Як прив’язати Інстаграм до Фейсбуку для статистики

У сучасному світі багато користувачів починають вести свій бізнес в соціальних мережах. Це відмінний спосіб залучити до свого товару чи послуги більше уваги і, відповідно, розширити аудиторію споживачів. Щоб інтернет-підприємцям було простіше вести свою справу, багато сервісів дозволяють переглядати статистику. Це дуже важливо, адже без даних не можна точно знати, в якому напрямку рухаєшся. У цій статті буде розказано, як прив’язати Інстаграм до Фейсбуку для статистики. Справа в тому, що на Facebook можна подивитися більш детальні показники Інстаграм, тому багато користувачів вибирають саме цей метод.

Перш, ніж давати докладну інструкцію, як відкрити статистику Інстаграм в соціальній мережі Facebook, варто розібратися, яку інформацію надає безпосередньо сервіс Instagram.

Отже, скориставшись вбудованими інструментами майданчики, ви зможете дізнатися наступні дані:

  • Кількість передплатників;
  • Показники про кількість тих, хто підписався користувачів за певний період часу;
  • Число публікацій і історій;
  • Параметри взаємодії користувачів з вашим контентом (лайки, репости і т. П).

Варто також розуміти, що кожен блок даних можна відфільтрувати, вказавши, наприклад, період часу. Таким чином ви зможете дізнатися, скільки постів виклали за минулий тиждень. Однак важливим фактором є бізнес-аккаунт Інстаграм. Якщо його у вас немає, то статистику ви не зможете переглянути — ні в Instagram, ні на Фейсбук.

На щастя, щоб завести Business-аккаунт, новий профіль створювати не доведеться. Та й взагалі, ця операція проводиться вкрай просто, ось що необхідно зробити:

  1. Запустити програму соціальної мережі.
  2. Авторизуватися в ньому.
  3. Перейти в свій профіль.
  4. Відкрийте додаткову панель. Для цього натисніть кнопку у верхньому правому куті, яка зображена у вигляді трьох горизонтальних ліній.
  5. Перейдіть в налаштування, натиснувши по однойменній кнопці в нижній частині панелі,.
  6. В налаштуваннях перегорніть сторінку трохи вниз і натисніть по рядку «Перейти в бізнес-аккаунт»
  7. З’явиться сторінка, на якій буде опис можливостей. Ознайомтеся і натисніть кнопку «Продовжити».
  8. Тепер визначитеся з категорією профілю. Все дуже просто — зі списку виберіть ваш рід занять і натисніть «Далі».
  9. Далі підтвердіть свою адресу електронної пошти. Для цього введіть його і натисніть «Далі».
  10. Тепер необхідно буде прив’язати профіль до Фейсбуку. Для цього натисніть «Вибрати сторінку» і в формі, що з’явилася для входу введіть реєстраційні дані від профілю соціальної мережі.
  11. Після цього ви повернетеся назад. Знову буде потрібно натиснути «Вибрати» ще раз, але тепер з’явиться список, з якого необхідно буде вибрати Фейсбук. Якщо його немає, тоді натисніть «Створити сторінку».
  12. Введіть назву, категорію і натисніть «Готово».

Відразу після цього бізнес-профіль буде створений. Як було сказано раніше, вам стане доступна статистика. Щоб її відкрити, натисніть по функціональної кнопці у верхньому правому куті екрану і виберіть зі списку «Статистика».

Як тільки бізнес-аккаунт був створений і прив’язаний до облікового запису Фейсбуку, відразу ж стає доступною опція перегляду розширених показників. Як не дивно, але саме в соціальній мережі Фейсбук її можна подивитися. Пов’язано це в першу чергу з тим, що не так давно Марк Цукерберг викупив Інстаграм.

Отже, щоб ознайомитися з повною статистикою, вам необхідно буде виконати наступні дії:

  1. Увійдіть в Instagram і переключіться на бізнес-профіль, якщо перебуваєте не в ньому. Зробити це можна в налаштуваннях облікового запису.
  2. Перейдіть на свою стрічку і відкрийте публікацію, показники якої хочете подивитися.
  3. Натисніть на посилання «Подивитися статистику», яка розташована відразу ж під зображенням поста.

Зі статистикою публікацій ми розібралися, але як бути, якщо вам необхідно дізнатися дані по записаним історіям? На щастя, зробити це теж можна, навіть більш того — зовсім не обов’язково прив’язувати Фейсбук до свого профілю, головне — отримати бізнес-аккаунт.

  1. Відкрийте програму і увійдіть в свій профіль. Дуже важливо виконувати всі дії на смартфоні, так як в браузерної версії сайту потрібні розділи відсутні.
  2. Натисніть по функціональної кнопці у верхньому правому куті екрану.
  3. У панелі, що з’явилася перейдіть в розділ «Статистика».
  4. Відкрийте вкладку «Контент».
  5. Прокрутіть сторінку до графи «Історії».

Ознайомившись з усіма статистичними даними, ви можете виявити, що вони не на вищому рівні. Що робити в такому випадку? Адже це шкодить бізнесу. Все досить просто — існує досить багато способів підняття рейтингу свого аккаунта. Розглянемо найбільш популярні з них:

  • змінити тематику контенту;
  • систематично проводити конкурси серед передплатників;
  • робити опитування;
  • вдатися до допомоги спеціальних сервісів.

Природно, найбільш простий спосіб — останній. Однак варто розуміти, що накрутка — це нелегальне заняття, тому ваш аккаунт може бути заблокований. Кращий спосіб підвищити активність передплатників — це додати в свій контент інтерактив. Якщо ваш проект ще не приносить великих грошей, то розігрувати дорогі призи навряд чи вийде, проте ви завжди можете проводити опитування. Також звертайте увагу, які публікації збирають більше відгуків, і намагайтеся робити нові на ту ж тематику.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector