Номер оператора Водафон Україна для зв’язку з мобільного телефону

Компанія Водафон Україна надає своїм абонентам різні канали комунікацій для вирішення питань, які виникають у клієнтів. Серед яких:

  • Дзвінок оператору контакт-центру за коротким номером 111 (всередині мережі Vodafone з Вашого мобільного пристрою, також підходить і для клієнтів МТС). Для клієнтів інших стільникових операторів — 0 (800) — 400-111 (дзвінок безкоштовний з будь-якого номера по території України).
  • Написати онлайн, використовуючи сервіс «консультант«, попередньо вказавши свій телефон і описати виник запит.
  • Звернутися в письмовому вигляді використовуючи додатки «Мій Водафон«, розділ «Центр підтримки».

Після набору номера оператора, Вам потрібно вибрати відповідний пункт меню, в рамках якого Ви звертаєтеся.

схема IVR

дзвінок оператору

При додзвоні схема голосового меню буде така:

  1. Інформація за Вашим номером і тарифу.
  2. Роумінг та інформація про тарифи Водафон.
  3. 3G і інші інтернет послуги.
  4. Акції / програми лояльності.
  5. Питання по Вашій сім-карті.
  6. З’єднання з співробітником (потрібно натиснути «нуль»). Далі потрібно вказати тему запиту: тарифи, фінансові проблеми, відновлення сім-карти, інтернет-послуги або інше).

Всі дзвінки в працівником контакт-центру Водафон записуються.

Співробітник гарячої лінії відповість Вам, як тільки підійде Ваша черга і відповість на всі питання.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector