На сьогоднішній день з розвитком технологій в кожному будинку є інтернет з’єднання. Багато користувачів інтернету вже не можуть уявити своє життя без інтернету. Інтернет служить як спосіб спілкування, знаходження нової інформації, тексту, музики, відео. Для розваги в різних іграх в зв’язку з цим багатьох користувачів інтернету стає велика проблема при систематично не підключенні до інтернету. Для полегшення з’ясування неполадки ми вам розповімо про часті випадки.
3G модем
- Спробуйте перевірити баланс
- Спробуйте перезавантажити модем
- Перевірте на цілісність 3G модем
- Спробуйте поміняти Sim-карту
- Переінсталюйте обладнання
- Перевірте мережеву карту
- Зверніться в службу підтримки
Wifi
- Спробуйте перезавантажити модем
- Спробуйте перезапустити з’єднання в панелі інструментів
- Перевірте настройки модему за адресою 192.168.1.1
- Перевірте ноутбук на правильне з’єднання
- Переінсталюйте обладнання
- Перевірте мережеву карту
- Зверніться в службу підтримки
LAN
- Спробуйте перезавантажити модем
- Спробуйте перезапустити з’єднання в панелі інструментів
- Перевірте настройки модему за адресою 192.168.1.1 або 192.168.0.1 (в залежності від моделі модему)
- Перевірте ноутбук на правильне з’єднання
- Переінсталюйте обладнання
- Перевірте мережеву карту
- Зверніться в службу підтримки
Інструкція для діагностики з’єднання:
Запустіть командний рядок Пуск => ВИКОНАТИ або гарячими клавішами «WIN + R». Де WIN — це клавіша виндовс знаходиться зліва внизу клавіатури.
У випадаючому вікні введіть ping пробіл і будь-якої сервер який 100 відсотків буде працювати «наприклад mail.ru або google.com». Далі ви повинні побачити обмін пакетами Вашого комп’ютера з сервером, який ви пінгуете. Якщо Ваш ПК побачив IP адреса сервера, але при цьому такі рядки такі — «Перевищено інтервал очікування», то проблема або в недоступності DNS сервера, або в будь-якої поломки того ж DNS.
Після пропінгуйте DNS сервер шляхом введення ping «ip адресу DNS». Дізнатися ip адресу ви можете з договору свого провайдера. Далі телефонуйте або пишіть в тих підтримку Вашого провайдера і пояснюйте причину.