Моушн-дизайнер — фахівець, який вміє створювати графічний дизайн і при цьому відмінно розбирається в режисурі і сторітеллінге. Він створює анімаційну графіку, і це — дуже затребуване, актуальне і сучасне напрям в дизайнерських розробках.
Як якісне створення сайтів в веб-студії https://webakula.ua/ неможливо без використання передових технологій, так і Моушн-дизайн не існує без сучасних редакторів обробки інформації.
Чому варто використовувати Моушн-графіку
Анімаційний дизайн — це динаміка, а значить, один з кращих способів залучення уваги. Користувачі сьогодні ігнорують статичні елементи, і роблять це практично несвідомо.
Чому анімація так популярна? По-перше, вона демонструє «концентровану» інформацію, адже тут діє жорстке обмеження за часом, а значить, просто немає часу на відволікання від теми. По-друге — краще один раз побачити. Якщо просування сайтів тут будується на цікавинки і корисності для користувача, то на ньому повинні бути елементи, що чіпляють і утримують увагу.
І саме Моушн-графіка дозволяє об’єднати рухоме зображення, текст і звук, а значить, впливають відразу на три канали сприйняття. У той же час це — не повноцінний відеоролик, а один із способів створення ефектного візуального оформлення, спосіб оживити статику, зробити її більш запам’ятовується і привабливою.
особливості створення
Елементи Моушн-дизайну використовуються у відеокліпах, заставках, титрах, але не тільки в медіа, а й в маркетинг-індустрії. Адже завдяки динамічному поданням складні поняття стають набагато простіше в сприйнятті.
При створенні Моушн-дизайну використовуються такі поняття і навички:
- Створення композицій в графічному дизайні.
- Теорія кольору, колористика.
- Художнє оформлення для виразності.
- Основи сценарної мистецтва, щоб створювати короткі чіпляють сюжетні елементи.
- Робота з програмами по обробці відео, фото, зображень.
- Уміння працювати з інформацією, аналізом, трендами.
- Навички презентації робіт.
Створення графіки в русі і включення таких елементів в блоки з рекламою, на сайти, в презентації, допомагає зробити бренд або товарний знак більш впізнаваним. Крім того, що рухається графіка гарантовано привертає увагу, обходячи «підсвідомі» бар’єри в інформаційному шумі.