Зміст
Для користувачів пристроїв на базі Android магазин додатків Плей Маркет є джерелом корисної і розважального софта. Сервіс дозволяє швидко знайти необхідне програмне забезпечення різної спрямованості і встановити без особливих зусиль, що дуже зручно, оскільки позбавляє від поневірянь по мережі в пошуках програм або ігор для Android. До того ж не завжди файли, знайдені на просторах інтернету, безпечні. При всіх перевагах багато користувачів стикаються з різними збоями в роботі Play Market. Зокрема, мова сьогодні про помилку DF-DFERH-01, що виникає при скачуванні софта з магазину додатків. В такому випадку інсталяція буде неможлива через відсутність пакетної передачі даних.
Виправлення помилки при отриманні даних з сервера DF-DFERH-01 в Google Play.
Причини помилки DF-DFERH-01
Стикаючись з будь-яким збоєм, що перешкоджає роботі служб, слід усунути причину його появи, після чого проблема вирішиться. Помилка DF-DFERH-01, що виникає в Плей Маркеті, а також властиві сервісу збої з кодами RPC: S-7: AEC-0 і DF-SA-01 часто турбують користувачів саме після оновлення прошивки. У більшості випадків виною всьому проблеми з програмними файлами програми. Не варто переживати з цього приводу, адже питання досить швидко вирішуємо, і ми розглянемо, як позбутися від неполадки простими, але ефективними способами. Баг скачування в Play Market, що супроводжується повідомленням «Помилка при отриманні даних з сервера [DF-DFERH-01]», може з’являтися по ряду причин:
- Збій передачі пакетів інформації;
- Отримання даних блокується через віруси;
- Некоректні поновлення;
- Кеш, переповнений залишками даних різних додатків;
- Неактуальні дата і час;
- Конфлікт додатків (наприклад, «Freedom» може блокувати доступ до ресурсів);
- Невдале оновлення прошивки, пошкодження системних файлів;
- Апаратні несправності.
В останніх двох випадках зазвичай відмовляється працювати не тільки Play Market, а й інші додатки. Якщо це не разовий збій і помилка DF-DFERH-01 не зникла після перезавантаження пристрою, що дуже часто вирішує багато системні неполадки, значить, будемо послідовно застосовувати інші методи, один з яких допоможе позбутися від проблеми.
Що робити для виправлення помилки
Виконання усунення збою не відрізняється складністю і ніяких спеціальних навичок для цього не буде потрібно, із завданням впорається навіть недосвідчений користувач. Розглянемо, що робити при виникненні помилки DF-DFERH-01 при роботі з магазином додатків в пристроях на Android. Крім перезавантаження в деяких випадках спрацьовує відключення Wi-fi і передачі даних і повторне включення. Також потрібно перевірити встановлені параметри дати та часу на смартфоні, і при необхідності змінити їх вручну або активувати опцію «Використовувати часовий пояс мережі». При збої в роботі Гугл-сервісів, що провокує помилку необхідно очистити або перевстановлення деяких даних, пов’язаних зі службами. При наявності вірусів слід просканувати всі носії пам’яті Android-пристрої і усунути джерело проблем. Ефективно використання сторонніх утиліт і комп’ютерних антивірусів.
Очищення кеш-пам’яті і даних
Насамперед при появі збою з повідомленням «Помилка при отриманні даних з сервера [DF-DFERH-01]» чистимо кеш. Згодом в пам’яті пристрою накопичується велика кількість різних елементів, що може впливати на коректність роботи додатків, тому потрібно періодично підчищати буфер, не допускаючи захаращення непотрібними даними. Щоб очистити кеш-пам’яті виконуємо наступні кроки:
- Переходимо до параметрів Play Market ( «Налаштування» — «Додатки» — «Play Market»);
- Натискаємо «Пам’ять» — «Очистити кеш» (для Android 6.0 і вище, для ранніх версій кнопка очищення кешу доступна відразу);
- Крім кешу, очищаємо і дані додатків натисканням відповідної кнопки ( «Повернення до початкових установок» — «Видалити дані додатка»);