3G-з’єднання — це найбільш часто зустрічається на сьогоднішній день вид трансляції даних за допомогою мобільного телефону на базі ОС Андроїд. І, якщо з використанням цього стандарту зв’язку проблем не виникає, то правильна настройка іноді вимагає часу. Здебільшого потрібні налаштування вже прошиті в телефоні для певного регіонального оператора, але непоодинокі випадки, коли власник цього апарату змушений вводити дані для кожної точки APN самостійно.
У більшості випадків користувачам не потрібно нічого налаштовувати
Що робити, якщо 3G не включається
Насамперед — перевірити баланс SIM-карти. Потім упевнитися, що послуга «3G» підключена і входить у вартість тарифу. Просто зателефонуйте в колл-центр вашого оператора і з’ясуйте, чи дійсно використовуваний тарифний план включає 3G послуги інтернету.
Упевнившись, що послуга 3G підключена, а на рахунку є гроші, перейдіть в меню «Налаштування» на смартфоні. Далі виберіть розділ «Передача даних». Потім потрібно натиснути кнопку «Мобільна мережа» і включити її, якщо вона вимкнена. На різних моделях смартфонів з ОС Андроїд назви розділів в настройках можуть дещо відрізнятися, але принцип однаковий і інтуїтивно зрозумілий.
УВАГА. Пам’ятайте, що 3G-інтернет буде працювати, тільки якщо включена трансляція даних з SIM-карти.
Встановлення точки доступу (APN)
Виконавши попередні три кроки, ви вже впритул підійшли до вирішення проблеми. Тепер залишилося тільки налаштувати APN відповідно до постачальника послуг зв’язку та включити її. Налаштування ховається десь в «Передачі даних», зазвичай ховається під кнопками «Додатково» або «Ще» на Андроїд.