Перевірка тексту Фейсбук на зображеннях, картинках і банерах

У Фейсбуці оголошення досить часто не можуть пройти модерацію. Щоб зрозуміти, чому це відбувається, і розвіяти міфи, слід детально у всьому розібратися. Перевірка тексту в Фейсбук на зображеннях за часом залежить від багатьох факторів. Зараз ми розглянемо, що все-таки впливає на її тривалість.

Ілюстрація на тему Перевірка тексту Фейсбук на зображеннях, картинках і банерах

Перевірка зображення

Кожен новий користувач, який реєструється в Facebook, обов’язково завантажує зображення. Цей контент проходить фільтрацію, модератори перевіряють, щоб картинки не містили порнографії, призову вступити в різні радикальні організації та інше.

Групи для користувача зображень

Якщо розібратися, то умовно завантаження фото ділиться на 3 групи:

  • Перша група. Користувачі соцмережі заводять сторінку тільки для спілкування з друзями або знайомими. Вони завантажують фото, щоб їх впізнавали або при першому знайомстві співрозмовник міг розуміти, з ким він спілкується, переглядаючи інформацію про акаунт.
  • Друга група. Користувачі Фейсбук роблять аккаунт для проведення рекламної діяльності. Вони просувають товар або послугу, через популярну соцмережу. Людина, зайшовши на таку сторінку, побачить безліч фотографій різної побутової техніки або іншого товару.
  • Третя група. Ці учасники соціальної мережі Фейсбук займаються рекламою і крім цього просто спілкуються зі своїми друзями. У таких акаунтів зображення змішані, звичайні фото чергуються з рекламними.

В незалежності від того, до якої саме з перерахованих груп відноситься людина, необхідно знати, що на час перевірки зображення і тексту на ньому впливає тільки адміністрація.

Ілюстрація на тему Перевірка тексту Фейсбук на зображеннях, картинках і банерах

Перевірка фото на Фейсбук

Звичайну фотографію особи користувача модератор перевіряє не більше 10 секунд. Якщо картинка відноситься до реклами, то часу може піти на це дія значно більше. У деяких випадках вона може затягуватися на 3 доби. Але це все-таки виняток. Зазвичай на перевірку картинок на предмет забороненого контенту потрібно секунд 20. Час аналізу тексту на зображеннях залежить від таких факторів:

  • Кількості тексту (чим його менше, тим швидше пройде перевірка).
  • Завантаженості модераторів.
  • Необхідність перевірки адміністрацією особистості власника аккаунта.

У зв’язку з тим, що Фейсбук це глобальна мережа, модератори стежать за її репутацією і ретельно перевіряють фото на наявність забороненого контенту. Іноді вони застосовують для цього спеціальні програми, але утиліти не досконалі і можуть пропустити такий контент. Якщо вагомих причин для затримки перевірки фото не буде, то вона пройде дуже швидко. Але публікація повинна містити трохи тексту. Щоб перевірити його на зображенні, потрібно зробити наступне:

  • Потрібно перейти за посиланням: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay.
  • Натиснути на кнопку «Завантаження».
  • Вибрати необхідний файл.
  • Дочекатися отримання результату.

Варіантів відповіді може бути чотири:

  • Ок — все в нормі.
  • Низьке — охоплення аудиторії рекламою мало ефективний.
  • Середнє — охоплення вашої реклами буде значно нижче.
  • Високе — Фейсбук не дозволить опублікувати таке оголошення.

Для деяких публікацій існують винятки з правил:

  • Обкладинки книг, газет, журналів, а також альбомів.
  • Логотип товару (текст не враховується при перевірці, якщо товар повністю поміщається в розмір реклами).
  • Юридичний текст.

Щоб уникнути проблем і бути впевненим, що картинка з текстом пройде модерацію, потрібно намагатися писати зменшеним шрифтом або спробувати вставляти зображення без логотипів. Також варто враховувати, що фахівці проводили експеримент і з’ясували, що картинки без тексту мали на 7% нижче показник cpc.

Ілюстрація на тему Перевірка тексту Фейсбук на зображеннях, картинках і банерах

Все-таки, чим менше написів на зображенні, тим ефективніше працює реклама. Щоб аналізувати її ефективність, слід використовувати програму Facebook Піксель.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector