Як виправити помилку при отриманні даних з сервера DF-DFERH-01 в Google Play

Для користувачів пристроїв на базі Android магазин додатків Плей Маркет є джерелом корисної і розважального софта. Сервіс дозволяє швидко знайти необхідне програмне забезпечення різної спрямованості і встановити без особливих зусиль, що дуже зручно, оскільки позбавляє від поневірянь по мережі в пошуках програм або ігор для Android. До того ж не завжди файли, знайдені на просторах інтернету, безпечні. При всіх перевагах багато користувачів стикаються з різними збоями в роботі Play Market. Зокрема, мова сьогодні про помилку DF-DFERH-01, що виникає при скачуванні софта з магазину додатків. В такому випадку інсталяція буде неможлива через відсутність пакетної передачі даних.

Як виправити помилку при отриманні даних з сервера DF-DFERH-01 в Google Play

Виправлення помилки при отриманні даних з сервера DF-DFERH-01 в Google Play.

Причини помилки DF-DFERH-01

Стикаючись з будь-яким збоєм, що перешкоджає роботі служб, слід усунути причину його появи, після чого проблема вирішиться. Помилка DF-DFERH-01, що виникає в Плей Маркеті, а також властиві сервісу збої з кодами RPC: S-7: AEC-0 і DF-SA-01 часто турбують користувачів саме після оновлення прошивки. У більшості випадків виною всьому проблеми з програмними файлами програми. Не варто переживати з цього приводу, адже питання досить швидко вирішуємо, і ми розглянемо, як позбутися від неполадки простими, але ефективними способами. Баг скачування в Play Market, що супроводжується повідомленням «Помилка при отриманні даних з сервера [DF-DFERH-01]», може з’являтися по ряду причин:

  • Збій передачі пакетів інформації;
  • Отримання даних блокується через віруси;
  • Некоректні поновлення;
  • Кеш, переповнений залишками даних різних додатків;
  • Неактуальні дата і час;
  • Конфлікт додатків (наприклад, «Freedom» може блокувати доступ до ресурсів);
  • Невдале оновлення прошивки, пошкодження системних файлів;
  • Апаратні несправності.

В останніх двох випадках зазвичай відмовляється працювати не тільки Play Market, а й інші додатки. Якщо це не разовий збій і помилка DF-DFERH-01 не зникла після перезавантаження пристрою, що дуже часто вирішує багато системні неполадки, значить, будемо послідовно застосовувати інші методи, один з яких допоможе позбутися від проблеми.

Помилка [DF-DFERH-01]

Що робити для виправлення помилки

Виконання усунення збою не відрізняється складністю і ніяких спеціальних навичок для цього не буде потрібно, із завданням впорається навіть недосвідчений користувач. Розглянемо, що робити при виникненні помилки DF-DFERH-01 при роботі з магазином додатків в пристроях на Android. Крім перезавантаження в деяких випадках спрацьовує відключення Wi-fi і передачі даних і повторне включення. Також потрібно перевірити встановлені параметри дати та часу на смартфоні, і при необхідності змінити їх вручну або активувати опцію «Використовувати часовий пояс мережі». При збої в роботі Гугл-сервісів, що провокує помилку необхідно очистити або перевстановлення деяких даних, пов’язаних зі службами. При наявності вірусів слід просканувати всі носії пам’яті Android-пристрої і усунути джерело проблем. Ефективно використання сторонніх утиліт і комп’ютерних антивірусів.

Очищення кеш-пам’яті і даних

Насамперед при появі збою з повідомленням «Помилка при отриманні даних з сервера [DF-DFERH-01]» чистимо кеш. Згодом в пам’яті пристрою накопичується велика кількість різних елементів, що може впливати на коректність роботи додатків, тому потрібно періодично підчищати буфер, не допускаючи захаращення непотрібними даними. Щоб очистити кеш-пам’яті виконуємо наступні кроки:

    • Переходимо до параметрів Play Market ( «Налаштування» — «Додатки» — «Play Market»);
  • Натискаємо «Пам’ять» — «Очистити кеш» (для Android 6.0 і вище, для ранніх версій кнопка очищення кешу доступна відразу);
  • Крім кешу, очищаємо і дані додатків натисканням відповідної кнопки ( «Повернення до початкових установок» — «Видалити дані додатка»);

Нерідко помилка з’являється в результаті збою при установці оновлень, що легко виправити наступними діями:

  • Йдемо в «Налаштування», далі «Додатки» — «Play Market»;
  • В меню тиснемо кнопку «Видалити оновлення», підтверджуємо дію;
  • Погоджуємося з пропозицією установки вихідної версії софта.

видалення оновлень

За умови підключення до мережі через деякий час додаток завантажить останню версію в автоматичному режимі.

Видалення Google-аккаунта і повторне додавання

Для роботи з усіма сервісами Google потрібна єдина обліковий запис. Помилку при отриманні даних з сервера DF-DFERH-01 може викликати збій синхронізації служб Google з аккаунтом. Для усунення проблеми виконаємо наступне:

  • Заходимо заново в обліковий запис, для чого слідуємо шляхом «Налаштування» — «Акаунти» — «Google»;
  • Тепер переходимо до свого облікового запису і в меню (три точки вгорі або кнопка на панелі пристрою) вибираємо опцію «Видалити аккаунт»; Видалення Google-аккаунта
  • Щоб повторно увійти, у вкладці «Акаунти» натискаємо «Додати обліковий запис» — «Google»; Додати аккаунт
  • Відкриється сторінка з полем для введення інформації, де можна використовувати свої дані для входу в обліковий запис або ж перейти до створення нового облікового запису;
  • Авторизація проста: вводимо номер телефону або адреса електронної пошти, тиснемо «Далі», на наступній сторінці вводимо пароль від облікового запису, тиснемо «Далі», після чого залишається натиснути кнопку «Прийняти», підтвердивши ознайомлення із розділом Про приватну і Умовами використання Гугл-сервісів;
  • Перезавантажуємо пристрій.

Зазвичай після виконаних маніпуляцій помилка DF-DFERH-01 зникає, але якщо немає, переходимо до більш серйозних заходів.

Перевстановлення Play Market

Для виконання завдання потрібно видалити додаток (в тому числі стерти дані, очистити кеш, видалити поновлення), після чого завантажити або скопіювати з справно працює Android-пристрої виконуваний файл софта Play Market ( «.apk»). Далі покроково виконуємо процедуру:

  • Активуємо на пристрої дозвіл установки файлів з невідомих джерел (ставимо прапорець у відповідному пункті в розділі «Безпека» налаштувань девайса); Дозвіл установки файлів з невідомих джерел
  • Переносимо елемент «.apk», що відноситься до останньої версії програми, і запускаємо установку софта, після чого перезавантажується;
  • У разі повторення помилки потрібно помістити виконуваний файл в папку \ data \ app \.

Для перевстановлення можна застосувати програму для управління смартфоном з комп’ютера, наприклад, MyPhoneExplorer. Коли телефон синхронізується з утилітою, переходимо в розділ «Файли» — «Додатки», де і знаходимо Play Market і видаляємо його. Потім на верхній панелі вибираємо значок «Завантажити додаток» і вказуємо шлях до виконуваного файлу формату APK.

Перевстановлення програми є ефективним рішенням, коли прості дії не допомогли. Але в разі якщо жоден з попередніх методів не спрацював, не залишається нічого іншого як виправити помилку DF-DFERH-01 шляхом скидання пристрою до заводських налаштувань (опція Hard Reset / Wipe). У різних моделях пристроїв іменуватися функція може по-різному, але суть одна. При цьому «Відновлення та скидання» передбачає втрату інформації з девайса, тому слід зберегти всі важливі дані. Так, смартфон після процедури повернеться в стан, як при його покупці.

Відновлення та скидання

Ще одна крайня міра — перевстановлення системи. Зазвичай необхідність в цьому виникає при наявності кривої прошивки або збої під час установки. В такому випадку краще поставити офіційну версію ОС Android.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector