Як додати посилання в історії Інстаграм: коротка інструкція

Інстаграм можна використовувати не тільки для особистих потреб, а й з метою підвищити перегляди у власних відео в YouTube або збільшити трафік на сайті. Прикріпити активне посилання на сайт спочатку могли тільки перевірені акаунти, але тепер ця опція відкрита для всіх бізнес-профілів, у яких число передплатників перевищує 10 000. Якщо кількість передплатників профілю не дозволяє подолати встановлений бар’єр, допоможуть Likemania, DoInsta або Pamagram. Вони здатні накручувати живих передплатників без шкоди для вашого облікового запису.

Як вставити посилання в публікацію?

Посилання в історії Інстаграм може бути прикріплена там же, де і ефекти. Вгорі з’явиться ланцюжок, при натисканні на яку відкривається додаткове вікно, в якому існує опція прикріпити анкор.

Перед тим як додати посилання в історії Інстаграм, рекомендується скоротити її за допомогою спеціальних програм. Коли ви прикріплюєте лінк, ланцюжок стає активною. Як і в звичайних публікаціях, додаємо ефекти, опитування або будь-які необхідні функції і публікуємо.

Як це працює?

Історію в інстаграмі зможуть побачити передплатники аккаунта, однак анкор відразу видимим не буде. Внизу публікації у користувачів з’явиться напис «Потягніть вгору», багато блогери додатково коментують дану дію, щоб передплатники змогли розібратися з функцією.

Перед тим як вставити джерело, рекомендується повторно перевірити функціонування самостійно, щоб зусилля не були витрачені даремно.

Якщо користувач свайпнет вгору, сторінка автоматично перенаправляти на сайт або на відео, яке було прикріплено. Вийти зі сторінки можна, натиснувши хрестик в лівому верхньому кутку, і в такому випадку ви повернетеся на сторінку Інстаграм.

Відео для користування послугою автоматично запускаються без звуку, і виправити це можна при повторному натисканні на відео. Користувач може самостійно перенаправити джерело в браузер або іншу програму. У додатку анкор закриється, і користувач автоматично повернеться до останньої переглянутої публікації. Перегляд все одно зарахується, навіть якщо потім вказаний сайт в іншому додатку так і не відкрився.

особливості використання

Щоб далі такі Сторіс користувалися популярністю, необхідно самостійно переконатися, що джерело буде корисним перед тим, як зробити на нього посилання.

Можна додатково використовувати більше 1 однієї посилання, проте рекомендується це робити, якщо в публікаціях присутня більше 5 фрагментів. Багато посилань в Сторіс — поганий тон, так ви заплутаєте читача і віджахнете його. Тому не варто зловживати такими анкорами не варто. Крім посилань в Сторіс, їх можна додатково залишати в профілі або в «Актуальні».

Зручніше за все використовувати Сторіс для різних реферальних програм (велика знижка тільки при переході) або для якогось унікального контенту. Це приверне глядачів набагато швидше, ніж якщо просто залишити в профілі і повідомити про її появу. Можна також використовувати їх для повідомлень про нові публікації або постах в інших соціальних мережах.

Користуйтеся лінками з розумом, і не забувайте і інші інструменти. Наприклад, замість анкора можна просто згадувати потрібні персони у власних історіях або відзначати їх на опублікованих фотографіях, якщо формат поста підходить для цього. Надмірна перевантаженість лінками тільки відштовхне користувачів.

До речі, в інтернеті спливала інформація, що до цього літа в ИНСТА зроблять все посилання розмітки. Якщо у вас є більш точна дата або інші відомості — пишіть в коментарях, подискутуємо �� Ах да, також не забувайте подивитися відеоінструкцію по темі.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector