Що робити, якщо оператор змінив тариф, а ви не хочете платити більше?

смартфон

У Росії висока інфляція, ціни на більшість товарів і послуг постійно зростають, однак битви стільникових операторів за абонентів привчили нас до тому, що зв’язок повинна діставатися нам мало не безкоштовно. Ще краще, щоб нам за неї приплачували. Але так не буває, адже оператори, як і будь-які інші компанії, прагнуть до збільшення своїх доходів. Один з головних способів зростання виручки — збільшення вартості тарифів, причому ціни можуть змінюватися як на застарілих тарифних планах, якими майже ніхто не користується, так і на відносно свіжих.

Чи може оператор за своєю ініціативою змінити умови тарифікації?

Зазвичай в договорі між абонентом і оператором НЕ прописуються фіксовані тарифи, але є посилання на сайт, де зазначена докладна тарифікація. Цей же договір, як правило, надає оператору право змінювати тариф, сповістивши про це абонента особисто (поштою, SMS і т. Д.) Або через ЗМІ (яким зазвичай є сайт оператора або яке-небудь федеральний видання).

Згідно статті 450 ЦК України, зміни в договорі можливі тільки за згодою сторін, а стаття 452 вказує, що угода про зміну договору повинно полягати в тому ж вигляді, що і сам договір, якщо в договорі не передбачено інше. Простіше кажучи, оператор може прописати можливість зміни цін, але повинен отримати вашу згоду з цими змінами. Якщо ви не висловили незгоду і продовжили платити за послуги, буде вважатися, що ви погодилися.

Чи можна відмовитися від змін в тарифі?

Можна, але в цьому випадку доведеться вибрати інший тариф або розірвати договір з оператором. Змінити тариф зазвичай можна на сайті, в мобільному додатку, дзвінком на підтримку або USSD-командою, а для розірвання договору доведеться брати паспорт, йти в салон зв’язку або в офіс оператора і писати заяву. Якщо просто перестати платити за послуги, вони все одно будуть вважатися наданими, відповідно до статті 429.4 ГК РФ, і оператор зможе стягнути з вас борг, що накопичився через суд.

Як заощадити, якщо ціни ростуть?

Не забувайте, що існує лайфхак, за допомогою якого можна спробувати змусити оператора знизити абонентську плату особисто для вас. Для цього потрібно звернутися до нього, показати більш вигідні пропозиції конкурентів і розповісти про своє бажання піти до одного з них, якщо оператор не запропонує вам подібні умови.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector