Як скласти хороші питання для історії в Інстаграм?

Продовжуючи тему залучення аудиторію і підкріплення інтересу до вашого профілю, хочеться розповісти докладніше про питання для історії в Інстаграм. Як і для чого це потрібно, думаю, ви вже здогадалися. Це фідбек, причому досить потужний і простий. В основному, щоб отримати зворотній зв’язок, компанії використовують смс-розсилки, спам і так далі. Це дуже малоефективно, тому що ви нав’язуєте користувачам своє прохання. Інша справа — питання в історіях.

Найчастіше, люди, які гортають Сторіс, завжди вільні і проводять дозвілля. Лаконічний, правильно поставлене питання, завжди отримає відповідь. Отже, наше завдання — поставити питання так, щоб люди хотіли на нього відповісти.

Види питань в історію Інстаграм

Як і всюди, вони бувають різні, з різною метою, характером, напрямком. Якісь мають на меті просто розважити відвідувача, інші отримати фідбек або відгук про свій продукт, треті — дізнатися більше про своїх споживачів.

Розділимо їх на три види:

  • розважальні;
  • маркетингові (можна прикласти фото продукту);

  • питання для збору інформації.

Кожен з них виконує свою, відведену йому завдання. З огляду на, що питання у нас буде коротким і зрозумілим, даний спосіб у нас буде мати високу ефективність.

Покрокова інструкція створення

Для того, щоб задати питання в Сторіс своїм передплатникам, вам потрібно зробити:

  1. Натиснути на іконку додавання історії в верхній частині екрану.
  2. Виберіть потрібне фото.
  3. Тапа по іконці зі смайликом.
  4. Із запропонованих варіантів (місця, хештег і стікерів і т.д.) вибираємо «Опитування».
  5. Ставимо запитання нашої аудиторії та редагуємо текст відповідей (можна просто залишити так / ні).
  6. Тапа по галочці в правому верхньому куті.
  7. Натискаємо на плюсик з написом «Ваша історія» для додавання вашого питання на сторінку.
  8. Хвалимо себе, беремо смачне Мороженко і чекаємо реакції своїх фоловерів.

До речі, саме таким способом ви можете не тільки самі задавати питання передплатникам, а й можете прикріпити форму, де навпаки — самі передплатники можуть задавати питання ВАМ.

Зробити це зовсім нескладно, просто під час появи віконця з стікерами і опитуваннями, вибираємо замість пункту «Опитування», пункт — «Питання».

Це точно буде цікаво бізнес-сторінок або блогерам. Таким чином, можна не відповідати по 150 раз в коментарях на одні і ті ж питання, а надати своїм потенційним клієнтам або шанувальникам форму для зворотного зв’язку.

Адже їх думка дуже важлива для вас © (типова цитата типового оператора колл-центру). Правда, ця функція зовсім ще нова і не на всіх акаунтах може ще працювати.

Поради щодо написання

Багато цього не знають, але є така маленька приказка у психологів: «щоб отримати потрібну відповідь — постав правильно питання». Зараз ми поверхнево навчимо вас правильно складати питальні речення і витягати з них максимальну вигоду:

  1. У ньому не має бути присутня частинка «не». Таким чином, замість: «чи не бажаєте придбати наш продукт?» У нас вийде: «Хочете купити наш продукт?». Секрет в тому, що частинка «не» несе в собі негативний посил на підсвідомому рівні. Тому що відповідає швидше за все, буде вживати цю саму частинку проти вас. Як ви здогадалися, відповідь буде «ні».
  2. Використовуйте прикметники. Робиться це для того, щоб ваше прохання звучати не сухо. Правильне прикметник завжди западе в голову потенційному покупцеві. Коли він буде вибирати відповідь, його мозок сам намалює картину, пов’язану з цим прикметником. Приклад: «Хочете купити наш продукт?» Ми переробимо в «хочете купити наш якісний / кращий / вигідний / потрібний / шикарний продукт?». Звучить набагато краще, погодьтеся?
  3. Чи не складайте довгі питання. Причина проста: якщо він довгий, то читач думає, що і відповідь має бути довгим. Це не логіка, це підсвідомість. На подібне, відповідають подібним. Скоротіть текст, приберіть все зайве. На виході, ми отримаємо: «Хочете купити якісний продукт?». Як бачите, ми прибрали «НАШ». І тепер, він складається з 4 слів.
  4. Не використовуйте слова: «купити», «придбати» і подібні слова, які дають зрозуміти, що їм доведеться витрачатися. Люди — раса жадібна і завжди намагаються всюди заощадити. Замінимо слово «купити» на «отримати». Отримують, зазвичай, подарунки. Виходить: «хочете отримати якісний продукт?». Звучить краще, ніж «хочете купити наш продукт?», Вірно?

Отриманий результат завантажуємо в історію і чекаємо. До слова, можна завантажити в історію кілька фотографій ваших активних фоловерів і нагородити їх чимось.

Бекграундом для історії можна використовувати фото вашої компанії. Також, їх можна розташувати на картинках, які несуть позитивний аосил.

ефективність використання

Про ефективність ми вже говорили вище, але розглянемо це питання трохи докладніше. Ефективність визначається тим, як багато ресурсів ви витратили на це і яку вигоду отримали. У нашому випадку, ми витрачаємо 5-10 хвилин нашого часу, але отримуємо інформацію про клієнтів, їх перевагах / відгуках. Бонусом до всього, нам дарують ще увагу наших фоловерів і очікування наступних питань. А якщо вони чекають, то будуть частіше заходити на нашу сторінку, збільшуючи трафік.

Реакція аудиторії не змусить себе довго чекати. У гіршому випадку, його просто проігнорують, але, якщо він складений правильно, руки самі потягнуться відповісти. Тим більше, зробити це не так складно. Досить натиснути на кнопку «відповісти», а потім написати текст. А в кращому випадку, залученість ваших фоловерів збільшитися в рази.

В підсумку

За підсумком, ми навчися ставити правильні питання, не навантажувати своїх передплатників не потрібним текстом і отримувати з цього максимальну вигоду для себе. Такі опитування можна робити раз на тиждень і чергувати їх, щоб розбавити офіційність сторінки.

Залишилися питання по роботі з функцією? Постав їх нам в коментарях! А також дивись відео по темі.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector