Що робити, якщо перестала працювати програма Mail після поновлення macOS Sierra

aHR0cDovL21lZGlhLmJlc3RvZm1pY3JvLmNvbS9YL0wvNjU1Njg5L29yaWdpbmFsL2FwcGxlLW1haWwtZGV2aWNlcy5qcGc = .jpg
Програма Mail є стандартним поштовим клієнтом macOS, і багатьом її функціоналу вистачає для написання і прочитання листів. Однак може трапитися так, що після оновлення системи поштовик перестає нормально працювати — зокрема, відправляти листи.

Щоб це виправити, для початку закрийте поштовий клієнт. Після цього в рядку меню програми Finder виберіть пункт «Перехід»> «Перехід до папки». Вставте в поле «Перехід до папки» шлях ~ / Library / Containers / com.apple.mail і натисніть Enter:
Знімок екрану 2017-05-16 в 11.28.48.png
Тепер перемістіть всю папку com.apple.mail на робочий стіл (потрібно переміщати саме папку, а не її вміст). Перезавантажте свій Mac і запустіть пошту. Якщо проблема пішла — перенесіть всі потрібні вам листи і контакти з папки на робочому столі в програму Mail, після чого папку можна видалити. Якщо проблема залишилася — поверніть папку назад і виконайте все те ж саме з папкою Containers / com.apple.MailServiceAgent. Після цього проблема повинна зважитися.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector