Як виправити помилку «Ваше підключення не захищене» в Google Chrome і яндекс.браузер

Досить часто користувачі трьох найбільш популярних браузерів «Chrome», «яндекс.браузер» і «Opera», а також деяких інших менш іменитих програм, стикаються з дуже «набридливої» помилкою, яка має текстовий супровід у вигляді текстового повідомлення «Ваше підключення не захищене », а в продовженні вказана ще більш« страшна інформація »про те, що в даний момент зловмисники можуть викрасти будь-які персональні дані (паролі, номери банківських карти і т. п.). Деякі користувачі, прочитавши подібне інформаційне повідомлення, в паніці починають шукати рішення і відключають інтернет, вимикають комп’ютер і збігають з країни (жарт). У цій статті мова піде про те, чому не слід так гостро реагувати на дану помилку, а також про те, в чому причини її виникнення і які існують способи її вирішення.

Як виправити помилку «Ваше підключення не захищене» в Google Chrome і яндекс.браузер

Методика виправлення помилки «Ваше підключення не захищене» в Google Chrome і яндекс.браузер.

Чи небезпечно це

Отже, без зайвого залякування варто відзначити, що помилка «Ваше підключення не захищене» практично не має нічого спільного зі спробами злому будь-якого мережевого ресурсу, а тим більше персонального комп’ютера. По суті, вона не пов’язана з будь-яким конкретним з’єднанням, а лише є наслідком некоректних мережевих налаштувань, налаштувань самого браузера або ж проблеми криються безпосередньо у мережевого ресурсу, який користувач намагається відвідати. Слід розуміти, що дана проблема може виникнути на сайтах, що використовують протокол «https» (в більшості браузерів в адресному рядку виділяється зеленим кольором), який в даний час для деяких сервісів є обов’язковою умовою існування. Наприклад, всі популярні соціальні мережі працюють саме з даного протоколу шифрування, це саме можна сказати і до самих пошукових сервісів, розважальним сайтам, а також до безлічі інтернет-магазинах. І саме невдалий результат перевірки відповідності сертифіката шифрування трафіку по SSL-протоколу і викликає помилку «Ваше підключення не захищене».

Рішення

Перед тим як «грішити» на несправність самого сайту (а в даній ситуації це буває досить рідко), слід перевірити коректність використовуваних налаштувань самого браузера і деяких параметрів комп’ютера.

Варіант 1

Для початку спробуйте звернутися до «проблемному» сайту, відкривши вкладку в режимі «Інкогніто» або «Приватний перегляд», вибравши відповідний параметр в налаштуваннях або натиснувши комбінацію клавіш «ctrl + shift + N». Якщо ресурс відкривається справно, то в штатному режимі роботи браузера є параметр, який і заважає звернутися до того чи іншого сайту, викликаючи розглянутий сценарій. Для вирішення даного питання спробуйте здійснити наступні дії:

Для «Chrome»:

  • клікніть мишкою по значку у вигляді трьох горизонтальних ліній у правому верхньому кутку поряд з адресним рядком;
  • далі виберіть рядок «Додаткові інструменти» — «Розширення»;
  • зніміть галочку в пункті «Включити» у всіх активних розширеннях;
  • перезавантажте «Google Chrome».

Для «Chrome»

Для «Opera»:

  • натисніть «Меню» (лівий верхній кут) — «Розширення» — «Менеджер розширень» або натисніть комбінацію клавіш «ctrl + shift + E»;
  • виберіть розділ «Включені» і за аналогією з Google Chrome деактивуйте, наявні доповнення.

Для «Opera»

Для «Яндекс»:

  • натисніть «Меню» (лівий верхній кут) — «Доповнення»;
  • кожне активно працює додаток переведіть в положення «Викл.».

Для «Яндекс»

Варіант 2

Винуватцем багатьох мережевих проблем може бути некоректно встановлені дата і час, в тому числі це може стосуватися і помилок з підключенням, які виникають і на мобільних пристроях. В даний час дана причина може супроводжуватися іменний помилкою з текстом «Годинник відстають», але перевірити коректність дати і часу в будь-якому випадку не завадить, для цього:

  • натисніть «Пуск» і виберіть розділ «Параметри»;
  • у вікні, клікніть по розділу «Час і мова»; Час і мова
  • для того щоб вручну змінити час і дату, необхідно вимкнути автоматичну установку і натиснути на відповідну кнопку «Змінити»; Змінити час і дату
  • дочекайтеся завершення оновлення параметрів і перевірте працездатність сайту.

варіант 3

Як би банально це не звучало, але варто спробувати також почистити кеш і cookie проблемного браузера, і якщо це не вирішить розглянуту помилку, то, по крайней мере, поліпшить роботу самої програми.

  1. «Google Chrome»:
    • натисніть комбінацію клавіш «ctrl + shift + delete» або відкрийте «Налаштування» — «Додаткові інструменти» — «Видалення даних веб-перегляду»; Видалення даних веб-перегляду
    • у вікні «Очистити історію» виберіть «За весь час» і галочкою виділіть потрібні параметри;
    • натисніть «Очистити історію», дочекайтеся завершення процесу і перезавантажте «Chrome».
  2. «Opera»:
    • натисніть комбінацію клавіш «Ctrl + H» (це ж працює і в хром);
    • клікніть по кнопці «Очистити історію»;
    • і за аналогією з вищеописаними діями видаліть непотрібні тимчасові файли. Очистити історію
  3. «Яндекс»:
    • натисніть «Меню» — «Додатково» — «Очистити історію»;
    • виділіть галочками рядки «Файли, збережені в кеші» і «Файли cookie та інші сайти і модулів». Очистити історію в Yandex

варіант 4

Можливо, на заваді у відкритті будь-якого сайту виступили антивірус і / або Fireboll, які при скануванні згаданих вище стандартів і протоколів шифрування трафіку зіткнулися з помилкою, що і призвело до неможливості відкриття мережевого ресурсу. Тому спробуйте тимчасово відключити антивірус і фаєрвол і перевірити доступність сайту, для цього:

  • відкрийте «Пуск» і знову перейдіть в розділ «Параметри»;
  • далі підрозділ «Оновлення та безпека» — «Безпека Windows»;
  • в списку зверніть увагу на рядок «Брандмауер і захист мережі»;
  • всі активні пункти захисту переведіть в режим «Вимкнути».

Брандмауер і захист мережі

додаткові способи

Існує ймовірність, що ця можливість досить висока, що не один з вищеописаних способів не допоміг у вирішенні даної помилки. Тому далі будуть приведені кілька можливих рішень, деякі з яких можуть здатися недоречними, але їх практичне застосування показала інші результати:

  • відсутність критичних оновлень операційної системи;
  • спробуйте відкрити шуканий мережевий ресурс не через закладку (якщо це саме так), а не через пошуковий запит;
  • спробуйте змінити налаштування мережевого адаптера і вручну прописати публічні DNS-сервера;
  • в «Центрі управління мережами і загальним доступ» в розділі «Додаткові параметри спільного доступу» включите / вимкніть (в залежності від активного режиму) параметр «Мережеве виявлення», «128 бітове шифрування» і «Загальний доступ з парольного захистом»;
  • перевірте наявність оновлень самого браузера або поверніть його конфігурацію до значень за замовчуванням.

Загальний доступ з парольного захистом

висновок

І останнє, що варто відзначити, — це наявність ще одного, по суті, найбільш критичного і навіть небезпечного (в деякій мірі) варіанти: принципове відключення перевірки браузером наявність SSL-сертифікату і подальше повідомлення про наведеному в цій статті вигляді помилки. Для реалізації подібного сценарію потрібно лише прописати параметр «-ignore-certificate-errors» (без лапок) у властивостях ярлика, використовуваного користувачем браузера. Але слід розуміти, що наслідки цього варіанту можуть носити і негативний характер. Тому відповідальність за всі можливі наступні події лягає лише на плечі самого користувача.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector