Як вирішити проблему з визначенням часу в Steam

Не так давно в Steam з’явилася можливість підтвердження обміну за допомогою мобільного аутентифікатора. Однак користувачі замість того, щоб радіти, обрушили на ігровий сервіс шквал обурення. Справа в тому, що з’явилася проблема з часом або часовими поясами Steam, через яку трейд підтвердити взагалі неможливо. Розбираємося, як її вирішити.

Рішення проблеми з визначенням часу

При обміні в Steam може виникати помилка ідентифікації тимчасового пояса.

Через що виникає помилка?

З появою нового сервісу безпеки Steam Guard підтверджувати різні операції стало можна через додаток на смартфоні. При обміні Стим відправляє запит на ваш телефон, і ви повинні прийняти його, щоб процес успішно завершився.

Але є одне але». Час на мобільному пристрої та комп’ютері з аккаунтом має збігатися. Якщо цього не відбувається, ігровий сервіс видає помилку: «Схоже, що на вашому пристрої проблема з часом або часовими поясами. Ви не зможете приймати підтвердження до того, як проблема буде вирішена ». При цьому часто все і так синхронізовано, тому незрозуміло, чому Стим відмовляється підтверджувати покупку.

Повідомлення

способи вирішення

Найпростіший

Ні, це не тимчасова синхронізація. Помилка періодично як виникає сама по собі, так сама по собі і вирішується.

  1. Відправляємо запит на обмін в Стім з комп’ютера.
  2. Намагаємося підтвердити зі смартфона і стикаємося з дурним оповіщенням.
  3. Переходимо у вкладку «Steam Guard», чекаємо, поки вона повністю прогрузити. Перехід в «Steam Guard»
  4. Заходимо назад і підтверджуємо.

Після цих дій, як правило, у багатьох гравців все виходило. Навіть у тих, хто до цього безуспішно намагався виставити правильний час.

Синхронізація або навпаки

Все ж іноді може знадобитися поєднати часові пояси.

  1. Виставляємо автоматичну синхронізацію часу в настройках ПК (на Windows 10 натискаємо правою кнопкою миші на годинник в панелі завдань і вибираємо «Налаштування дати і часу», ставимо обидва повзунка на автоматичний режим).
  2. Те ж саме робимо в телефоні. Для цього потрібно зайти в налаштування і вибрати пункт, що стосується дати та часу. Встановити дату та час
  3. Здійснюємо трейд.

В інших випадках, навпаки, потрібно вручну поставити часовий пояс. Для цього аналогічним способом відключаємо автоматичне визначення і ставимо GMT +3 (Москва) або інший, який використовується в вашому регіоні, на обох пристроях. Пробуємо провести обмін предметами заново.

Відключення Steam Guard

Якщо ці способи не допомагають, що навряд чи, адже Стим постійно працює над своїми сервісами, можна спробувати взагалі відключити сервіс Guard. Тоді все неполадки з часовими поясами зникнуть. Підтвердження трейда буде відбуватися через електронну пошту.

Отримувати повідомлення на пошту

Питання з часовими поясами при всій своїй комічності може віднімати у гравців багато часу (яке неправильно виставлено) і нервів. Сподіваємося, що ці поради допоможуть вирішити проблему.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector