Одним з найбільш затребуваних сервісів для власників iPhone і інших девайсів на базі iOS є програма iTunes, що дозволяє виконувати різні операції з контентом, систематизувати файли, оновлювати або відновлювати прошивку, синхронізувати дані пристроїв і здійснювати інші дії. Айтюнс активно розвивається, і можливості застосування регулярно поповнюються з кожним оновленням. Багато користувачів встигли помітити, що процеси нерідко можуть бути порушені раптово виникають помилками. Неполадки зазвичай бувають викликані абсолютно різними причинами, тому робота по усуненню збоїв носить програмний чи апаратний характер. У першому випадку користувач і сам зможе впоратися із завданням, що не залучаючи при цьому в процес працівників сервісу, але в другому вже потрібна допомога фахівця. Один з поширених в iTunes збоїв – помилка 39, яка може з’явитися при синхронізації, оновлення, відновлення. Код, присвоєний кожній помилці в Айтюнс, дає інформацію про можливу причину її виникнення. Так збій під номером 39, також як і 40, 306 або 10054 говорить про відсутність доступу до серверів Apple.
Як вирішити помилку 39 в iTunes.
Способи усунення помилки 39
Методи ліквідації збою в програмі при оновленні або інших процесах безпосередньо залежать від джерела появи проблеми. Оскільки точно невідомо, що саме спровокувало неполадки в зв’язку, доведеться випробувати декілька способів, один з яких зможе вирішити питання в конкретному випадку. Перед тим як приступати до виправлення помилки 39 в iTunes усіма наявними засобами, варто перевірити наявність інтернет- підключення. Для коректної роботи сервісу необхідно забезпечити стабільне з’єднання.
Часто допомагають позбутися від усіляких збоїв звичайна перезавантаження пристроїв (у випадку з iPhone – примусова), а також відключення програм, які можуть конфліктувати з Айтюнс. Але якщо після найпростіших дій спроба відновити роботу з сервісом не увінчалася успіхом, пробуємо інші способи, які займають трохи більше часу, але не складні у виконанні.
Спосіб 1. Оновлення iTunes
Просте, але досить ефективне рішення виниклої проблеми – оновлення програми до останньої доступної версії. Застаріле ПО часто є причиною неполадок підключення. Перевірити версію можна в меню «Довідка», перейшовши до розділу оновлень. У разі доступних більш свіжих варіантів, рекомендується оновити Айтюнс і після перезавантаження перевірити, чи не з’являється помилка 39 знову. Якщо проблема не вирішилася, приступаємо до подальших дій по усуненню.
Спосіб 2. Відключення антивіруса, брандмауера
Захисники системи нерідко блокують роботу програми, приймаючи процеси за вірусні атаки. Перевірити, чи так це, можна, тимчасово відключивши антивірус і брандмауер на комп’ютері. Якщо помилка перестала докучати, то в настройках захисного ПЗ слід внести iTunes в список виключень. Також може знадобитися відключення фільтрації мережевих протоколів.
Спосіб 3. Перевірка дати та часу
Іноді джерелом помилок, пов’язаних з відсутністю зв’язку з серверами, є неправильні настройки дати, часу, часового поясу на комп’ютері. У разі невірних значень необхідно поміняти їх, поставивши актуальні на поточний момент.
Спосіб 4. Сканування на віруси
Винуватцем збоїв в iTunes можуть бути і вірусні програми, затаєні на комп’ютері і ушкоджують файли. Потрібно запустити сканування антивірусом або безкоштовною утилітою Dr.Web CureIt. Після виявлення і видалення шкідливих програм потрібне перезавантаження комп’ютера.
Спосіб 5. Оновлення компонентів ОС Windows
Конфлікт програми з операційною системою, якщо її компоненти застаріли, також нерідке явище. Windows, як і iTunes, повинна бути оновлена, тому перш ніж вдаватися до серйозніших методів усунення помилки 39, краще перевірити наявність оновлень для ОС, перейшовши до «Центру оновлень» з панелі управління і встановити при необхідності все, навіть необов’язкові оновлення.
Спосіб 6. Повторне iTunes
Некоректну роботу програми іноді може виправити тільки повторна установка. Спочатку потрібно повністю видалити Айтюнс і всі додаткові компоненти програми, після чого перезавантажити комп’ютер, а потім приступати до інсталяції та встановлення останньої версії медіа плеєра.
Спосіб 7. Відновлення iPhone
Якщо всі способи виявилися неефективними у вирішенні проблеми, переходимо до більш серйозних дій по ліквідації помилки 39. Процедура скидання налаштувань iPhone може допомогти позбутися від збою, але всі дані користувача при цьому будуть стерті, тому потрібно заздалегідь забезпечити наявність резервних копій для можливості відновлення. Відновити iOS-пристрій можна в такий спосіб:
- підключаємо iPhone до комп’ютера за допомогою оригінального USB-кабелю;
- вибираємо девайс зі списку пристроїв;
- тиснемо кнопку відновлення;
- чекаємо, поки процедура не завершиться, процес може зайняти кілька хвилин, після чого відбудеться перезавантаження.
Як правило, один з перерахованих вище способів обов’язково допоможе вирішити проблему, але якщо виправити помилку 39 iTunes при оновленні не вдалося, слід скористатися іншим комп’ютером для здійснення процедури або звернутися за допомогою до фахівців.