Стільниковий зв’язок подорожчав. Як платити менше?

iPhone

Середній рахунок абонентів стільникових операторів в Росії збільшився вперше за п’ять років — з 290 рублів на місяць в 2016 до 299 рублів на місяць в 2017 році. Це з’ясувалося після того, як компанія МТС останньою з великої четвірки опублікувала фінансовий звіт.

Очевидно, що оператори перестали гнатися за нарощуванням абонентської бази і саме тому перестали знижувати ціни. Замість цього вони намагаються утримувати існуючих клієнтів, пропонуючи їм більш дорогу зв’язок з великою кількістю додаткових послуг і сервісів (багато інтернет-трафіку, безлімітний трафік в соцмережах і меседжерах, преміум-передплати на музичні сервіси і т.д.)

Збільшення числа абонентів за підсумками 2017 року показав лише «Т2 РТК холдингу» (бренд Tele2) — на 1,6 мільйона (до 40,6 мільйона чоловік). У решти операторів кількість користувачів зменшилася: у «Вимпелкому» (бренд «Білайн») на 0,3% до 58,2 мільйона осіб, у «Мегафона» — на 0,2% до 75,44 мільйона, у МТС — на 2 , 2% до 78,3 мільйона.

Утримувати абонентів стало складніше після того, як на законодавчому рівні була закріплена можливість піти від одного оператора до іншого зі збереженням номера. Кожен оператор веде статистику перебіжчиків і намагається не псувати її, тобто утримати будь-якого абонента, який виявив бажання піти. Для цього він може запропонувати зниження ціни за чинним тарифом або перехід на більш дешевий тариф з більш підходящими умовами. Підібрати тариф з більш низькою платою ви можете і самостійно на сайті або в салоні оператора. Деякі компанії пропонують конструктори тарифів, які дозволяють вибрати ті послуги, які вам потрібні.

Ви можете звернутися до оператора з проханням знизити ціни спеціально для вас. Безглуздо дзвонити на підтримку і скаржитися співробітнику, який не приймає ніяких рішень самостійно, потрібно писати фахівцям компанії по електронній пошті, в соцмережі або месенджери. При цьому варто розуміти, що вони не дадуть вам знижку просто так, доведеться привести вагомі доводи, найдієвіший з яких — посилання на більш привабливі тарифи конкурентів. Більш докладно про це ви можете прочитати в статті «Особистий досвід: як домогтися від оператора або провайдера зниження абонентської плати».

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector