Що таке контент для сайту. Як правильно наповнювати Русурс?

контент
Всі засоби просування та остаточної оптимізації ресурсів ніяк не можуть привести до стабільного просування, яке розраховане на ефект на роки вперед. Проблема в даному випадку полягає просто в тому простому факті, що переважна більшість людей звертають увагу на контент, і ніяк неможливо утримати користувача, який категорично не задоволений саме контентом. І саме він застаріває з часом і без відстеження актуальності інформації на вашому сайті, останній з часом буде приносити одні збитки.

Контент! Що це?

Чи не відомо, звідки пішла така віяння, але зараз для багатьох слово «контент» означає текстове наповнення сайту, для більш просунутого власника ресурсу, за контент може сприйматися відео і інша графічна інформація. Але це судження не зовсім правильне, тому як контент — це та інформація, яка і є кінцевою метою кожного відвідувача ресурсу, то, що привертає найголовніше увагу.

  • Якщо це інтернет магазин, то контент це товар за низькою ціною або з підвищеною якістю або збільшеною гарантією від магазину або виробника.
  • Якщо це сайт послуг, то це далеко не загальне поняття, а сама послуга і як вона надається.
  • Якщо це інформаційний сайт, то користувач шукає на ньому відповідь на питання, і йому без різниці як красиво Ви можете описати природу в лісі після дощу.

Звичайно ж, контент без правильної оптимізації може залишитись непоміченим — ніким. Але оптимізацію проекту можна замовити або ж дізнатися, як це правильно зробити у фахівців цієї галузі. А ось для надання якісного контенту необхідна постійна і планомірна робота як над сайтом в цілому, так і над наданими Вами послугами.

Лінковка, юзабіліті і все інше, як і всі засоби залучення відвідувачів виявляються безсилими, коли відвідувач просто не отримує того, за чим він прийшов. Розчарування такого роду означає, що більше він сюди заходити не буде, а це для багатьох ресурсів може означати катастрофу. По-справжньому якісна робота — це залучення тих користувачів, які будуть перебувати на сайті довго і які будуть на нього повертатися через певний час. Це дуже важливо для того, щоб і сформувати горезвісну «воронку продажів», і для того, щоб розібратися особисто для себе, які цілі існування сайту і що він дає користувачам.

Найважливішою частиною всього, що робиться на сайті, є залучення користувачів. Однак, слід розуміти, що залучення не відбувається тільки в веб, адже всі інші механізми взаємодії з користувачами і їх між собою залишаються такими ж ефективними, як і раніше. Тобто, ефект «сарафанного радіо» і взаємного советованія один одному особливо сподобався ресурсу залишається одним з найефективніших способів просування. Причому, в разі правильного і цікавого контенту таке просування буде досить простим і при цьому буде підвищувати лояльність і значно збільшувати конверсію ресурсу.

Контент повинен розвиватися за своїми власними законами: він повинен постійно змінюватися, ні в якому разі він не повинен бути одним і тим же, час від часу в його змісті і оформленні повинні відбуватися капітальні зміни, які супроводжують зміни і в змісті. Таким чином, утримання уваги читачів і користувачів можна домагатися різними методами.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector