Іноді трапляється так, що абоненти Водафон в подиві, куди витрачені кошти, які вони ще недавно поповнили. І для того, щоб розібратися вони звертаються на номер оператора для з’ясування подробиць.
Для економії часу абонента, оператор Vodafone Україна пропонує самостійно сформувати деталізацію дзвінків і контроль інших витрат за Вашим номером. Для цього, необхідно зареєструватися в сервісі самообслуговування «Інтернет-помічник«.
формування виписки
Після входу в «Помічник», Вам необхідно перейти в розділ «Статистика» -> «Сформувати деталізацію». Після чого вказати необхідний Вам період, формат звіту, вказати адресу email пошти і натиснути на посилання «Замовити».
алгоритм формування
Звіт доступний в форматах:
- XLS;
- XML;
- HTML;
- PDF.
Деталізація дзвінків і витрат доступна тільки за останні 6 місяців. Якщо був обраний варіант завантаження в особистому кабінеті, то дані будуть зберігатися тільки 2 дня.
Перегляд звіту
Коли виписка буде сформована вона буде автоматично відправлена Вам на пошту або стане доступна в акаунті помічника. Виглядає вона в такому вигляді.
Формат в якому приходить виписка