Дівчина з обкладинки Vodafone? Відмінності Vodafone, МТС?

дівчина особа vodafone
Поки всі обговорюють тарифи Vodafone, мені не віриться, що дані тарифи, виставлені зараз, зможуть протриматися більше ніж півроку — рік. І швидше за все вони підвищаться, коли збільшиться клієнтська база компанії МТС (Vodafone). Адже назва компанії змінилося, а цілі залишилися ті ж. І основна мета — заробити більше грошей будь-якими доступними способами. Як заробляє МТС можна почитати в статтях про послугу гудок або в статті про рекламні повідомлення МТС. Всі ці нав’язливі послуги були підключені клієнтам і деякі до цих пір не знають, що вони ними користуються, — без їхнього відома.

Чи буде Vodafone першим оператором в Україні?

Але повернемося до назви статті і чому дівчина на головній сторінці офіційно сайту Vodafone.ua так важлива? А все тому, що сайт верстали працівники МТС і швидше за все ніякого відношення до «офіційного Vodafone» — ні тарифи, ні сайт не мають. Зараз пояснимо чому.

Дане фото, яке знаходиться на головній сторінці скопійовано з рекламного банера компанії Benevita, яка в свою чергу рекламувала поїздку для двох на Сейшели. Суть в тому, що будь-який блогер, який хоч раз створював сайт і вміє прописувати robots txt для wordpress зможе сказати, що крадений контент, будь це текст, фото, відео не приносить цього сайту ніяких привілеїв. А якщо говорити про західний сегмент ринку або про великі компанії, то за скопійоване зображення, на яких у вас немає прав можна в суді отримати штраф.

Ось зображення дівчини з реклами Benevita

фото звідки Водафон вкрав дівчину

А ось зображення дівчини з сайту Vodafone

фото з головною Vodafone

Подібність очевидне. І варто сказати що банер Benevita був створений в кінці 2013 року, а тоді як усім відомо, сайту Vodafone не було навіть у проекті.

замість висновку

Як підсумок можна сказати, компанія МТС продовжує діяти методами, якими діяла протягом усього існування. І ми не звинувачуємо дизайнера, який створював сайт Водафон, швидше за все у нього не було ні часу, ні бажання працювати при такій постановці завдання. А завдання у великих компаніях ставиться, як правило, через ….

Ось і вийшло, що вийшло. Вибачте за каламбур.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector