Компанія Водафон Україна надає своїм абонентам різні канали комунікацій для вирішення питань, які виникають у клієнтів. Серед яких:
- Дзвінок оператору контакт-центру за коротким номером 111 (всередині мережі Vodafone з Вашого мобільного пристрою, також підходить і для клієнтів МТС). Для клієнтів інших стільникових операторів — 0 (800) — 400-111 (дзвінок безкоштовний з будь-якого номера по території України).
- Написати онлайн, використовуючи сервіс «консультант«, попередньо вказавши свій телефон і описати виник запит.
- Звернутися в письмовому вигляді використовуючи додатки «Мій Водафон«, розділ «Центр підтримки».
Після набору номера оператора, Вам потрібно вибрати відповідний пункт меню, в рамках якого Ви звертаєтеся.
схема IVR
При додзвоні схема голосового меню буде така:
- Інформація за Вашим номером і тарифу.
- Роумінг та інформація про тарифи Водафон.
- 3G і інші інтернет послуги.
- Акції / програми лояльності.
- Питання по Вашій сім-карті.
- З’єднання з співробітником (потрібно натиснути «нуль»). Далі потрібно вказати тему запиту: тарифи, фінансові проблеми, відновлення сім-карти, інтернет-послуги або інше).
Всі дзвінки в працівником контакт-центру Водафон записуються.
Співробітник гарячої лінії відповість Вам, як тільки підійде Ваша черга і відповість на всі питання.