Ти вирішив в сторону негативної відповіді, значить, все просування і супутні завдання доведеться виконувати самостійно. Але навіть якщо ти все ж вирішив замовити просування в соціальних мережах у професіоналів, знати про таку важливу сторону, як обробка негативу, знати необхідно. Сьогодні ми розповімо про деякі важливі прийомах, які допоможуть тобі перетворити свою сторінку в пом’якшувальний буфер, який буде приймати на себе весь негатив і пом’якшувати його.

А якщо тебе цікавлять якісні СММ-послуги, рекомендуємо замовити просування СММ у київського Діджитал-агентства Great Pro. НЕ пошкодуєш.

Корисного читання!

додатковий софт

Якщо твій бренд поки тільки на шляху становлення і зростання, ти можеш обходитися і без додаткових інструментів. Просто стеж за своєю сторінкою, відстежуй коментарі і згадки в ручному режимі — занадто багато сил і часу це точно не займе. Ну а якщо у тебе десятки тисяч передплатників, твою компанію раз у раз згадують в сторонніх розмовах, можна застосувати спеціальний софт для відстеження навіть тих згадок, де твою сторінку не відзначили через @. Серед таких першими на думку спадають YouScan, SemanticForce і Babkee. Якщо знаєш ще якусь годноту, поділися в коментарях, обговоримо. 🙂

Регулярність — запорука успіху

Відповідати на коментарі потрібно регулярно і, звичайно ж, кожен день. Ще краще — сідати за це заняття хоча б двічі на добу. Наприклад, півгодини о 10:00 і ще півгодини о 18:00. Всього година робочого часу одного співробітника, зате у твоїх читачів і коментаторів з’явиться відчуття того, що їх чують.

Людяність і чарівність

Зрозуміло, щоб не друкувати сотні разів в день одне і теж, краще заздалегідь підготувати хоча б приблизний скрипт спілкування з коментаторами і шаблони поширених відповідей. Але важливо, щоб у читача не створювалося враження, ніби він спілкується з роботом, у якого одна відповідь на всі питання. Додавайте в відповіді ситуативний гумор і максимально пожвавите текст відповідей.

Публічність і демократія

Приховувати і видаляти «неугодні» коментарі неприпустимо. Кілька віддалених пропозицій можуть перекреслити більшу частину виконаної роботи і створити у читачів неправильне думка про твою компанії. Відповідай на всі питання і звинувачення публічно, озброївшись фактами або (якщо все ж факап мав місце) гідними вибаченнями. А тролів бий за допомогою гумору і доброзичливості.

Як бачиш, соціальні мережі — багатогранна штука, за допомогою якої можна не тільки працювати над підвищенням лояльності клієнтів, а й ефективно перемагати негатив. Користуйся — і буде тобі щастя … ну і задоволені клієнти. Успіхів!

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector