Як створювати опитування в Інстаграм сторі і якими вони повинні бути?

В одній зі статей ми розповідали, що Сторіс в ИНСТА дуже популярна річ і бізнес-акаунти знають, як ним користуватися і вичавити всі соки. Один з фішок історій — різні голосування. Можна зробити опитування в Інстаграм сторі, потім подивитися статистику відповідей і статистику залученості. Такий підхід допомагає встановити контакт з вашою аудиторією і отримувати від них фідбек.

Як зробити опитування: покрокова інструкція

Якщо логічні здібності окремо взятих людей не дозволяють з ходу розібратися, як створювати опитування, а спробувати потикати всі кнопки, щоб розібратися у всьому самому — суперечить вашим моральним принципам, то ми самі напишемо покрокову інструкцію.

  • Відкрийте сторінку Інстаграм;
  • Тикніте безіменним пальцем лівої руки на вашу аватарку;
  • Свайпніте вгору;
  • Виберіть фотографію або картинку, яку хочете вставити;
  • Далі, подивіться на правий верхній кут, знайдіть іконку, схожу на ту, що наведена на скрині;

  • Дайте назву опитуванням;
  • Задайте своє питання (не забудьте додати варіанти відповідей).

Ось, тепер у вас готовий опитування. Користувачі, які подивилися його, можуть відповісти і відразу побачити результати голосування.

Як відстежувати результати опитувань в Сторіс?

Якщо вам дійсно цікаво, що відповіли ваші передплатники, в історіях є відділ статистики. Там вам виведена інформація про перегляди вашої історії. У сплившем вікні, ви також можете подивитися, скільки людей проголосувало за будь-які види відповідей. Що потрібно зробити для цього?

  • перейдіть на вашу анкету;
  • натисніть на свою історію;
  • коли історія відкриється, свайпніте вниз;
  • дивіться статистику.

Дану статистику ви можете вивантажити і зберегти як окремий файл.

Плюси і мінуси Сторіс

У медалі є дві сторони і у історій вони теж присутні. Кому-то вони заважають, хтось вважає їх марними. Ми перерахуємо деякі плюси і мінуси, а решта вирішувати вам.

плюси:

  • Історії дають вам хороший фідбек;
  • Можливість не засмічувати основну стрічку;
  • Історії — як додаткові матеріали. Можна завантажувати туди щось менш офіційне. Наприклад, якщо ви працюєте в барі, можна завантажити, як ви клеїте дурня зі своїми колегами;
  • Видаляється через добу, але є можливість додати їх в хайлайти;
  • Можна гортати чужі історії, поки сидиш в туалеті;

мінуси:

  • Деякі особливі особистості завантажують туди свою їжу;
  • Ті ж самі люди заливають в історії відео, де качають головою під музику (ось це ось все навіщо?);
  • Хтось відображає там температуру повітря (як ніби у нас вдома немає термометра. У вас є вдома термометр?);
  • В сумі, верхні три пункти створюють стереотип, що історіями користуються люди, у яких 47 хромосом. Це напружує.

приклади опитувань

Ми вам розписали покрокову інструкцію створення опитувань і моніторингу їх, прийшов час і підкинути вам кілька варіантів опитувань Інста Сторіс.

  • Чи хочете ви отримати знижку в нашому магазині? (та ні);
  • Чи всі влаштовує вас в нашій службі підтримки і зворотного зв’язку? (Так / ні), якщо немає, то дайте відповідь нам в директ;
  • Ви відвідаєте наш заклад сьогодні ввечері або вночі? (та ні);
  • Що вам більше подобається в нашій кухні? (Шаурма / варений кальмар в соусі каркаде)

Ось так, приблизно, повинні виглядати опитування. Дайте волю фантазії і творчості, але не перестарайтеся. Сподіваюся, дана стаття зарядила вас настроєм і послала творити і створювати.

У тебе ж виходить на твоєму смартфоні створювати опитування? Якщо немає — опиши ситуацію в коментарях, будемо розбиратися, що до чого. А також дивись відеоінструкцію по темі.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector