Види і способи просування сайтів —

просування
На відміну від більшості технологій, де є чіткий набір правил і дії для отримання результату в SEO — такого алгоритму — немає. І ось тут криється найважливіше, що цього алгоритму і бути не може, звичайно ж, існують прописні істини і вони чітко вказані в інструкціях для вебмайстрів пошукових систем. Але ви можете за пів години знайти сотню методів просування сайтів і стільки ж думок і відгуків інших людей про те, що дана методика не працює. Чому? Та все просто, суть пошукової машини поставити в тому саме той сайт, який на даний момент надає, на думку робота максимально правильний і точний відповідь. І якщо взяти будь-яку з методик просування, то ми побачимо, що ця методика спрацювала на цьому сайті, але малоймовірно, що вона спрацює і на іншому. Тому як створити 2 абсолютно однакових, але при цьому різних за змістом сайту — неможливо. Звідси ми можемо зробити висновок, що спосіб просування можна оцінити тільки за результатами експериментів. А для цього необхідно відстежувати позиції сайту, наприклад, за допомогою такого сервісу як Топвізор, необхідно записувати і оцінювати результати проведених робіт, змін. І природно доводити експеримент до кінця, адже «Відсутність результату — це теж результат».

базове просування

Для молодих сайтів або сайтів, з якими ніколи не займалися SEO-шники дуже важливо провести базове пошукове просування, яке дозволить їм «зміцніти» і збільшити рівень довіри (траст) в очах пошукових систем. З цією метою закуповуються «жирні» вічні посилання, які в тому числі допоможуть сайту зайняти хоч якісь тематичні позиції і принести трафік (можливий ефект * — від 30 до 2000 відвідувачів на добу). Надалі за цими позиціями можна буде продовжити просування. Без цих заходів на першому етапі існування сайту подальше активне просування неможливо через особливості пошукових алгоритмів. Термін базового просування — до трьох місяців з моменту індексації пошуковою системою Яндекс.

Просування по бюджету

Робота по даному тарифу полягає в тому, що фахівці будуть відштовхуватися від щомісячного бюджету. Виходячи з нього підбираються тематичні фрази на просування і узгоджуються з вами. Далі фахівці проводять поступове нарощування маси і контроль за наповненням сайту (в разі висококонкурентних запитів, одними посиланнями не обійтися, потрібен якісний контент — причому постійно) до досягнення потрібного ефекту.

Просування по ключам

Ви сам пропонуєте певні ключові фрази, за якими бажаєте бути в ТОП 3-5-10 Я або G. І на підставі конкурентності цих фраз, SEO-фахівець пропонує комплекс заходів по просуванню і оголошує кінцевий — щомісячний бюджет. Можливий ефект залежить тільки від тих ключових фраз, які вибрали ви самі. Визначити потенційний трафік можна без проблем протягом буквально години після надання списку ключових слів фахівця. Варіанти бюджетів аналогічні.

Просування по трафіку

При просуванні по трафіку ви можете самі повідомити, який обсяг тематичного трафіку хотілося б бачити в перспективі і даєте запит на оцінку бюджету, або попросити SEO-фахівця, виходячи з тематики вашого сайту, визначити середню вартість 1 унікального-тематичного відвідувача і вибираєте потрібний обсяг.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector