Зміст
- 1 Крок 1: Перейдіть в розділ «Створити сторінку»
- 2 Крок 2: Виберіть тип сторінки
- 3 Крок 3: Виберіть категорію
- 4 Крок 4: Виберіть назву компанії
- 5 Крок 5: Згода з умовами використання сторінок
- 6 Крок 6: Натисніть кнопку почати
- 7 Крок 7: Налаштування сторінки
- 8 Крок 8: Додайте картинку профілю
- 9 Крок 9: У обране
- 10 Крок 10: Вкажіть аудиторію
- 11 Крок 11: Поставити лайк?
- 12 Крок 12: Запросити друзів
- 13 Крок 13: Додайте обкладинку
Сьогодні, щоб досягти великих успіхів у бізнесі, не обійтися без інтернету. Про це знає більшість підприємців. Щоб просувати свій товар або послуги, необхідно створити бізнес аккаунт в Фейсбук. Це зробити не складно. Розглянемо всі дії покроково, і ви зрозумієте, в якому напрямку потрібно діяти.
Крок 1: Перейдіть в розділ «Створити сторінку»
Для того, щоб потрапити на цю сторінку, існує безліч шляхів, але найпростіший — це пройти за цим посиланням: https://www.facebook.com/pages/create/. Після ви побачите щось схоже на це.
Крок 2: Виберіть тип сторінки
Ви можете зробити вибір з декількох типів сторінок (цей список у вас може виявитися трохи іншим):
- Місцева компанія або місце.
- Компанія, організація або установа.
- Бренд або продукт.
- Виконавець, група або відома особистість.
- Розваги.
- Загальна ідея або співтовариство.
Для початку вам знадобиться прийняти рішення, який саме з наведених вище типів сторінок для вас буде найбільш прийнятним. Потрібно розуміти, що у кожного з варіантів є свої плюси і мінуси. На нашому прикладі ми розглянемо перший тип сторінки «Місцева компанія або місце».
Крок 3: Виберіть категорію
Підбирати категорію доведеться незалежно від того, який саме з типів сторінок ви вирішите вибрати для подальших дій, крім «Загальна ідея або співтовариство». Категорію потрібно вибрати правильно, це дуже важливо. Завдяки їй вас легко зможуть знайти користувачі в пошуку. Щоб зробити вибір, потрібно клікнути по випадному списку. Тут вам Фейсбук запропонує кілька варіантів:
Для прикладу, ми будемо розглядати категорію «Ресторан / кафе.
Крок 4: Виберіть назву компанії
На перший погляд здається, що зробити це просто, але це не так. Даний розділ, є дуже важливим, і недооцінювати його не можна. Вам слід ввести точну назву своєї бізнес-діяльності.
Тут варто враховувати, що користувачі повинні без проблем відшукати ваш рід діяльності в рядку «Пошук». Якщо ви вже не перший день займаєтеся бізнесом, то назва компанії слід підбирати те, за яким ви відомі в широкому колі людей. Також варто вписувати ключові слова в назву, так радять фахівці, але це не завжди правильно. Ім’я сторінки не повинно носити загальний характер. Наприклад, ми вибрали «Ресторан / кафе», а бізнес має назву Гавана, то і сторінка нехай буде названа також. Адже якщо написати «Ресторан, бар, їжа в Сочі», Facebook вирішить, що це група і можливості даної сторінки сильно обмежить.
У прикладі у нас заповнено рядок з адресою і телефоном. Це потрібно прописувати тільки якщо була обрана «Місцева компанія або місце». Якщо вибрано інший тип, то потрібно згадувати категорію, а також назву власного бізнесу.
Крок 5: Згода з умовами використання сторінок
Щоб у вас була можливість далі створювати свій бізнес-аккаунт, вам потрібно погодитися з умовами сайту Фейсбук. Також їх необхідно регулярно перечитувати, не рідше, ніж 1 раз в 30 днів. Компанія Facebook їх може часто міняти і включати різні доповнення. Умови виглядають так:
Якщо ви зібралися стати власником бізнес-сторінки, то всю викладену в умовах інформацію, вам потрібно чітко знати.
Крок 6: Натисніть кнопку почати
Після того, як ви подолали описані вище 5 ступенів, вам потрібно клікнути по іконці «Почати».
Крок 7: Налаштування сторінки
Тут вже все стає складніше.
Далі потрібно вказати інформацію про свою компанію. Даний крок можна пропустити, але робити цього не варто. Все, що ви будете тут заповнювати, з’явиться в головному розділі «Інформація». Також ці дані будуть відкриті в сайдбарі на вашій бізнес-сторінці. Тут слід ввести таку інформацію:
- Категорія — ця графа важлива для пошуку, вам потрібно прописати категорії, з якими бажаєте асоціюватися.
- Розкажіть про вашу сторінку — то, що ви напишіть, буде знаходитися в пункті «Інформація» на сторінці.
- Сайт — введіть адресу свого ресурсу, так люди зможуть легко вас знаходити.
- Далі Фейсбук задає питання про те, чим є ваш бізнес: закладом, місцем, де проводяться заходи та інше. Варто відповісти «Так».
- Після Фейсбук задасть вам питання про назву бізнесу. Чи буде воно офіційним представником закладу і так далі. Потрібно відповісти «Так», якщо ви не уявляєте якийсь бренд, фан-сторінку.
Після заповнення всієї необхідної інформації, ви побачите щось на зразок цього:
У вас є можливість вибрати і відзначити більше тематичних варіантів. Після того, як ви визначилися, клікніть по кнопці «Зберегти інформацію».
Крок 8: Додайте картинку профілю
У цьому розділі вам потрібно завантажити картинку зі свого ПК або з веб-ресурсу:
У зображення повинен бути розмір не менше ніж 180 пікселів по ширині, інакше Фейсбук його не схвалить. Після завантаження фотографії потрібно клікнути «Далі».
Крок 9: У обране
Тут у вас є можливість додавання сторінки в «Вибране», це значно спростить роботу з нею.
Крок 10: Вкажіть аудиторію
Тут вам потрібно вказати необхідні параметри своєї цільової аудиторії, кому буде показуватися реклама: регіональне перевагу, вікові обмеження, підлогу, а також її інтереси.
Крок 11: Поставити лайк?
Далі Фейсбук запропонує вам пройти деякі вступні кроки.
Він відправить вас поставити позначку «Мені подобається».
З огляду на те, що ви ще не наповнювали свою сторінку необхідним контентом, то в даний момент, найкраще натиснути на кнопку «Пропустити».
Крок 12: Запросити друзів
Цей варіант є найкращим для отримання перших відміток «Мені подобається».
Але ж поки сторінка не наповнена контентом і не готова для того, щоб почати її демонструвати, даний крок варто пропустити.
В цьому розділі, коли сторінка буде повністю готова для публікації, слід написати вітання, наприклад, «Ласкаво просимо» і вставити запам’ятовується картинку.
Крок 13: Додайте обкладинку
Самостійно Фейсбук не запропонує вам завантажити фотографію на обкладинку, так як було в минулих налаштуваннях. Але вам це потрібно зробити, інакше бізнес-сторінка буде погано виглядати. Користувачам буде здаватися, що ваш бізнес не підготовлений для обслуговування клієнтів.
Тут варто враховувати, що обкладинка повинна мати ширину 851 піксель, а по висоті 315. Також картинка повинна мати вагу не більше 100 Кб. Так сторінка буде значно швидше завантажуватися. Ще з приводу обкладинки, вам варто уважно прочитати правила соціальної мережі Facebook.
Після проходження всіх описаних вище кроків, ваша бізнес-сторінка буде створена. Далі вам потрібно тільки наповнити її контентом, налаштувати потрібні параметри і запустити її для показу користувачам. Як ви бачите, великих складнощів у створенні бізнес-сторінки немає. Якщо уважно підійти до цієї справи, поставити мету, то в ваш бізнес незабаром прийде маса нових людей, які стануть клієнтами. Важливо не відкладати цю справу на потім і не боятися труднощів, вони є завжди. Їх потрібно долати і вірити в свої сили завжди, незважаючи на важкі обставини.