Як отримати компенсацію від «Яндекс.Таксі» після аварії

Яндекс.Таксі

З 1 грудня сервіс «Яндекс.Таксі» почав страхувати життя і здоров’я водіїв і пасажирів на час поїздки. Програма страхування працює у всіх регіонах присутності сервісу в Росії. Максимальна сума компенсації для однієї людини — 2 мільйони рублів.

У яких випадках це буде виплата компенсації, які документи потрібно надати і як довго чекати виплати — можна дізнатися в цьому матеріалі.

Як підключити послугу страхування і скільки вона коштує

Страховка автоматично поширюється на всі поїздки, вчинені через «Яндекс.Таксі». Від водіїв і пасажирів не потрібно кудись йти, заповнювати договір і платити за послугу. Користувачі застраховані з моменту початку поїздки (коли водій натискає кнопку «В дорозі») до її закінчення (коли водій натискає кнопку «Завершити»).

Для пасажирів і водіїв послуга надається безкоштовно — всі страхові витрати «Яндекс.Таксі» бере на себе. У сервісі пообіцяли, що на тарифи для пасажирів введення страхування не вплине.

Кількість застрахованих пасажирів не може перевищувати число посадочних місць. Якщо водій порушить правила дорожнього руху і посадить в машину більше людей, ніж передбачає її місткість, то хтось із пасажирів може не отримати страховку.

Що входить в страховку?

Застраховані здоров’я і життя. Кожному постраждалому в результаті ДТП пасажиру або водієві належить компенсація:

  • при травмі: до 2 000 000 рублів, в залежності від ступеня тяжкості;
  • при інвалідності: до 2 000 000 рублів, в залежності від групи інвалідності;
  • при смерті: 2 000 000 рублів, компенсацію отримають спадкоємці.

Сума всіх страхових виплат за одним страховим випадком не може перевищувати 2 000 000 рублів на одну застраховану особу.

В якому випадку можна розраховувати на компенсацію

Пасажири і водій мають право на компенсацію, якщо під час поїздки в «Яндекс.Таксі» потрапили в ДТП і отримали травми. За умовами договору страхування, користувачі застраховані від нещасного випадку та виплати здійснюються в разі заподіяння шкоди здоров’ю. Якщо при аварії пошкоджено тільки автомобіль, а пасажир фізично не постраждав, але, наприклад, запізнився на потяг або літак, то він точно не зможе претендувати на виплату компенсації.

Якщо в ДТП винен водій таксі

Компенсація передбачена як для пасажирів, так і для водія незалежно від ступеня вини. У «Яндекс.Таксі» кажуть, що водій не отримає виплат лише в тих випадках, якщо він:

  • знаходився в стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння;
  • приймав сильнодіючі ліки без рецепта лікаря або з перевищенням дозування;
  • був за кермом без прав або передавав управління особі без водійського посвідчення;
  • навмисно спровокував аварійну ситуацію для отримання страхових виплат;
  • порушив ПДР (проїхав на червоне світло, виїхав на смугу зустрічного руху);
  • зник з місця злочину.

Пасажири отримають компенсацію навіть у випадках.

Що робити в разі ДТП

  1. Зателефонуйте 112 і повідомте, що трапилося.
  2. Дочекайтеся приїзду співробітників ГИБДД і швидкої допомоги, якщо вона необхідна.
  3. Дізнайтеся у інспектора ГИБДД місце і час розбору вашого ДТП.
  4. Отримайте у інспектора довідку про ДТП, в якій ви будете вказані як потерпілий.

Як отримати виплату

Після розбору ДТП в відділенні ГИБДД і отриманні постанови по справі про адміністративне правопорушення потерпілий повинен отримати від страхової компанії список документів, необхідних для отримання компенсації. У більшості випадків необхідно надати:

  • заяву про виплату страхового відшкодування;
  • виписку з історії хвороби або медичної карти;
  • довідку про ДТП, а також протокол, постанову, рішення суду або їх завірені копії.

Застрахований користувач або його представник можуть відправити документи по електронній пошті або через особистий кабінет на сайті страхової компанії. Страховик має право вимагати додаткові документи, що уточнюють обставини аварії, або оригінали перелічених документів. Це дозволяє уникнути шахрайства з боку застрахованих користувачів.

«Яндекс.Таксі» співпрацює зі страховими компаніями Allianz, «ВТБ Страхування» і «Ингосстрах». Від чого залежить вибір страховика при замовленні поїздки, в сервісі не пояснили.

Скільки чекати страхових виплат

По кожному випадку страхова компанія приймає рішення протягом 15 днів після отримання необхідних документів. Час виплати визначається індивідуально. Для отримання компенсації не потрібно відвідувати офіс страхової компанії або банк — клієнт отримає гроші на вказаний в заяві розрахунковий рахунок.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector