Як запустити рекламу в Інстаграм через Facebook: просування

Останнім часом безліч людей непогано заробляють в соціальних мережах. Щоб отримувати прибуток, свою сторінку потрібно розкручувати і збільшувати аудиторію, використовуючи рекламу. Однією соцмережі для заробітку на продажу товарів або надання послуг мало. Їх необхідно об’єднувати. Розглянемо покроково, як запустити рекламу в Інстаграм через Facebook.

Ілюстрація на тему Як запустити рекламу в Інстаграм через Facebook: просування

Реклама в Інстаграм через Фейсбук

Завдяки тому, що соціальні мережі набрали більшу популярність серед користувачів, підприємцям стало вигідно рекламувати власні товари і послуги. Кампанію потрібно організовувати так, щоб вона охоплювала кілька веб-порталів. Всі, хто користується Інстаграмом, знають, що звичайний аккаунт не призначений для реклами. Тому потрібно скористатися Фейсбук. Для розуміння, чому потрібна саме ця соціальна мережа, слід знати такі факти:

  • Більшість користувачів не знає, що ще в 2012 році Фейсбук купив Інстаграм. Тепер користувачі можуть просувати свою сторінку.
  • Численні дослідження вказують на те, що люди, зареєстровані в Facebook і провідні там бізнес, зазвичай мають хороший дохід.
  • Соціальна мережа Фейсбук має хороший функціонал для просування бізнесу.

Створити і запустити рекламу в Instagram можна досить просто, нижче розглянемо, як це зробити.

Ілюстрація на тему Як запустити рекламу в Інстаграм через Facebook: просування

Створення рекламної кампанії

Перш ніж перейти до налаштування рекламної кампанії в Instagram за допомогою Facebook, потрібно завести сторінки в двох соцмережах, якщо таких ще немає. Далі їх потрібно інтегрувати між собою. Процедура ця нескладна, її можна провести через ПК або мобільний телефон. За допомогою смартфона, це робиться так:

  • Потрібно увійти в Інстаграм.
  • У профілі пройти в «Меню» і вибрати пункт «Пов’язані акаунти».
  • Випаде список соцмереж, де потрібно вибрати Фейсбук і прописати дані свого облікового запису.
  • Після необхідно погодиться з додатком Інстаграм на те, що воно почне використовувати дані сторінки.

Щоб зробити злиття акаунтів за допомогою ПК, потрібно:

  • У бізнес-профілі на ФБ пройти в «Налаштування».
  • Зліва буде список, де потрібно вибрати Instagram і натиснути «Увійти».
  • Після потрібно вказати логін, а також пароль від Інстаграм.

Коли злиття двох сторінок вироблено, у користувача з’являються такі можливості:

  • Він може керувати постами, а також коментарями, коли вони присутні в одній з соцмереж.
  • Редагувати особисті дані.
  • Створювати рекламу.

Як бачимо, все досить просто, і зробити це може кожен.

Ілюстрація на тему Як запустити рекламу в Інстаграм через Facebook: просування

Налаштування рекламного кабінету на Фейсбук

Так як просувати бізнес-аккаунт в Інстаграм не можна, то після входу на ФБ, потрібно використовувати інструменти, які допомагають керувати рекламою. Сьогодні основна маса блогерів застосовує таргетинг в Інста. З його допомогою з великої маси користувачів вдається виділити тих людей, які стануть справжніми клієнтами. Налаштувати управління націлених можна, використовуючи свій аккаунт в ФБ. Для цього, потрібно навчитися використовувати власний бізнес-профіль.

Після того як користувач пройде авторизацію на ФБ і потрапить в особистий профіль, для створення рекламної кампанії йому потрібно використовувати AdsManager. Для цього не потрібно мати великий досвід і володіти якимись серйозними знаннями. Зліва користувач побачить меню, де відображаються всі кроки зі створення реклами. Після виконання кожного кроку перемикання на наступний відбувається в автоматичному режимі. Щоб створити кампанію вперше, потрібно зробити наступне:

  • Визначити цілі створюваної реклами.
  • Виставити націлювання.
  • Визначити власний бюджет і скласти графік показу.
  • Оформити своє оголошення.

Всі дані маніпуляції без проблем вийде зробити і новачкові.

Ілюстрація на тему Як запустити рекламу в Інстаграм через Facebook: просування

Як запустити рекламу через Фейсбук

Після того як всі попередні етапи будуть завершені, користувач перейде до створення рекламної кампанії:

  • Будучи на сторінці бізнес-менеджера, потрібно пройти в «Меню» і клікнути по іконці «Створити оголошення».
  • Зліва буде міститися пропозиція по створенню власної рекламної кампанії із зазначенням її мети.
  • Вкладка «Мета» містить три підрозділи, при наведенні на будь-який з них курсором миші з’явиться вікно з описом.
  • Після того як зроблені ці кроки, потрібно клікнути по іконці «Продовжити».
  • У розділі «Групи оголошень», потрібно придумати і прописати назву власної рекламної кампанії.
  • Далі в поле потрібно вказати інформацію про бізнес-акаунті в Instagram.
  • Потім слід налаштувати розділ під назвою «Аудиторії» і зберегти.
  • Місце показу створеного оголошення вказано в розділі «плейсмент». Тут необхідно встановити галку паралельно з додатком Інстаграм.

Після того як дані настройки будуть завершені, потрібно натиснути «Продовжити».

Як зробити рекламу в Інстаграм через Фейсбук

Після проведення описаних вище дій у відповідному полі потрібно прописати текст рекламного оголошення. Це потрібно зробити максимально чітко, коротко і ємко. Необхідно зробити так, щоб текст спонукав можливого клієнта зробити покупку товару або послуги.

Наступним кроком перед публікацією оголошення є додавання фотографій. Зображення можна додавати в кількості 10 штук. Якщо користувач захоче дізнатися, якою буде вид його оголошення, йому потрібно пройти на вкладку «Предпросмотр».

Перед розміщенням замовлення потрібно уважно перевірити текст оголошення і якщо потрібно, то відредагувати. Якщо виникло бажання з якої-небудь причини відключити показ реклами в Instagram, використовуючи Facebook, необхідно від’єднати власний бізнес-аккаунт від соцмережі. Це робиться на сторінці ФБ в настройках, потрібно вибрати графу Інстаграм і клікнути по клавіші «Завершити з’єднання».

Перед початком показу рекламної кампанії пост перевірить модератор, якщо все в порядку, оголошення з’явиться в Інстаграм. Щоб дізнатися суму оплати за показ реклами, потрібно пройти в пункт «Біллінг і способи оплати».

Ілюстрація на тему Як запустити рекламу в Інстаграм через Facebook: просування

Як зробити продає рекламу в Інстаграм

Будь-яка реклама повинна бути максимально ефективною, інакше всі витрати на неї, як тимчасові, так і фінансові, будуть даремно. Для того щоб приходили передплатники та потенційні клієнти, потрібно регулярно досліджувати статистику опублікованих оголошень. Також потрібно шукати нові методи для того, щоб пости мали найбільший ефект. Текст опису товару / послуги, потрібно постійно оновлювати і покращувати, створювати різні промо-акції і робити багато чого іншого.

Не у кожного користувача це вийде відразу, але якщо зовсім нічого не виходить, то можна замовити створення рекламної кампанії у фахівців. Таких людей варто шукати в мережі на біржах фріланса, посилання на них легко знайти звичайним пошуком в Яндексі або Гуглі.

Ілюстрація на тему Як запустити рекламу в Інстаграм через Facebook: просування

Також часто в інтернеті можна знайти приватні оголошення про надання послуг по створенню реклами. На все потрібен час і якщо докласти багато зусиль, то у кожного бажаючого неодмінно вийде це зробити. Адже немає нічого неможливого, тим більше, що створення реклами в Інстаграм за допомогою Фейсбук, не є якимось занадто складним процесом.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector