Онлайн консультант Водафон (МТС) Україна — задати питання в чаті

Крім стандартного звернення на номер оператора Водафон Україна, всі абоненти можуть отримати вичерпну інформацію зі свого питання, який виник під час користування послугами компанії Vodafone, за допомогою сервісу «онлайн консультант».

опис функціоналу

«Online консультант» — це функціонал, за допомогою якого клієнт може задати своє питання в режимі реального часу. Використовується технологія стандартного чату.

Питання, з якими можна звернутися:

  • спірні ситуації зі списання коштів з Вашого рахунку;
  • доступність переходу на інший тариф;
  • інформація про діючі тарифи та послуги;
  • технічні складності і т.д.

Абоненти, які знаходяться на обслуговуванні МТС, можуть також використовувати цей інструмент.

Як використовувати

Щоб написати своє звернення оператору, необхідно перейти на офіційний сайт і в правому нижньому кутку клікнути на кнопку.

кнопка для входу

У вікні, Вам потрібно буде вказати номер телефону, за яким Ви хочете отримати інформацію. Після чого, натиснути на кнопку «онлайн консультант».

форма для введення номера

У наступному вікні, вкажіть Ваше ім’я та опишіть як можна детальніше питання, з яким звертаєтеся. Тим самим, Ви заощадите час. Так як оператору зможуть знадобитися деталі, щоб в повному обсязі проконсультувати Вас. Натисніть кнопку «Почати чат», для підключення оператора до розмови.

форма для питання співробітнику

Час очікування

Потрібно відзначити, що співробітник може підключитися не відразу, а через деякий час. Оскільки в контакт-центрі може бути чергу. З цього, не закривайте вікно чату, наберіться терпіння.

виклик оператора

Для більш швидкого обслуговування Ви можете скористатися сервісами самообслуговування «інтернет-помічник» або «мій Водафон».

Ссылка на основную публикацию
Adblock detector