Сервіс «Яндекс.Деньги» став повертати користувачам 10% від суми покупок на майданчиках «Яндекса». Акція триватиме до 17 жовтня 2017 року, а її умови поширюються на платежі в сервісах «Яндекс.Таксі», «Яндекс.Маркет», «Яндекс.Музика», «Яндекс.Нерухомість», «Яндекс.Афіша», «Яндекс.Діск »,« Яндекс.Здоровье »,« Яндекс.Автобуси »,« Яндекс.Парковкі »і« Авто.ру ».
При оплаті покупок через «Яндекс.Деньги» користувачі отримають миттєвий Кешбек в розмірі 10% від витраченої суми при будь-якому способі оплати: за допомогою електронного гаманця, прив’язаною до нього банківської карти, або через пластикову або віртуальну карту «Яндекс.Денег». Також частина коштів повернеться при оплаті через системи безконтактних платежів Apple Pay, Android Pay і Samsung Pay.
Для того щоб отримувати Кешбек в розмірі 10% від платежів через «Яндекс.Деньги» потрібно:
- Завести гаманець в «Яндекс.Деньги»
- Прив’язати до гаманця банківську карту
- Платити в сервісах «Яндекса» з гаманця «Яндекс.Денег»
Там, де не можна заплатити з віртуального гаманця (наприклад, в «Яндекс.Таксі»), потрібно скористатися пластиковою або віртуальної картою «Яндекс.Денег».
Якщо який-небудь сервіс пропонує менший Кешбек і платіж в ньому потрапить під умови акції, то сума повернення автоматично збільшиться до 10%. За правилами акції кожен користувач може отримати в якості Кешбек не більш 4000 рублів.