Контекстна реклама Яндекс.Директ —

директ
Для стабільного і перспективного розвитку бізнесу необхідний не тільки якісний інтернет-ресурс, але і просування, що враховує особливості компанії. На сьогоднішній день можна вибрати SEO-методи, розкрутку в соціальних мережах, піар на форумах і в блогах, а також контекстну рекламу — найбільш універсальний спосіб, що приносить віддачу в найкоротші терміни.

Чому саме Яндекс?

Для її впровадження існує кілька майданчиків, однак саме Яндекс.Директ набув найбільшого поширення. Яндекс, як найпопулярніший пошуковик Рунету, збирає близько 20 мільйонів користувачів щодня, а зручні рекламні інструменти і можливість відстежувати статистику по кампаніям змушує все більше число рекламодавців робити вибір на користь цього сервісу. Послуги по створенню та налагодженню контекстної реклами надає веб-студія «Ліон», що спеціалізується на інтернет-просуванні. Отже, розглянемо теоретичні аспекти: що потрібно знати, перш ніж замовити контекстну рекламу Яндекс.Директ?

механізм роботи

Реклама в Яндекс.Директ показується тільки зацікавленим користувачам: якщо клієнт перейшов на тематичний сайт або ввів відповідний запит в пошуковій системі, він побачить Об’яви. При цьому можна налаштовувати ретаргетінг — покази для тих, хто вже цікавився Вашими товарами і послугами, зробивши перехід на сайт. Користувачі клацають по оголошенню і потрапляють на сторінку Вашого ресурсу, де представлена ​​більш детальна інформація щодо рекламного пропозиції.

Варто відзначити, що реклама в Яндекс.Директ показується за принципом аукціону: оголошення рекламодавця, який запропонував велику ціну за клік, транслюватимуться частіше, ніж інші. Тому так важливо правильно розподіляти бюджет і постійно відстежувати статистику по кампаніям, домагаючись оптимальної ціни за клік — такий, щоб не упустити клієнтів, але при цьому уникнути перевитрати.

Види реклами в Яндекс.Директ

На сьогоднішній день в Яндекс.Директ доступні різні формати: можна замовити пошукову рекламу, що з’являється над результатами пошукової видачі, або тематичну, які будуть показані на сайтах, близьких до Вашої тематики. Це може бути картинка з текстом, відео або банер — вибір залишається за Вами і залежить від особливостей Вашого бізнесу, цілей і завдань кампанії. Також доступні оголошення в мобільних додатках.

Яндекс.Директ для бізнесу

Якщо Ви хочете домогтися гарних результатів за допомогою контекстної реклами в Яндекс.Директ, до її створенню та налагодженню необхідно підходити системно. Перш за все, визначитеся з Вашими цілями: яких результатів Ви хочете досягти? Це може бути збільшення трафіку або ріст конверсії, привернення уваги до нового продукту або бренду.

Особливо уважно складайте оголошення: вони повинні містити мотиваційний посил, закликати користувачів звернутися саме до Вас. Тут не може бути дрібниць: витратьте час і створіть унікальні картинки, розмістивши на них логотип Вашої компанії.

Регулярно аналізуйте діяльність конкурентів — які оголошення вони розміщують, чим вони відрізняються від Ваших? Не нехтуйте установками віртуальної візитки: вписавши свої контактні дані і вказавши регіон, Ви підвищуєте шанси на успіх. Правильно налаштуйте періоди показу, щоб не зливати бюджет даремно. Зокрема, можна налаштувати трансляції в години роботи Вашої фірми.

Наприклад, створюючи контекстну рекламу для магазину іграшок, краще зупинитися на оголошенні, що містить картинку і текст. Картинка — обов’язково з логотипом і фотографією Вашої продукції. Мотиваційний заклик може звучати як «Новорічні подарунки за найкращими цінами!» Або «Знижки на весняну колекцію в« Дитячому світі »» і т.д. А ось для автосалону швидше підійде медійна реклама, що демонструє товар в дії. При просуванні будівельної компанії або медичного центру краще обмежитися пошуковими оголошеннями: тут клієнти найчастіше звертають увагу на адресу та години роботи — просто вкажіть ці дані, заповнивши віртуальну візитку.

Таким чином, Яндекс.Директ — це функціональна і зручна площадка для просування, яка користується величезною популярністю у рекламодавців. Грамотно розпоряджаючись її ресурсами, Ви легко досягнете розширення клієнтської бази, популяризації бренду і збільшення прибутку.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector