Особистий досвід: що таке автомобільний консьєрж Alfred

Особистий досвід: як Alfred заощадив час, гроші і нерви на автосервісі

На початку лютого в редакцію iguides прийшов запит на рекламу від автомобільного консьєржа Alfred. Ми вже чули про цю компанію і маємо загальне уявлення про її роботі, але вирішили спочатку випробувати роботу сервісу в реальних умовах, а якщо все пройде добре — детально розбиратися з тим, що взагалі вони пропонують водіям. Умови склалися як треба: на парковці біля будинку з початку зими стоїть Skoda Octavia, яку потрібно повернути до життя.

Особистий досвід: як Alfred заощадив час, гроші і нерви на автосервісі

У перших числах грудня на приладовій панелі загорілася лампочка тиску масла. З його кількістю порядок, так що проблема може бути в датчику, фільтрі або насосі. З чим саме — треба розбиратися. Оскільки це друга машина в родині, виникають в проблему і шукати сервіс вирішили коли-небудь потім — якщо з’явиться необхідність поїхати на двох авто або знайдеться купа вільного часу і сил. На початку лютого, після московського «снігопаду століття», до списку проблем додався акумулятор. Півтори години відкопували тачку із замету, щоб даремно повернути ключ запалювання. Було прикро і вирішили закинути авто до весни, але в підсумку підвернувся Alfred.

Особистий досвід: як Alfred заощадив час, гроші і нерви на автосервісі

У п’ятницю ввечері написали боту в Telegram і залишили заявку, в суботу, за пару хвилин до призначеного часу, водій вже стояв біля машини. Дізнатися співробітника компанії було неважко, з руках папка з логотипом Alfred, на спині — брендований рюкзак. З усіх боків зрозуміло, що у машини крутиться не якийсь мутний тип, а людина, яку ви чекаєте. З моменту зустрічі і до відправлення автомобіля проходить хвилин 15. Водій оглядає Skoda Octavia, записує відео і становить текстовий звіт про її стан, фіксує скарги власника, дає підписати страховку відповідальності сервісу та акт прийому-передачі. А поки запускає двигун за допомогою бустера — починає розповідати нам про роботу Alfred.

Особистий досвід: як Alfred заощадив час, гроші і нерви на автосервісі

З чим звертатися в Alfred?

Сервіс Alfred не просто так називається автомобільним консьєржем. Його робота нагадує «Золоті ключі» в люксових готелях: можна дати доручення будь-якої складності, якщо воно не суперечить закону. Alfred допомагає, коли сів акумулятор, пробито колесо, скінчився бензин, потрібен тверезий водій, евакуатор, доставка автомобіля в аеропорт або з аеропорту, сезонний шиномонтаж, мийка, дрібний і великий ремонт, вибір нової машини. Про свою роботу вони говорять так: ми робимо все, що пов’язано з автомобілями і під словом «все» маємо на увазі дійсно будь-які запити клієнта.

Особистий досвід: як Alfred заощадив час, гроші і нерви на автосервісі

Кому ми віддали автомобіль?

До вибору співробітників Alfred ставиться серйозно: це повинні бути люди, яким ви без коливань віддасте будь-який автомобіль і не будете сумніватися в акуратному і впевненому управлінні навіть дуже потужними машинами. Водіїв перевіряють по базах СБ, щоб переконатися в хорошої кредитної історії і відсутності фінансових проблем, потім оцінюють кількість штрафів і серйозність порушень ПДР. Ще одне важливе питання — які автомобілі водив потенційний співробітник. Пріоритет віддають тим, хто керував Audi A8 і BMW 7 серії, флагманами Mercedes-Benz, люксовими позашляховиками. Найчастіше під ці вимоги підходять колишні персональні водії.

А якщо щось піде не так?

Звучить банально, але дорога — місце підвищеної небезпеки, тому однією тільки надійності водія мало. Всі автомобілі, які забирає сервіс Alfred, страхуються на 5 мільйонів рублів. При передачі ключів ви підписуєте потрібні документи, тому хвилюватися за збереження машини можна максимум, ніж коли самі виїжджаєте на ній. При цьому не має значення тип ОСЦПВ у клієнта — закрита або відкрита — машина береться в довірче управління, так що до повернення ключів вся відповідальність на Alfred.

Що відбувається в дорозі?

Отримавши ключі, водій відразу їде вирішувати поставлені завдання. Співробітники Alfred зобов’язані встановити на приладову панель відеореєстратор: по-перше, це дисциплінує водія, по-друге виключає ймовірність, що він вирішить прокотитися по своїх справах, підкинути пару чоловік або лихачити на дорогому і потужному авто.

Особистий досвід: як Alfred заощадив час, гроші і нерви на автосервісі

Куди Alfred відвезли мою машину?

У консьєрж-сервісу в Москві кілька десятків партнерських сервісів, але ваш автомобіль не обов’язково повезуть в найближчий. Фахівці Alfred знають спеціалізацію кожної компанії, тому вибирають сервіси в залежності від несправностей. Завдяки цьому виключені випадки неякісного ремонту або ситуації, коли приїхав на місце ви дізнаєтеся, що там готові взятися за електрику, а лагодити коробку доведеться десь в іншому місці.

Мене не обдурять з послугами та вартістю?

На відміну від автосервісу, Alfred не зацікавлені збільшувати вартість ремонту або ставити більш дорогі запчастини. Завдання консьєржа — завоювати довіру користувачів і разові замовлення перетворювати в постійних клієнтів. Фахівці знають реальну вартість ремонту без націнок за марку авто і досить розбираються в машинах, щоб виключити нав’язування зайвих послуг. Якщо в процесі ремонту будуть виявлені якісь невідомі власникові проблеми — фахівці Alfred надішлють фотографії або відео з підтвердженням, оцінять обґрунтованість негайного ремонту, напишуть кошторис за ціною деталей і робіт, узгодять її. Вартість ремонту через Alfred, швидше за все, буде нижче, ніж якщо ви самі поїдете вирішувати проблеми автомобіля. А ще автомобільний консьєрж бере на себе питання якості запчастин і робіт автосервісу.

Скільки доведеться заплатити за роботу Alfred?

Вартість сервісу Alfred фіксована — 2000 рублів. За ці гроші ви отримаєте послуги водія, страховку, експертизу фахівців компанії в виборі кращого сервісу і підборі запчастин. Незалежно від поставлених завдань вартість не змінюватиметься: дві тисячі потрібно заплатити як за прості доручення типу доставки автомобіля в аеропорт на час прильоту або шиномонтаж в «гарячий сезон», так і складні послуги підбору запчастин (навіть на розборках) і масштабний ремонт автомобіля.

Особистий досвід: як Alfred заощадив час, гроші і нерви на автосервісі

Головна цінність Alfred в економії часу і грошей. Ми прикинули, що навіть на рішення простої проблеми з маслом у нашій Octavia в вихідний день могло піти близько чотирьох годин тільки на те, щоб здати машину в сервіс. Півгодини на збори, стільки ж на метушню з сів акумулятором, чистку від снігу і прогрів машини, 50 хвилин — дорога з невеликими пробками до більш-менш перевіреного сервісу, близько півгодини на координацію робіт і заповнення документів, потім очікування таксі і зворотний шлях. Ще пара годин пішла б потім на повернення авто з сервісу. Виклик Alfred обійшовся нам у 20 хвилин і 2000 рублів, а ввечері справна Skoda вже стояла біля під’їзду.

Напевно, Alfred не підійде тільки тим, хто любить зрідка зануритися в романтику автомайстерень — забратися в яку-небудь промзону і колесити в пошуках потрібних воріт, намагатися довести механікам, що ви хоч трохи тямите в машинах, а потім довго сперечатися, чи можна їздити « як є »або пора ставити купу нових деталей. Якщо все це здається захоплюючою пригодою, а кожна виторгувати тисяча рублів — перемогою, можливе використання Alfred зробить ваше життя трохи нудніше. Цей сервіс працює для тих, хто намагається максимально розвантажити своє життя від рутини і перекласти її на професіоналів. Подібно до того як ми замовляємо таксі через додаток, прибирання квартири на сайті, підписку на доставку продуктів або готових страв, Alfred допомагає швидко і без вашої безпосередньої участі вирішувати будь-які проблеми з автомобілями.

Особистий досвід: як Alfred заощадив час, гроші і нерви на автосервісі

Короткий підсумок по досвіду використання Alfred:

— Автомобільний консьєрж економить купу часу і вирішує будь-які питання. У вас з’являється універсальний контакт для вирішення всіх можливих завдань і проблем.

— На відміну від автосервісів, в Alfred поважають ваше право не розбиратися в механіці. «Там справа щось стукає» — нормальний запит, від якого не закочують очі.

— Alfred однаково добре вміє працювати з фахівцями сервісів і клієнтами. У перших вони перевірять обґрунтованість, ціну і якість робіт, другим зрозумілою мовою опишуть план ремонту і вартість.

— 2000 рублів — нормальна ціна для будь-яких завдань. Навіть якщо в простих дорученнях вона може здатися високою, її окупає безпеку — надійні водії і страховка.

— На масштабних ремонтах Alfred постарається знизити вартість робіт і запчастин, знайде кращий сервіс, а якщо потрібно — сам замовить деталі за оптовими цінами.

Особистий досвід: як Alfred заощадив час, гроші і нерви на автосервісі

Для наших читачів представники Alfred приготували промо-код IGUIDES — вкажіть його при оформленні заявки і отримаєте знижку 50% на перше використання автомобільного консьєржа.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector