Захист покупця Аліекспресс? Як перевірити продовжити, повернути гроші

али логотип
Інтернет майданчик аліекспресс на даний момент вже відома практично всім, але до сих пір у багатьох виникають проблеми з оформлення, заповненням профілю, адреси доставки і звичайно ж з захистом і як повернути товар який вам не прийшов.

Якщо ви є активним покупцем на аліекспресс, то швидше за все стикалися з проблемою доставки товару. Це може відбуватися з різних причин, посилка загубилася в процесі доставки, продавець не відправив посилку (таке теж реально, хоча причини досі не зрозумілі). Але переживати не варто, тому як в 99 випадків з 100 ви повернете свої гроші.

 Так що якщо ви ще не зареєстровані на даному майданчику ось тут можна знайти інструкції про те як зареєструватися в аліекспресс з картинками і прикладом.

Що таке захист покупця і як вона працює?

Повернути гроші в випадком якщо ви не отримали посилку допоможе захист покупця, яка поширюється на кожного вчинила покупку. Ось тільки термін дії даного захисту для кожного товару, для кожного продавця — різний і за ним потрібно стежити. Побачити до якого числа діє захист можна в інформації про замовлення ось кілька прикладів замовлених на даний момент товарів з різним терміном дії

замовлення али термін дії захисту

захист покупця аліекспресс

І якщо ви не відкриєте суперечка до того як закінчиться захист, аліекспресс автоматично порахує, що ви отримали своє замовлення і довести ви вже нічого не зможете.

ВАЖЛИВО: Після того як продавець відправив Вам замовлення ви повинні записати або запам’ятати або поставити нагадування за 5-6 днів до кінця захисту. І в разі якщо Ваша посилка загубиться Вам необхідно буде відкрити суперечка або замовити продовження захисту.

Також читайте:  Юзабіліті сайту. Чим відрізняється в різних тематиках?

Як продовжити захист покупця Аліекспресс

Пояснити довго не буде тому як тут все просто тиснете на посилання в вашому замовленні зазначену на зображенні і вводите на скільки днів необхідно продовжити захист.

продовжити захист

ВАЖЛИВО: Продавець як правило приймає рішення про продовження захисту в перебігу двох днів, тому просити продовжувати захист якщо у вас залишилося до кінця менше 2-х днів безглуздо.

А взагалі якщо у вас залишилося менше 5 днів, то потрібно відразу відкривати суперечка і навіть в тому випадку, якщо продавець просить відзначити вже відкриту суперечку і нібито він продовжить термін дії захисту — робити це можна тільки в тому випадку якщо у вас є достатньо часу для відкриття нового спору.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector